Bölüm yoonginin ağzından
Bu arada normalde dün bölüm atmam gerekiyordu ama ben okuldan gelir gelmez uyuya kalmışım özür dilerimm.
İyi okumalar
"Ben böyle olsun istememiştim yemin ediyorum ben böyle olsun istememiştim.Ben sadece kendime yalan söylemek istemiştim kendimi kandırmak istemiştim senin ölmeni istememiştim.
Özür dilerim çok ama çok özür dilerim biliyorum özür dilememin bir faydası olmayacak seni bana geri getirmeyecek ama özür dilerim...
Yalan söyledim her şey yalandı senden nefret etmiyorum gurupta fazlalık değilsin özür dilerim sadece tüm nefretimi birine kusmam lazımdı o sen oldun özür dilerim.
Eğer böyle olacağını bilseydim o sözleri asla söylemezdim sana ama bilmiyordum yemin ederim bunu yapabileceğine ihtimal vermiyordum.
Sevmeseydin keşke beni hani yazmışsın ya mektubunda."Varlığım seni rahatsız ediyor diye kendimi yok ediyorum."Sevmeseydin beni bu kadar sevmeseydin ben hak etmiyorum böyle bir sevgiyi.
Belki Tanrı anne ve babamın beni sevmediğine üzüldüğüm için seni göndermişti ama ben bencillik yaptım ve Tanrı beni seven tek kişiyi de elimden alarak cezalandırdı.
Sen yeterki iste her sabah Taehyungu evinden alırım okuluna götürürüm kahvaltısını yaptırırım Jungkook ile aralarını yaparım eğer beni çok azda olsa affedeceksen her şeyi yapmaya hazırım ben.
Çok teşekkür ederim beni bu kadar güzel sevdiğin için ve çok özür dilerim sevginin değerini bilemediğim için.
Merak etme içinde kaldığını biliyorum küçükken birlikte yazdığımız şarkıyı yayınlayacağım.Şarkıyı Taehyung ve Jungkooka söylemelerini rica edeceğim bu şarkıyı tek söyleyemiyorum.Biz yarım bıraktık onlar tamamlayacak.
Şarkıyı söyleyip klibinde oynayacak olan onlar biz ise çoğu kişinin umursamayacağı yazan olacağız.Hep öyle olmadı mı zaten?Ben arka plana atılıp dışlandım sende beni yalnız bırakmamak için kendini insanlardan soyutladın."
Elimi toprağa koyup hala ıslak olan toprağı sıktım.Gözlerimi mezar taşında ki yazıda gezdirdim.
"Jung Hoseok"
"Özür dilerim Jung Hoseok senin Min Hoseok olma şansını elinden aldım...
Yüzümü okşayan rüzgarla gülümsedim.Sevgilim ordan bile ağlamama dayanmıyor musun?Evet sevgilim keşke ölmeden önce bir kez bile sevgilim dediğimi duysaydın aşkım.
Biliyorum yaşarken söylemek istediklerini öldükten sonra söylemem anlamsız ama sen belki duyar huzura erersin.
Şimdi gitmem lazım yarın yine geleceğim üzülme olur mu sevgilim?"
Ellerimle yanaklarımı silip ayağa kalktım arkamı dönmemle gördüğüm jiminle gözyaşlarım yeniden akmaya başlamıştı.
Bana kollarını açtığını görmemle hızlıca yanında gidip sıkıca sarıldım.Onunda ağladığını boynumda ki ıslaklıktan anlıyordum.
"İstediğin olucak sevgilim jimin ile barışacağım."
Yoonginin ne olursa olsun Jimine sığınmasıda ayrı bir kahpelik
Durumu özetleyen fotograf
hoseok cennette mutlu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fathers -TAEKOOK-SOPE
FanfictionTaehyung:Eşcinselsin değil mi? Taehyung:Bunu babana söyleyebilirim. Jungkook:Peki. Jungkook:Hangi babama söylemek istersin? Tamamlandı