Taehyung fost membru BTS , după ce a părăsit brusc trupa . Și-a refăcut viața, și a lăsat trecutul în spate. Acum are 27 de ani și un mic Puiuț. Nu întelegeți nimic? Hai să o i-au de la capăt:)!~~~~~~~~~Acum 4 ani~~~~~
–Domnule sunteți însărcinat.
–Imposibil!
–Domnule este adevărat!
–Iar eu vă spun că este imposibil. Sunt bărbat pentru numele lui Dumnezeu–Imposibil sau nu. Este adevărat. Degeaba schimbați doctorii pentru că rezultatul va rămâne același.
Taehyung se ridică furios și pleacă. A fost la 10 medici iar toți au spus același lucru. Tae credea că toți își bat jog de el. Așa că nu a crezut și și-a văzut de viață dar..
–Tae!
–Da mamă?
–Ce se întâmplă cu tine? Te-ai cam îngrășat.
–Serios? Ți se pare ți-e
–Ba nu . Uită-te la tine Taehyung ai făcut și fălci. Aish Tae ți-am spus să o lași mai ușor cu mâncarea. Acum ești un idol!–Și dacă sunt idol ce?
–Cum adică, ce? Trebuie să fi slab, și frumos!
–Bine bine, voi avea grijă de asta.
–Ridicați bluza.–Poftim?
–Am spus ceva!
Tae își ridică bluza rușinat. Iar mama sa își făcu ochii mari atunci când îi văzu burta lui Tae.
–Taehyung ce este asta?
–Adică?
–TAEHYUNG CE DOAMNE FEREȘTE ESTE ASTA??
–M-am îngrășat puțin, ți-am zis voi slăbi.
–TAEHYUNG ASTA E BURTĂ DE GRAVIDĂ!!CE DRACU ÎȚI BAȚI JOG DE MINE ȘI DE OAMENI CE TE ASCULTĂ? KIM TAEHYUNG VREAU O EXPLICAȚIE ,ACUM!
...
~~~~~în prezent~~~~
Taehyung sa reîntors în Coreea acum 2 săptămâni pentru a rezolva ceva. Dar nu a anunțat pe nimeni de recenirea sa.
Acum se afla la o cafenea cu niște oameni de afaceri. Fiind ocupat cu munca nu a fost atentat la telefonul ce tot vibra.
–Domnule Kim, vă vibrează telefonu.
–Vă deranjează, dacă? -
–Sigur că nu.
–Mulțumesc! ~Apoi ia telefonu și fața sa se schimbă brusc. Nu mai stă pe gânduri și apelează persoana ce i-a dat mesaje – Ce dracu joci de data asta idiotule?
–Eu ? Nimic. ~ Râde~ Scumpu tău copil iar a făcut probleme
Iar eu ca un bun om mă duc să îl ajut.–Nu te apropia de copilul meu!!!
–Prea târziu. ~ Râde iar apoi închide apelu~
CITEȘTI
'𝗔 𝗱𝗼𝘂𝗮 ș𝗮𝗻𝘀𝗮̃'
FanfictionTaehyung fost membru BTS, a renunțat la a fi idol. Și a fugit din țară lăsându-și familia, prietenii, colegii de trupă și fostul iubit. Dar ce se întâmplă dacă Tae se reîntâlnește cu ei din întâmplare după 4 ani? Și mai are cu el și un copil..