Bölüme geçmeden önce size bir şey diyeceğim bu bölümde düz yazı kullandım ama Yugyeom ağzından oldu.
Kitabı yazan benim biliyorum ama bölümü yazarken Hoseoka içim acıdı hatta bölümü yazarken ağlayacak gibi oldum.
Evet biliyorum Sope kitapta ama yemin ediyorum olmuyor Yoongi Hoseoku hak etmiyor yazamıyorum birleştiremiyorum.
Kitap da Taekook birleşecek ama sope angst olabilir özür dilerim
~
Bilinmeyen numara:Ah Jungkook
Bilinmeyen numara:çok safsın
Jungkook:?
Jungkook:Ne demek istiyorsun?
Bilinmeyen numara:Taehyungun gerçekten seni sevdiğine mi inandın?
Bilinmeyen numara:QTQKSFWKSGSKSFKSGSKSGS
Bilinmeyen numara:Cidden komik çocuksun
Jungkook:Gerçekten anlayamıyorum seni
Bilinmeyen numara:Okulda Yunan tanrısı olarak tanınan.Herkesin imrendiği o yakışıklı çocuğun seni sevebileceğini mi sandın?
Jungkook:Saçmalıyorsun Tae beni sevdiğini söyledi
Bilinmeyen numara:Gerçekten saf çocuksun ama bak Jungkook Tae aslında seni sevmiyor
Bilinmeyen numara:Hatta bir şey diyeyim mi senle taşşak geçiyor.
Jungkook:Neden böyle bir şey yapsın
Bilinmeyen numara:Böylelerinin egosu uğruna yapamayacağı şey yok
Jungkook:Kanıt??
Bilinmeyen numara:*SS*
(görüldü✓✓)Bilinmeyen numara:Ah küçük jungkook aralarında en masum sensin
Bilinmeyen numara:Bu hayatta bir Hoseok'u birde seni üzmek istemezdim
Bilinmeyen numara:ama şimdi üzülmen ileride üzülmenden iyidir.
(İletildi✓)
Bilinmeyen numara çevrimdışı
~
Elimde ki telefonu masaya bırakıp oturduğum sandalyeye iyice yaslandım.Gözlerimi yatakta tüm masumluğuyla uyuyan Hoseok'a çevirdim.Melek gibi uyuyordu uzun kıvrık kirpikleri huzursuzca çatılmıştı.Büyük ihtimal kabus görmüştü.
Bu yaşadıkları onun için çok zordu o Yoongi piçini gördüğüm yerde ağzını burnunu dağıtacağım.
Ah birde Jungkook var değil mi?Saf ve enayi yerine konulan Jungkook.Kim Taehyungun iddia üzerine harcadığı Jungkook.Onlar bunu hak etmiyordu ne Jungkook ne de Hoseok.
Belki bana acımasız diyeceksiniz yada vicdansız ama siz sadece Jungkook öğrenmeseydi diyen zavallılarsınız.Siz bendende acımasızsınız.
Kimileri de sanane sen ne karışıyorsun diyecek ama ben dün gece gördüm aldığı uyuşturucu etkisindeyken bile ağlayıp başkalarını düşünen o çocuğu gördüm.
Kendi hariç herkesi düşünün o çocuğu.Arkadaşları için canını verecek ama arkadaşlarının umrunda olmadığı o çocuğu.
Uyuşturucular alsa bile dertlerini unutamayıp ağlayan o çocuğu.
Ağlayarak bana her şeyi anlatan çocuğu.Benim her şeyi anlatmam için yalvaran çocuğu.
Ve ben o çocuğa bir kez daha aşık oldum.Belki bana kötü bir insansın diyip nefret duyacaksınız ama emin olun onlar benden daha kötü.Ben kötülüğü sadece kendime yaparım en yakınım dediğim kişilere değil.
Özür dilerim özür dilerim kitap da bile olsa böyle bir hayatı hak etmiyordun keşke farkı şekilde yazsaydım seni keşke kötü karakter acımasız karakter yapsaydım da bu kadar acı çekmeseydin ödür dilerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fathers -TAEKOOK-SOPE
FanfictionTaehyung:Eşcinselsin değil mi? Taehyung:Bunu babana söyleyebilirim. Jungkook:Peki. Jungkook:Hangi babama söylemek istersin? Tamamlandı