Beus szemszöge
Sokkal jobb lett a kedvem miután a lányokat boldognak, a srácokat pedig sokkal emberibbnek láttam. Kelés után csattantak a jó reggelt puszik, apró mosolyok. Ez boldoggá tett engem is és végre nem voltam annyira magam alatt.
Hét közepén, egyik este az ablakon szemlélődtem és láttam a YoonKook páros csókját. Szívem a torkomban dobogott, majd első blikkre be vallottam, hogy nekem ez tetszik. Oké perverz vagyok. Ezt eddig is tudtuk, de ennyire? Saját magamon is meglepődtem, de igyekszem elfogadni. Vegyes érzelmek tombolnak bennem, szeretem Yoongit ez már fix és hiába is tagadnám nem tudnék neki jobbat kívánni mint JK. Ő viszont hiába mondta, hogy szeret nem tett semmit azért, hogy ezt el is higyjem.
Hétvégén Tae kitalálta, hogy menjünk bulizni. Menjünk, hisz nyár van mi pedig fiatalok vagyunk.
Kész is lettünk olyan 10 óra magasságában. Mindenki iszonyatosan jól nézett ki. Komolyan, megbámultam mindenkit. Én pedig mint egy zsákocska krumpli csak kullogtam utánuk.Már bőven a buliban voltunk, és mindenki megitta a kellő alkohol mennyiségét mikor a pultnál való üldögélés közben egy srác zavart meg. Aranyos, helyes volt és belém bújt a kis ördög. Beszélgettünk elmondta, hogy ő is itt nyaral, majd táncolni hívott.
Egészen addig nem volt baj még egy fülledt erotikus zene nem következett. Összesimultunk és mindenhol is éreztem a kezeit. Addig amíg egy másik kéz el nem rángatott onnan és a sráccal szóváltásba nem keveredett. Egészen addig amíg el nem csattant az első ütés. És a tánc partnerem meg nem tántorodott. Innen kezdődött az adok - kapok.
Valaki megfogta a karom és hátrébb húzott. Yoongi, de hát ő hogy kerül ide? És mit akar? Aki a srácot ütötte-verte az JK volt, az összes tag itt van, hogy leszedjék a pasiról.
Nehezen de sikerült, majd szólt a többieknek, hogy mi haza megyünk.
Szótlanul lépkedek mellettük, egyszer- egyszer rápillantok JK-re. Szája felrepedt egy apró részén, kissé vérzik. Szemöldöke dettó. Nem szól egyik sem, csak sebesen lépkedünk haza.
Az apartmanban Yoongi töri meg a csendet
- Bébi ezt le kell fertőtleníteni, és hozok jeget is. Menj addig a fürdőbe és vedd le az inged. - JK bólint majd így is tesz. Engem figyelembe sem vesznek. Mindketten dolgukra mennek, én pedig felkúszok a szobámba. Az utam az egyik fürdőszoba előtt vezet el, ami akkora résnyire nyitva van, hogy akaratomon kívül is belátok. Bekukkantok és egy kidolgozott felső test esik a látómezőmbe. Köpni-nyelni nem tudok. Majd erőt veszek magamon es halkan megkopogtatom az ajtót.
- Gyere kicsim - szól ki majd felém fordul miután belépek.
- Szi...szia..- köszönök bátortalanul és a falat fixírozom - Hogy vagy?
- Mire gondolsz? A testemen viselt sérüléseimre vagy arra, hogy darabokra törted a szívem? - hangja fájdalommal teli.
- Miért csináltad? - teszem fel a kérdést de még mindig nem nézek rá.
-Mert itt várok rád kétségtelenül szerelmesen elfogadva, hogy kettőtökért dobog a szívem, Te pedig az első alkalommal más után nézel?
- Én... Eddig semmit sem tettél, hogy elhiggyem az egész sztorid....- suttogom - Nem is vagyok neked fontos.
- Hagytam, hogy megbékélj ezzel, hogy dönteni tudj. Nem 14 vagy már... Tudod mennyire rossz érzes, hogy se én, se Yoongi nem ölelhet meg vagy szólhat hozzád?!
- Nézd, ez nem olyan egyszerű. Én bizonytalan vagyok, félek. - vallom be..
Most a padlót veszem célba nézésemmel, mert ha rápillantanék, össze esnék olyan szexi. Őszintén, mivel érdemeltem ki ezt a két pasit? Nem is érdekel, csak az számít, hogy az enyémek lehetnek, itt és most.Felpillantok és Jungkook fekete szemei engem vizslatnak, fekete haja arcába hullik enyhén nedvesen. Hát mit ne mondjak én is az vagyok erre a látványra.
- Jungkook...- mély levegőt veszek - csókolj meg - suttogom.
-Mi? Várj.. - ezt nem hiszem el.. Fura fejet vág, de amikor látja, hogy komoly vagyok apró perverz mosoly jelenik meg szája szélén és magához húz. Átölel és érzem heves szívverését, mintha éltetője éppen lassabb tempót venne fel.
Közelebb és közelebb hajol, majd összeérinti ajkainkat. Lassan mozgatja méz édes ajkait, majd kis idő múlva bejutást kér a nyelvével. Épp megadnám, mikor nyílik az ajtó es Yoongi lép be rajta. Csodálkozva ránk néz majd elmosolyodik.
- Nélkülem? Ez nem ér, én is kérek. - sétál oda és átölel minket, JK szájon csókolja, majd Yoongi engem is megcsókol.
- Akkor... együtt? - Kook hangja remeg, én pedig csak bólintok és vigyorgok mint a vadalma.
DU LIEST GERADE
A közös sors | BTS FF. | BEFEJEZETT
FanfictionVajon mi lehet egy rajongó legnagyobb álma? Persze az, hogy találkozzon a kedvenceivel. Ám nem mindegy milyen körülmények között. Egy éjszaka, mely megváltoztat pár dolgot főhőseink életében. De az élet furcsa kis dolog, és a sors véletlen szerűen r...