~Část 6. ~

179 22 5
                                    

Pohled Vityy:
,,Víťo.. Nedělej to" řekl mi Adrian, když sem se mu přišel omluvit po té, co se stalo naposled.. Andělé mi jen dali podmínku. Řekli něco ve stylu
,,Jestli se to bude opakovat, máš našlápnuto jít tam dolů"
No a hádejte co.. Měl jsem v plánu to zopakovat, jen sem z toho teď chtěl vynechat svého kamaráda, protože není zrovna ten na kterým bych si chtěl vybijet vztek.
,,Musím to udělat" trval sem si na svém a chystal se k odchodu, ale Adrian mě chytl za ruku, čímž mě zastavil. Nechápavě sem se na něj otočil a on ke mně přišel blíž a položil mi svoje dlaně na tváře.
,,Nedělej to" zopakoval.
,,Chci za Dominikem" odpověděl sem.
Přiblížil se ke mně ještě blíž a pak se lehce sklonil, aby naše ústa byla ve stejné výšce.. Přitiskl mi svoje ústa na ty mé a pomalu s nimi pohl na což sem se odtahl.
,,Mám přítele pamatuješ?" řekl sem varovně.
,,Promiň.. Jen si ten odchod nech aspoň an zítra.. Prosím" řekl a já se na neho omluvně podíval a odešel od něj.

Pohled Dominika:
Vůbec sem nevěděl jak se tu zorientovat a už vůbec ne jak tu najít Vituu.. Bylo to no.. Velké.
Chvílí sem jen šel za nosem a pak jsem konečně narazil na nějakého člověka.
,,Ahoj" pozdravil sem ho.
,,Em.. Ahoj, asi tu budeš nový, co? Jsem Adrian" řekl ten kluk.
,,No.. Jo musím někoho najít.. Sem Dominik a hledám jednoho kluka.. Je podobně vysoký jak ja, světlé vlasy, jmenuje se Vitaliy.. Asi se spíš představuje jako Vitaa." řekl jsem a Adrian na mě vyděšeně koukal.
,,Počkej.. Co?" řekl nevěřícně a já ho nechápavě pozoroval.
,,Nemáš být v pekle? T-ty jsi ten jeho přítel, co skončil v pekle, ne??" a v tenhle moment mi znovu poskočilo srdce.
,,Víš kde je?" zeptal sem se netrpělivě a on po mě hodil ještě rozpačitější pohled.
,,No jo.. Pravděpodobně teď někoho mlátí, aby se dostal za tebou do pekla"
,,Cože??... Kde je???" zařval sem vyděšeně a on je zvedl ruku a ukázal do prava.
,,Před chvílí šel tam tím smě-" nestihl to ani doříct, protože sem se rozběhl hned, jak sem to strebal.
No a pak sem běžel jako o život..

Pohled Vityy:
Šel sem celkem pomalu a stále rovně.. Nevím možná nějaká čast mě tajně doufala, že mě třeba Adrian ještě zastaví.. Minul sem pár lidí.. Nevím proč, můj plán byl praštit prvního, koho potkám, ale stále mi v hlavě ležel ten polibek.. Mohli by jsme tu s Adrianem hezky žít.. Co když Dominikovi ani nechybím? Určite si tam už našel někoho jiného.. Možná rovnou několik můžu, co může šoustat.. Jo možná sem mu ještě tak úplně neodpustil.
Rozpačitě jsem se zastavil na místě a začal přemýšlet..
Z myšlenek mě prerušil zvuk kroků a dýchání, zahleděl sem se do dálky a viděl, jak za mnou někdo běží.. Myslel jsem, že to je Adrian, ale čím blíž ke mně byl tím víc mi to začalo docházet... DOMINIK?? Nechal sem ho ke mně doběhnout a nevěřícně ho pozoroval.
Jen tak tam stál naproti mě s jiskrou v očích a mlčel.
,,T-ty.. Co.. Dominiku???" vykoktal sem ze sebe par slov. Jen se lehce pousmál a přišel ke mně blíž.
,,Pojď sem" řekl a já mu zabořil hlavu do ramene mezi tím, co mi on dal ruce kolem pasu. Odtáhl jsem se a přistál sem se mu na rty..
,,Ale co.. Co tu děláš?" zeptal sem se zaskočeně.
,,To je dlouhej příběh.. Prostě si mě oblíbil jeden typek, co si dobrovolně vybral peklo místo nebe, aby uvolnil někomu z pekla místo a vybral si mě, že si tam prej nezasloužím byt" řekl a na konci se trochu uchechtl.. Byl sem rád, moc rád.. Ale musel sem to vedět, nemohl sem překonat ten žárliví pocit.
,,S-spal si tam s někým?" zeptal sem se a on se na mě nevěřícně podíval, ale pak se lehce pousmál.
,,V tom smyslu, kterým to myslíš, tak ne, nepovedl sem tě Vitoo" řekl možná trochu smutně.
,,Jak jako v tom smyslu v kterým to myslím?" vyjel sem po něm.
,,Nespal sem s nikým dobrovolně.. Teda spal sem s holkou, ale to jen kvůli tomu seznamu.. No a pak sem byl znasilnenej od hetero týpka" řekl s klidem a já to začal všechno zpracovávat.
,,To mi pořád nevěríš?" dodal, ale to už nežnělo tak klidně.
,,Nedostal sem moc času na to abych zase začal" řekl jsem a hned toho začal litovat.
,,Aha" řekl zklamaně a zahleděl se do země.
,,Dej mi prosím jen trochu času.." řekl sem tiše.

Příběh o lásce 2...[Vijzr] Kde žijí příběhy. Začni objevovat