-Dal..Tae se apleacă la nivelul lui kookie -Puiule te rog gata.
-Bine mami
-Jungkook spune ceva nu sta ca boul în târg. ~ spuse Jimin râzând ~
-E.. Eu
~Trr trrr~ îi sună telefonu lui Tae - Voi răspunde întâi la acest apel. Băieții vă puteți uita un pic la kookie?
-Desigur.
Taehyung se îndepărtează de băieții pentru a vorbi la telefon .
-Deci micuțule ~ vorbi Jin~
-Eu nu sunt mic. Eu sunt mare ~ își puse mâinile în sân~
Și cei 5 cât și Jungkook au Chiocotit de drăgășenia băiatului -Ok ok. atunci micuț mare băiat vrei niște clătite ți-aș da mâncare dar nu am nimic bun pentru că au mâncat tot idioți ăștia mari
-Daa vreau clătite. Dal nu mai vorbi urât.. Lui mami nu îi place.
-Ya, ce nu îmi place mi-e? ~ reveni Tae~
-Tae ești bine? pari stresat.
-Sunt bine Namjoon hyung dar a intervenit ceva. Și nu pot da de bonă... Puteți sta voi puțin cu kookie promit că mă voi grăbi.
-Dar ce cu graba asta? Du-te și rezolvă-ți treaba, că stăm noi cu acest mic iepuraș.
Mulțumesc băieții. ~ își îndreaptă privirea spre kookie ce mai avea puțin și plângea ~ puiule, puiule Mami are puțină treabă dar -
Tae fu oprit de Kookie ce a început să plângă -mami te-am supărat și acum vrei să mă părăsești?
-Kookie! Puiule mami nu te va părăsi niciodată. Pentru că tu micul meu kookie ești tot ce îmi doresc și tot ce am. Ok?
-Da mami.
-Acum te rog să stai puțin aici voi veni repede. Te rog kookie
-Bine mami.
-Mulțumesc kookie. Și te rog fi cuminte ~ se apropie mai mult de el ~ Și nu îl speria prea rău pe tatăl tău pentru că deja tremură ca un iepure "Râde"
Îl îmbrățișează pe Kookie ce nu prea voia să îi de-a drumu dar până la urmă i-a dat și așa a plecat Tae în treaba sa.
-Acum ~ vorbi Jin~ hai să mănânci niște clătite.
-Bine.dal el nu vine ~ arată spre Jungkook ce își privea trist mâinile ~
-Dar..
-E ok Jin hyung.. Du-te te rog și dă-i să mănânce. ~ Jin a aprobat apoi la luat pe kookie de mână și s-au dus la bucătărie ~
Namjoon sa apropiat de jungkook și la bătut încet pe spate -Nu îți face prea multe griji e la început.
-Dar.. Hyung nu cred că mă va accepta vreodată. ~ spune trist~
-Gândești prea mult kook. E doar un copil se va răzgândi. Ai răbdare cu el. ~spuse Jhope zâmbind~
-Dar vei avea de lucru pentru că e la fel de încăpățânat ca Tae.
Spuse suga iar restul au râs apoi l-au încurajat pe Jungkook pentru că chiar avea nevoie:)
CITEȘTI
'𝗔 𝗱𝗼𝘂𝗮 ș𝗮𝗻𝘀𝗮̃'
FanfictionTaehyung fost membru BTS, a renunțat la a fi idol. Și a fugit din țară lăsându-și familia, prietenii, colegii de trupă și fostul iubit. Dar ce se întâmplă dacă Tae se reîntâlnește cu ei din întâmplare după 4 ani? Și mai are cu el și un copil..