17

863 72 91
                                    

"yoongi hyung kimse beni oyununa almıyor."

Küçük çocuk kollarını göğsünde kavuşturmuş.küçük kalp şeklinde ki dudaklarını büzüştürmüş dolu gözlerle önünde ki çocuğa bakıyordu.

Yoongi duyduğu sesle heyecanla arkasını döndü onun Hoseoku sonunda yanına gelmişti.Küçük çocuğun dolu gözlerini görünce endişeyle yanına koştu.

"Hoseok ne oldu?"

Küçük çocuğun önünde diz çökmüş eliyle omuzlarını kavramış endişeyle anlatmasını bekliyordu.

"Çocuklar beni kız gibisin sen futbol oynayamazsın git kızlarla evcilik oyna diyip oyuna almadılar."

Yoo gi rahatlamayla derin bir iç çekti yaralandığını düşünmüştü.Rahatlatıcı gülümsemesini yüzüne takınıp ikna edici bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Üzülme sen kız gibi değilsin.Hem kız gibi olmak utanılacak bir şey değil kızlar gibi narin ve güzelsin demek istemişler.Akıtma o güzel gözünden yaşları."

Küçük çocuk neşeyle gülümsedi Yoongi hyunga inanıyordu çünkü o ne olursa olsun onu çok severdi ve asla ona yalan söylemezdi.

"Hem o çocuklara ihtiyacın yok ben seninle futbol oynarım."

Küçük çocuk karşısındaki bedene sıkaca sarıldı.Kafasını gömdüğü bedenden kafasını kaldirip heyecanla sordu.

"Gerçekten benimle oynar mısın?"

"Hoseok'um isterde ben oynamaz mıyım?"

Hoseokun oyun oynamak istiyor Yoongi ölüm oyunu lütfen benimle oynar mısın?

Boynuma sardığım halata sıkıca sarıldım.

Bu hayatta sadece Yoongi hyungun beni sevmesini dilemiştim oda sevmişti beni yani galiba bir ara sevmişti.

Özür dilerim hepinizden özü dilerim.Özür dilerim Yoongi beni sevmeni istediğim için.Özür dilerim namjoon seni yarı yolda bıraktığım için.Özür dilerim Taehyung yanında olamadığım için.Özür dilerim jimin seni zor durumda bıraktığım için.

Ve asıl senden özür dilerim Yugyeom sen bana bu kadar değer verirken sana bu acıyı yaşattığım için.

Ayağımın altındaki sandalyeyi ittirip kendimi ölümün huzurlu kollarına bıraktım.

O gün o evde başka birinin ise acı çığlıkları yankılandı.Sevdiğinin ince zarif boynunu susleyen halata baktı Kim Yugyeom ve yemin etti onu intihara sürükleyen herkesten intikam alacagina yemin etti.




Hoseok öldü

My Fathers -TAEKOOK-SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin