Özel bölüm/jimin

265 18 4
                                    

7 genç Taehyungun evinde toplanmış kafalarına göre takılıyorlardı.Jungkook Taehyungun omzuna yaslanmış telefona bakarken yoongi tekli koltukta duvarda asılı olan hoseok ve Taehyungun resmine bakıyordu.Daha çok Hoseokun resmine.

Jimin sigarasını içiyor hemde telefonla ilgileniyordu namjoon ve seokjin ise kendi hallerinde muhabbet ediyorlardı.

Çalan zille hepsinin dikkati dağıldı.Ev sahibi olan Taehyung kapıyı açtı.Karşısında gördüğü bedenle şaşırmadan edemedi.Uzun süredir bir sipariş vermemişti bu kargocu neyin nesiydi?

Eline tutuşturulan kutuyla ne yapacağını bilemeyip kutunun üstündeki ismi okudu

Kim Taehyung

Taehyung merakla içeri geçip elindeki kutuyu sallayıp dikkatleri üzerine çekmişti.Hızla kutuyu açıp içinden çıkan 4 zarfa baktı hepsinin üzerinde bir isim yazarken birinde yazmıyordu.

"Park jimin'e"

"Kim Namjoon'a"

"Kim Seokjin'e"

Jimin kaşlarını çatarak ismi yazılı zarfa yönelip içindeki cd çıkardı.

"Bune?"

Taehyung bilmiyorum anlamında omuzlarını kaldırıp indirmiş ardından sehpada ki bilgisayarı alıp jimine uzatmıştı.

"Bilmiyorum.İstersen diğer odada izle istersen burda ama hızla ol jin ve namjoonda merak ediyor."

Jimin hızla Taehyungun elindeki bilgisayarı alıp odadan çıktı.
Gerilmişti kim ona böyle bir cd gönderirdi ki?

Sonunda açtığı bgisayara cd takıp çıkacak şeyi bekledi.Hiç tahmin etmediği şey ise Hoseokun videoda belirmesiydi.
Jimin şaşkınlıkla açılmış gözleriyle kikitlenmiş gibi ekrana bakıyordu.Konuşmaya başlayan Hoseok ile gözlerinin dolmasını engelleyememişti.

"Merhaba Jimin-shii ya da eski dostum mu demeliyim.Beni unutmamışsındır umarım şimdi diyeceksin ki bu aptal niye bana böyle bir video bıraktı?Ben senden özür dilerim şuan Yoongiyle ayrıysanız büyük ihtimalle benim yüzümden.Video eline ne zaman ulaşır bilmiyorum belki bir kaç aya belki bir kaç yıla.Senden tek isteğim Yoongiye iyi bakman çünkü onu emanet edebileceğim tek kişi sensin.Eğer ailevi problemleri vb şeyleri olursa ona yardımcı olursun değil mi?Ve lütfen hepiniz bir arada olun yıllar beni sizden ayırdığı gibi sizi birbirinizden ayırmasın.Belki bir gün çocuğunuz olursa benim adımı koyarsınız *gülüş sesi*Ne olursa olsun sizi seviyorum bunu unutmayın ve kendinize çok iyi bakın ve sakın ha benim yanıma gelmeyin.Ben her zaman yalnızlığı severim.Görüşmeyelim lütfen."

Gözlerimden akan yaşlarla cd bilgisayardan çıkarıp odadan çıktım.Gözümden yaşlar akıyordu noldu sorularını takmadan evden dışarı çıktım.Tanrım lütfen şu vicdan azabını kalbimden sök at artık.

"Sana sözüm olsun Hoseok bu dünyaya benim canımdan biri gelirse adı Park Hoseok olucak."

YANİ SİMDİİİ 2 OZEL BOLUMUMUZ DAHAAA VAR

Simdi bu ozel bolumler nerden cikti derseniz 28 ocak bu kitabin 1.yili olacak😭 bende ozel bolum yayinlamak istedim hemde kitaba bastan baktigimda gerkese bir video oldugunu soylemisim ve sadece 3 kisininkini sizlere gostermisim

Acaba Yugyeomun videosunuda mi koysam kararsizim onda.

Aralarindan sadece Yoongiye kendi el yazisiyla mektubu var digerlerine video kaydi.

Bu videolar Yugyeomdaydi bu arada olmeden once gonderdi kargoyu ve anca geldi.1 YİLDA NASİL ANCA GELİYO AMK DERSENİZ SORGULAMAYİN AMK DERİM neyse cok degisik oldum bu kitap brnim ilk taekook - sope ficim ilk goz agrim duygulandim

Bir tane daha amgst sope ficim var bakmak isterseniz NİYE SOPE ANGST DİYE SORMAYİN canim oyle istiyo aci cekmeyi severim.

Baska kitaplarda gorusuruz diger bolumler gelir sonra kitabin sacmaliklarina ragmen sevip okuyan herkese teskkurler yiliniz mutlu gecsin

Bayyy





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Fathers -TAEKOOK-SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin