10. rész

43 4 1
                                    

Ági szemszöge

Csak jussak innen ki élve, eskü kinyírom Beust. A lélegzetem is visszatartottam, csak ne vegyenek észre és ne kelljen beszélnem, erre tessék meglök....Kis rafinált.

Bár őszintén meglepődtem JK reakcióján. Nem is tudom mit vártam. A kötelező tisztelet körök után a vacsora kissé feszélyezve indult, a kínos csöndet ami ránk telepedett, csupán evőeszközeink halk oda - oda koccanása törte meg. A vacsora negyedénél a managerek távoztak. Meglepődtem azt hittem, hogy végig felügyelni fognak minket. A titoktartási szerződés után nem csodáltam volna ha épp külön asztalnál eszünk.

Már épp beszélgetésbe kezdtünk volna, ha egy ajtó nem vágodik ki és esik be rajta egy csaj. Fekete haj, erős smink, kerek arc, túl kihívó ruha és ha szemmel ölni lehetett volna, mi aligha éljük túl a kalandot. A barátnőim is ezt vehették észre. Noémi alig eszik, Beus halkan próbálja érdeklődni, hogy mi a baj? Egy laza, de még is perverz mosoly után megnyugszom, hogy Noémi jól van, ahogy Betty és Bogi is. Figyeljük amint Jin eszik, eszméletlen jó étvágya van a srácnak. De a csaj....a csaj. Ha emlékezetem nem csal Ő Nain, azt hittük csak egy felejtős fejezet az életben. De a sors szörnyen rendez.
Közben oda sétál JK-hez, lágy puszit lehel ajkaira. Közben látom Yoongit, aki velem és Beussal ül szemben, érdekes fejet vág.
- Be sem mutatsz? - kérdő hangja élesen száll a levegőben, Beus majdnem le ejti a villát, hiába kap utána, késő.
Tae próbálja menteni a helyzetet, megköszörüli a torkát, de JK feláll és beszélni kezd.
-  Hölgyeim, ő itt a barátnőm Nain, Nain ők a lányok akik megmentettek, Bogi, Betty, Noémi, Ági, - itt Beushoz ér és rá mutat - és ööö...ah mindegy úgy se fontos - higgadtan közli. Én majdnem hogy félre nyelem a levegőt, a többiek is majdnem kiesnek a székből. Mi a...?
- Hát sziasztok - olyan magas a hangja, eskü bassza a fülem- kösz, hogy megmentettétek nekem ezt a csodálatos embert - feleli miközben leül. De tudjátok JK is mine! - nevetgél.
- Mintha kellene itt valakinek... - Beus hangja a szokásos szarkazmust és a stílusos lebaszást tükrözi, mindezt mosolyogva. Hát kicsikéim, nem tudjátok kivel kezdtetek ki.
- Elnézését kérem. - Yoongi egy rahedlit dadog mire ezt kinyögi és édesen el is pirul.
- Esetleg tegeződhetünk?- kérdi Jimin szégyellősen - ki a legidősebb??
Bogi sorolni kezdi – én 20, Betty 21, Noémi szintén 20, Ági 29 és Beus, nos ő 30 - fejezi be.
- Öreg - Nain beszólása felbasz - mit gondoltál, hogy ilyen idősen kellesz valakinek? Úristen van valakid? Lehet egyáltalán esélyed valakinél aki ennyi idős?
- Lehet. - Yoongi halál nyugodtan közli a tényeket.
- Elég egymás sértegetéséből, nem ezért vagyunk itt, ez egy vacsora, mert megmentettek minket. És ha annyira tudni akarod JK, igen is számít Beus, mert ő ment vissza érted és Yoongiért - RM igazi apuka hangja csak szállt és szállt a levegőben.

A közös sors | BTS FF. | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now