Az érintése jólesett. Túlságosan is. Hiába volt gyönyörű a kert, az én figyelmem már nem az kötötte le, hanem sokkal inkább a tulajdonosa.
– Szerintem nekem el kellene kezdenem a desszertet, mert azt muszáj behűteni – fogtam menekülőre a dolgot.
Jacob megköszörülte a torkát, majd bólintott.
– Oké. Szívesen segítek, ha tudok – egyezett bele, és visszamentünk a házba.
Kiválogattam mindent, amire szükségem lesz, aztán összetördeltem a csokoládékat.
– Ezt vedd fel! – akasztott a nyakamba Jacob egy kötényt. – Fordulj meg, bekötöm.
Magasba emeltem a csokoládés kezemet, és hátat fordítottam neki.
– Olyan vékony a derekad, hogy ez kétszer is körbeér – kuncogott. Átnyúlt rajtam, és elől kezdte el összekötni a kötényt. Éreztem, ahogy nekem dől, az illata pedig megcsapta az orrom. Jóleső borzongás futott végig rajtam.
– Így ni! Most már összekenheted magad – suttogta a fülembe, és esküszöm úgy éreztem, mintha a szája hozzáért volna a nyakamhoz.
Mit szólna, ha megfordulnék, és a szájára borulnék? A fenébe a sütéssel!
– Köszönöm, de akkor neked is kell egy, ha segíteni akarsz – léptem arrébb zavartan.
Jacob is felvett egy sötétkék kötényt, és tanácstalanul nézett szét.
– Leszek a kuktád, de irányíts!
Ó, ha tudná, milyen boldogan megtenném.
– Először sütünk egy piskótát, közben vízgőz fölött megolvasztjuk a csokoládékat, úgyhogy adj két kis edényt, légy szíves – kértem, mert mégis csak ő mozgott otthonosan a saját konyhájában.
– Akkor gondolom, víz kell bele. – Jacob a csap alá tartotta az egyik edényt.
Gyorsan összehangolódtunk. Jacob ügyesen kezelte a gépeket, felverte a habot, bemelegítette a sütőt, előkereste a tortaformát, és közben folyamatosan kérdezősködött.
– Tulajdonképpen mit készítünk? – vette szemügyre a már elkészült elemeket.
– Egy isteni finom tortát, kétféle csokoládékrémmel, közte egy leheletvékony málnazselével.
– Elég jól hangzik – hümmögött. – Máris összefutott a nyál a számban.
– Édesszájú vagy?
– Egy kicsit, és már tudom, hogy te igen-igen elkényeztetnél engem, ha... – Nem fejezte be a mondatot.
– Akkor most úgy teszek, mint aki meg sem hallotta ezt – ráztam a fejem nevetve.
Jacob sóhajtott egy nagyot.
– Azt hiszem, számomra sokkal nehezebb lesz ez, mint neked. Szerintem fogalmad sincs róla mennyire vonzó nő vagy, Gianna.
– Épp elég, ha te tisztában vagy a saját vonzerőddel – tréfálkoztam, pedig minden egyes szava hatással volt rám.
– Tetszem neked – állapította meg vigyorogva.
Ó, bakker!
– Ezt mondtam volna?
– Nem, de olvasok a sorok között.
Ennek a pasinak nem kellett a szomszédba mennie egy kis önbizalomért.
– Te csak kevergesd azt a krémet, mert sosem lesz kész! – Belenyúltam a mutatóujjammal a tálba, és az orrára kentem egy keveset.
YOU ARE READING
Játék, szex, szerelem - teljes
RomanceGianna egy véletlen során találkozik a nagy szerelemmel, Jacob személyében. Minden túl gyors, és túl szép, ám a viharfelhők gyülekeznek, és a végén nagyon úgy tűnik, tornádó lesz belőlük, ami Jacobot is magával rántja. Giannának áldozatot kell hozni...