- İnsanın geçmişiyle hesaplaşması ilginç bir şey biliyor musun Potter? Ben de geçmişimde gerçekte kim olduğumu anlamaya çalışıyorum. Ve senin buna etkini anlamaya çalışarak...
Dönüp Harry' nin gözlerine baktı. " Bana kim olduğumu ya da ne olduğumu hatırlatmana gerek yok. Çünkü ben hiç unutmadım. Unutamam. Anlıyor musun? Unutamam.
Birkaç ay önceki Harry olsa durmaz sonuna kadar ilerler ve Draco' yu istediği gibi kullanırdı. Ama şimdiki Harry geri çekildi. Draco telaşla diğer kolunu da tuttu. " Hayır, istiyorum. İstiyorum. Gitme. " Aylardır bu sözleri duymayı bekliyordu ama Draco' nun dudaklarından son umuduymuş gibi dökülmesini hiç beklemiyordu. Zorlukla yutkunarak yeniden ona uzandı. Birlikte birkaç dakika önce kalktıkları yatağa geri düşerlerken Harry değer yargılarının nereye kaybolduğunu düşünüyordu. Ve yerlerine neyin gelip yerleştiğini?...
****************************
Harry Potter dalgınca önündeki evraka bir şeyler karalarken birkaç dakikadır konuşan arkadaşı, onun kendisini dinlemediğini fark ederek durakladı. " Harry? " Siyah saçlı baş kalktı ve yeşil gözler bir an karşısında Ron' u görmenin şaşkınlığıyla açıldı. Ardından da onu toplantıya çağıranın kendisi olduğunu hatırlayan yüzü hızla kızarmıştı. " Affedersin. Aklım biraz dağınık. " Kızıl saçlı genç adam dalgacı bir tavırla güldü. " Farkındayım. Aklının Malfoy' da olmadığı bir zaman konuşalım istersen? " Harry içini çekerek arkasına yaslandı.
- Bu büyük bir sorun olabilir. Çünkü inan bana onu bir dakika bile aklımdan çıkaramıyorum.- Aşk böyledir işte Harry.
Harry kaşlarını çatarak ciddileşti. " Ona aşık değilim. Sadece... Onu çok istiyorum. Daha önce hiç kimseyi böylesine büyük bir tutkuyla istememiştim. Aramızdaki bu elektriğin zamanla söneceğini sanmıştım ama... " Harry susarak gözlerinin önünde canlanan sarışın genç adamı düşündü. Onunla her birlikte oluşunda Draco tıpkı bir çivinin üzerine vurulan çekiç darbeleri gibi kalbinde biraz daha derine çakılıyordu. Ron gülerek başını iki yana salladı. " Siz, ikiniz ideal bir çiftsiniz inan bana. Çok az insan bu kadar yüksek bir zekaya sahip olup da sağduyudan böylesine yoksun olabilir. Ne kadar oldu Harry? Dört ay? Beş ay? Buraya geldiği ilk günden beri aklın fikrin onda. Sen ona bal gibi de aşıksın. Bu yüzden aranızdaki duygular sadece cinsellikle sönmüyor. Çok daha fazlası var. " Arkadaşı sıkkın bir yüzle kalkıp kafesinin boyutlarını ezberlemeye çalışan bir aslan gibi odanın içinde dolaşmaya başladı.
- Ben ona aşık olamam Ron. Mümkün değil.- Nedenmiş o?
- Çünkü o... Biliyorsun ki o...
- Hain mi diyecektin? Harry kendine bir bak. Kendinle ne kadar çeliştiğine bir bak. Savaş sırasında pek çok kişi taraf değiştirdi, pek çoğu ikili oynadı. Malfoy ailesi bunlardan sadece biri. Sen ezelden beri bu adama tutkun olmasaydın onun yaptıklarına bu kadar öfkelenmez, kinlenmezdin. Üstelik savaş sonrasında da pek çok kişi İmperius altında olduklarını iddia ederek işin içinden sıyrılırken Malfoy bunu yapmadı. Yaptıklarını kabul etti ve cezası neyse çekti, hem de fazlasıyla.
Arkadaşı duraklamış karşısındaki kişiyi tanımak istercesine şaşkınlıkla kendisine bakıyordu. " Sen bana karşı Malfoy' u mu savunuyorsun? O Luna' yı öldürdü! Lupin ve diğerlerinin ölmesine neden oldu! " Ron oturduğu koltuktan kalkarak iki eliyle Harry' nin omuzlarını kavradı. " Ama pişman olmuş olabilir Harry. Herkes hata yapar. Snape de annen ve baban konusunda hata yapmıştı ama bunu telafi edebilmek için bütün hayatı boyunca çalıştı. Malfoy da yıllardır düzgün bir adam olarak yaşıyor. Neden ona bir şans vermiyorsun? " Arkadaşının düşündüklerini kafasında tartan Harry' nin yüzüne bakarken gülümsedi. " Aslında sen bütün bunları çok daha önceden biliyordun değil mi? Dile getiremesen de biliyordun. Bu yüzden o sözleşme için... " Harry artık çatlayacakmış gibi ağrıyan alnını ovalayarak " Düşünmem lazım... " diye mırıldandı. " Anlaşmanın bitmesine çok az bir zaman kaldı. Yanımda kalmak isteyip istemeyeceğini bilmiyorum. Annesi artık iyi, muggle dünyasına geçiş hakkı da var. Gitmek isteyecektir. " Ron gülerek Harry' nin omzunu sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tell Me Why? - Draco/Harry
Fanfiction" İnsanlara kişiliklerimizin değişik yönlerini gösteririz, farklı roller oynarız. Çocukla çocuk, arkadaşla arkadaş, sevgiliyle sevgili, düşmanla düşman. Bir karar vermen gerek. Sen bana karşı hangi rolü oynuyorsun Potter? " Savaşta babasıyla birlikt...