20

766 47 25
                                    

Merhaba aşkım;

Pardon sen aşkım dememe kızıyorsun ama eskiden hoşuna giderdi yani ben öyle biliyorum.

Ölümüm umrunda bile olmadı değil mi?Arkadaş grubunun fazlalığından kurtulduk diye parti ayarladın mı?İnan neden böyle olduk anlamıyorum neden yaptın bunu bize?Neden öldürdün bizi?

Seni çok seviyorum seni o kadar çok seviyorum ki sırf varlığım seni rahatsız ediyor diye kendimi yok ediyorum.Ben gidince kendini yalnız hissetme tamam mı?(Gerçi hisseder misin bilmiyorum)eminim Taehyung ve Namjoon her zaman yanında olacaktır.

Sabah kahvaltı yapmayı öğren artık ve kesinlikle aç karnına hap içme mide ağrısı çekiyorsun sonra.Babanla yine kavga edersen dizlerimde seni teselli edemem belki ama gökyüzüne bakarak anlatırsan dinlerim ben seni.Rüzgarla okşarım pürüssüz tenini.

Hem Jungkook,Jimin ve Jin den özür dile onları çok kırdın özellikle Jungkook dan onların Taehyung ile arasını düzelt.

Taehyung çok üzgündür şimdi hem o benim ölümüme dayanamaz ki.Her sabah kim onu uyandıracak sabahları kim onu evinden alıp zorla okula götürecek?Her sabah kim ona kantinden yemek alıcak her derdi olduğunda kim onu dinleyecek?Yine kabus gördüğünde kim ona sarılarak teselli edecek?

Yoongi sen bunların hepsini benim yerime yapar mısın?Taehyung benim küçük oğlum sana emanetim ona gözün gibi bakar mısın?

Namjoon... Oh hyungum ona da iyi bak olur mu zekasıyla övünüyor ama o çok saftır.Seokjinle arasını yap çok sevinecektir biliyorsun tanıştığımızdan beri Seokjine aşık.

Ve sen Yoongi Jiminle aranı düzelt olur mu?Sevgili olmasanızda arkadaş kalın.(Lütfen jiminden başka biri ile çıkma)Seni başka birisiyle daha görürsem kaldırabileceğimi sanmıyorum ama eğer birini çok seversen (Jiminden bile çok)o zaman ben sana bir şey diyemem.

Biz yarım kalmadık sevgilim(sana hep sevgilim demenin nasıl bir his olduğunu düşünmüşümdür lütfen bunu söylediğim için sinirlenme bana)Hikayemiz bu kadardı.


Sope'um bu kadardı bundan sonra full taekok sahneleri gelicek tabi arada yine namjin sope gelicek ama çoğunluk taekook olacak.

Kitabı bok ettim hayırlı olsun silsem mi diye dusunuyorum

Neyse sizi seviyorum iyi aksamlar💕

Neyse sizi seviyorum iyi aksamlar💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Fathers -TAEKOOK-SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin