24

775 47 21
                                    

Bilinmeyen numara:Jin

Bilinmeyen numara:Taehyungu gördün mü?

Seokjin💞:Kimsiniz?

Bilinmeyen numara:Namjoon ben

Bilinmeyen numara:1 gündür Taehyunga ulaşamıyoruz belki Jungkookun haberi vardır.

Bilinmeyen numara:Sorar mısın?

Seokjin💞:Sormaya gerek yok şuan benim evimdeler

Bilinmeyen numara:Oh,rahatladım endiselenmiştim onun için

Bilinmeyen numara:Peki barıştılar mı?

Seokjin💞:Barıştılar mı bilmiyorum ama geldiklerinden beri ikiside ağlıyor harap olmuş durumdalar.

Bilinmeyen numara:NE

Bilinmeyen numara:neden?Noldu?

Seokjin💞:Sanırım Taehyung intihar etmeye çalışmış

Görüldü✓✓

Seokjin💞:Tanrım|

Seokjin💞:Daha yakın arkadaşı intihar edip öleli 1 ay bile olmamıştı|

Seokjin💞:Şuan bu şekilde söylememeliydim|

Seokjin💞:Namjoon

Seokjin💞:Buraya gelir misin?

Seokjin💞:Onun durumu hiç iyi degil.

Bilinmeyen numara:Konum at hemen geliyorum.

Seokjin💞:konum*📍

Bilinmeyen numarayı namu olarak değiştirdiniz

Namjoon ise yıkılmıştı kalbinde ki ağrı bir türlü gitmiyordu.Gizlice babasının arabasının anahtarını almış oraya hızlı varabilmek için babasının arabasına binmişti.

Ehliyeti yoktu ama araba kullanmayı iyi biliyordu.Gözlerinden akan yaşları durduramıyordu daha en yakın arkadaşlarından biri öleli bir ay bile olmamışken diğer en yakın arkadaşını kaybetmeye dayanamazdı.

Direksiyonda ki elleri titriyor arada da göz yaşları yüzünden yolu bulanık görüyordu.Hıçkırıklarını zar zor bastırıp Jin'i aradı ve telefonu hoparlöre aldı.

"Alo"

Onun güzel sesinden duyduğu kelimeyle göz yaşları hızlanmıştı.Ve istemsizce gaza biraz daha basmıştı.

"Taehyung iyi mi?"

Hıçkırıklarından dolayı tam konuşamasa bile ne dediği anlaşılıyordu.Namjoon'un tireyen sesi duyan Seokjin'in ise içi parçalanmıştı.

"Daha iyi şuan artık ağlamıyor."

Namjoon sakinleşsin diye yalan söylemişti Seokjin.Taehyung hala deli gibi ağlıyordu.

Namjoon ise Seokjinin sesini bir daha duymasıyla eli ayağı boşalmıştı ve önünde ki arabaya görmemişti.Sonradan fark ettiğinde ise her şey için çok geçti.

Namjoon büyük bir gürültüyla önünde ki arabaya çarpmıştı.

Telefondan gelen gürültülü sesi duyan Seokjin ise çıldırmış deli gibi ağlayarak bağırıyordu.

"Namjoon!"

"Namjoon lütfen ses ver iyi misin?"

Namjoon ise başını direksiyona çarpmıştı ve bilinci kapanmak üzereydi.Gözleri kapanmadan önce ise son söylediği şey.

"Seni seviyorum Seokjin."di




Bu bölüm Namjin oldu

Şuan bana sövdüğünüze eminim bende sizi çok seviyorum💞😍💕💘💝💖💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Fathers -TAEKOOK-SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin