12.

537 56 34
                                    

După ce au mâncat clătite s-au pus să se uite la desene la alegerea lui Kookie.

-Când va veni mami? "întreabă cel mic trist"

-De ce? Nu îți place de noi? "întreabă jimin jucăuș "

-Ba da.. Dal îmi este dol de mami.

-Kookie? "Îl strigă suga iar cel mic fu atent la el" te pot întreaba ceva? ~ cel mic a dat din cap semn că da ~

-faptul că îi spui mami lui Tae
.. Copii nu sunt răi cu tine sau să râdă? Întreb asta pentru că știu cum sunt copii..

-Ba da.. Sunt foalte răi.. Dar i-am bătut eu pe toți. ~ spuse mândru~

JK/JIN:CE AI FĂCUT?

-Și Tae ce părere are despre asta?

-a fost supărat..foarte.. Dal ma iertat.

-Kookie. Nu e bine să dai în alți copii. Și știu că sunt răi dar nu se merită. Așa doar o superi pe mami ~spuse cald Jin~

-Știu.. Mami a plâns mult din vina mea.. Dal mai mult din a lui ~ Arată spre Jungkook~

-kookie.. Știu că ești supărat pe mine. Dar te rog dă-mi o șansă.

-Nu vleau. Eu te urăsc!

-KOOKIE!

-Mami.. ~ apoi sare în brațe la Tae dar Tae îl respinge blând~

-Kookie.. Chiar trebuie să fi atât de dur? Și de ce mă rog' îl urăști?

-Tae lasă-l e mic~ spuse Jungkook~

-E ok Jungkook. Kookie răspunde-mi te rog.

-pentru că.. A părăsit o pe mami ~ plânge~

-Kookie iar te bagi în treburi de oamenii mari?

-Dal mami..

-KOOKIE TE ROG GATA.. EU L-AM PĂRĂSIT NU EL PE MINE ~ Strigă Tae frustrat.. Frustrat pentru că nu vrea să își răzbună nervi pe Kookie dar fix asta făcea.. ~

-Mami.. ~ începu să plângă mai tare~ iartă-mă mami.. E. Eu nu am vrut să te supăr.. Dar te-am văzut de multe ori plângând și.. Nu mai vleau.. Vleau ca tu să fi fericit.. Te log să mă ierți

-Of kookie ~ începe să plângă și Tae .. Se pune pe vine ~ - tu trebuie să mă ierți puiule. Nu am vrut să țip la tine îmi pare.. Foarte rău.

-N.. Nu plânge mami..

-Nu plâng kookie..

-Ba da..

-Aish.. Copii ăștia ~ spuse Jin care și el plângea:) ~

-Ya,tu de ce plângi?

-Plâng.. Pentru că văd ce bine l-am crescut pe Tae.. E un părinte atât de bun..

-Da este.. Dar cred că a îndurat multe ~ spuse Jimin trist iar restul i-a dat dreptate~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

'𝗔 𝗱𝗼𝘂𝗮 ș𝗮𝗻𝘀𝗮̃'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum