[Uyarılar:Takip, takıntı]
Sasaeng fan: Bir sasaeng veya sasaeng hayranı, ünlülerin, özellikle de Koreli idollerin, drama aktörlerinin veya diğer tanınmış kişilerin mahremiyetini ihlal eden diğer davranışları takip eden veya bunlarla meşgul olan saplantılı bir hayrandır
"d̶̵̯̯̼̘ͨ̓o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ y͙͙̪̰ͫ͌́o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ụ̴̴̾̀͟͡ l͖͖̰̝ͭ̀͘i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟k̼̼̞̦̞̼̔ḛ̡̰̳͓̥ͬ͋ͪͧ i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟t͖͖̠̬͛?"
"d̶̵̯̯̼̘ͨ̓o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ y͙͙̪̰ͫ͌́o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ụ̴̴̾̀͟͡ l͖͖̰̝ͭ̀͘i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟k̼̼̞̦̞̼̔ḛ̡̰̳͓̥ͬ͋ͪͧ i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟t͖͖̠̬͛?"
"d̶̵̯̯̼̘ͨ̓o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ y͙͙̪̰ͫ͌́o͙͙̙̘̙ͤͫ͞ụ̴̴̾̀͟͡ l͖͖̰̝ͭ̀͘i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟k̼̼̞̦̞̼̔ḛ̡̰̳͓̥ͬ͋ͪͧ i̧̻̻͉̜͑ͪ̾͟t͖͖̠̬͛?"
"Hoşçakal, kendinize iyi bakın!" dedin, video sona ererken kameraya el salladın. Çenen bugün verdiğin gülümsemelerin sayısından canını acıtıyor. Çeneni ovuşturarak, "fondötenini bulaştırma!" Makyaj ekibine makyajınızı düzeltmeleri için işaret ederken stilistiniz bağırdı.
Kıkırdayarak hafifçe özür diledin, "Özür dilerim, çok fazla gülümsedim çenem ve dudaklarım acıdı."
"Diğer üyeler gibi daha fazla karizmaya sahip olmalısın, bu şekilde popülerlik sıralamasında seviye atlayacaksın" Stilist hafifçe yorum yaptı, ama sen bu yoruma üzülmüştün.
Grubun geri kalanının aksine, en az popüler olan üyeydin. Popüler olmamanız için net bir neden yoktu, önceden şirketi suçlamanın işinizi kolaylaştıracağını düşünüyordunuz. Ama hayranlarınız ne kadar az söz sahibi olursa olsun, tüm bunların üstesinden gelmeniz için size büyük bir motivasyon verdi.
Düşük popülariteniz nedeniyle şirketten aldığınız aşağılık muamele, yöneticinizin sürekli "emek harcamıyorsunuz" diye size bağırması ve son olarak son zamanlardaki stresinizin ve endişenizin nedeninin zannettiğiniz şeydi. bir numaralı fanın.
"Tamam, bu kadar, bir sonraki görüntülü arama," dedi yöneticiniz, telefon standının açısını daha iyi sabitleyerek. Dik otururken ve nefes alırken fanlarına sadece minnettarlıkla yorgun bir gülümseme gönderdin. Müdür gözlerini devirdi ve görüntülü aramanın başlaması için işaret ederken geri çekildi. Gözünüzün ucuyla, çoğunlukla herkesin daha popüler üyelere muhabbet etmek için odadan çıkışını izlediniz.