18. rész

34 2 1
                                    

JK szemszöge

Egész éjjel gondolkodtam, és szinte legtaglózott a felismerés, hogy szerelmes vagyok, nem egy hanem két emberbe. De hogyan? Miért? Miért pont ők? Féltékeny vagyok, nem arra ha esetleg együtt vannak hanem, hogy nélkülem. És Ők ehhez mit fognak szólni? És a többiek? Tanácstalanságom közepette, hirtelen döntöttem. Reggel mikor megláttam a kis csapatot, jó érzés fogott el, szinte sütött róluk a boldogság, és úgy éreztem a szívem megnyugodott. Délutánig tépelődtem hogy adjam nekik elő a tervem. Kapóra jött mikor meghallottam Ági és Beus beszélgetését a teraszon, így hyungom szobájába mentem és a teraszra hívtam. Nélküle indultam ki, majd miután Ági szinte fulva hagyta el a helyet, Beus érdeklődő tekintetébe néztem és mély levegőt véve elkezdtem.
- Beszélhetnénk?
- Persze, ülj le és mond -  tette le a bögrét az asztalra én pedig nem tudtam hogy kezdjek neki. Jól megnéztem magamnak, nem mintha eddigi találkozásaink alkalmával nem tettem volna meg. Hazudtam a többieknek, és ami legrosszabb magamnak is.
- Nézd nem vagyunk puszipajtások de bármi gond van mond csak, valahogy megoldjuk - néz rám zöld szemeivel és én beszélni kezdek.
- Az elmúlt hónapokban fusztrált voltam, összejött minden. Magam előtt is tagadtam olyan dolgot amit nem kellett volna. Féltem, ahogy most is. Aztán kicsúszott a kezemből az irányítás, és most félek,hogy elítélsz vagy a többiek is. Nem tudom mit tegyek, és lehet neked most ez fura, hogy veled beszélem meg de...- itt mély levegőt veszek - szerelmes vagyok Yoongiba - hadarom el.
Lesütöm szemeimet majd amikor egy idő után nem kapok választ félve felnézek. Látom az arcán a színtiszta meglepettséget, majd az ajtó felé néz, és elkerekednek a szemei, arra kapom fejemet és meglátom Yoongit aki szintén ledöbbent.

- Sa...sajnálom Yoongi, én...- dadogok
- Ezért voltál olyan amilyen, igaz? - Yoyo halk és csendes - De akkor minek Nain?
- Felejteni akartam, de mindent csak elrontottam, a nyaralás előtt szakítottunk- vallom be és egy kezet érzek meg a vállamon.
- Nézd - Beus hangja megnyugtató - ezzel nincs semmi baj, tudom hogy Yoo is érez valamit irántad - halványan mosolyog, de érzem legbelül összetört.

- Honnan veszed?! - a legjobb védekezés a támadás igaz Yoo? Gondoltam, hogy kiborulsz .
- Csak rád kell nézni, Yoongi, csillog a szemed mikor rá nézel vagy róla beszélsz, ideges vagy ha az a céda a közelébe megy. - még mindig nyugodt, mennyi erő van ebben a csajban.
- Ahogy rád is nézek vagy gondolok. Szerinted nekem olyan könnyű volt elfogadni, hogy kedvellek mindkettőtöket?! Hogy ellágyul a szívem mikor kettőtöket látlak? - könnyesedik be a szeme.

- Ahogy nekem is - találom meg a hangom immár én is.
- Na várjatok, Ti most szeretitek egymást, nem?
- Ahogy Téged is, azt hiszem mind a ketten biszexuálisak vagyunk.

- Oké, nekem ezt fel kell dolgoznom - áll fel majd rám néz. - Te meg növessz farkat és kezdj el Yonginak udvarolni - mosolyog rám keserűen, majd beviharzik szipogva.

- Yoongi, én sajnálom, nem akartam, nem így akartam ezt. - nézek rá könnyes szemekkel, de Ő megfogja a kezem és csak ennyit mond. - Azt nem mondta, hogy csak nekem udvarolhatsz butus, de úgy érzem Őt majd alaposan körül kell udvarolni, hogy a miénk legyen. - Kacsint és én boldogabb vagyok mint valaha.

Time skip
Egész estig kint ülünk és beszélgetünk, megnézzük együtt a naplementét, majd első randink végén úgy érezzük, hogy el kell mondanunk a többieknek. Kire az étkezőbe, kire a konyhában találunk, majd szólunk, hogy jöjjenek mind a nappaliba. Mikor mind összegyűltünk Beus kivételével, mély levegőt veszek és vázolom a helyzetet. Először azt hiszik viccelünk majd rájönnek, hogy nem.

Bogitól oltári nagy pofont kapok, az arcom ég, de valahol igaza van, nem tudják a teljes sztorit csak a felét. Noémi szinte kinyírja szemmel Yoongit, Ági csak feláll és az emeletre robog, a többiek pedig követik.

A közös sors | BTS FF. | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now