8.

441 51 10
                                    


-Chiar este nevoie?

-Jungkook eu nu mai vreau încă un copil așa că pune mâna dracu și puneți perzevativul ăla. Dacă nu eu plec.

-Bine bine, îl pun.. Nu trebuie să fi așa direct. ~Se plânge Jk dar totuși face așa cum vrea Tae~

-A.. Acum pot?
-Poți.

Jungkook îl prinse pe Tae de șolduri apoi intră în el cu grijă

-A-ahh

-Doare așa rău?
-Da.. Dar continuă.
Jungkook îl prinse mai bine de talie și începu să se miște în așa fel încât și Tae să simtă plăcere nu doar durere. După nici 5 minute Tae a început să fie vocal și să ceară mai mult

-A-ahh mai.. Repede

-Sigur baby! ~ și începe să se miște rapid și adânc~

Jungkook mai face câteva mișcări apoi schimbă poziția. Însemnând că la pus pe Tae în poziție de capră. Face mișcări tot mai adânci și mai brutale.
Tae de la atâta plăcere își dădu drumu fără să anunțe. Dar asta nu la făcut pe JK să se oprească pentru că el nu a terminat.

-A-ahh

-A-Ahh ~geme și jungkook atunci când Tae se strânge în jurul său~ A-ahh Tae mă înnebunești ~ și începe iar să se miște ~
Tae se simțea deja plin, și începu să simtă iar durere dar nu voia ca Jungkook să rămână așa. Și fără să vrea își îndreaptă o mână spre membru sau dar JK îi dă peste mâna.

-Dacă vrei ceva Spune-o! Nu te atinge singur.

Și începe să își miște mâna în același timp cum se mișcă în el. Continuă așa minute bune
Până și-au dat ambi drumu

-A-ahhh

-Tae.. Îmi pare rău dacă am fost prea dur.
-E ok. Eu ți-am spus că poți să faci tot ce vrei.

*A doua zi*

Tae sa trezit foarte devreme pentru a pleca acasă. Voia să fie acasă înainte că fiul său să se trezească așa cum i-a promis. I-a scris un bilet lui Jungkook apoi a plecat.

Sa trezit și jungkook după o oră, la căutat pe Tae cu mâna dar nu l-a găsit ci a dat de o hârtie, a vrut să o arunce dar și-a amintit ceva.

~~Amintire~~

-Bună Jungkook. Eu sunt noul membru Taehyung.

---

-Nu vrei să vorbești cu mine?
Este în regulă. Probabil ești timid ~ Scoate o foaie și un pix și începe să scrie ceva apoi lasă foaia pe piciorul lui Jungkook și după pleacă~

Jungkook i-a foaia și citește -

"Nu trebuie să vorbești dacă nu vrei. Este în regulă. Probabil îți este greu până la urmă ești un copil. Dar eu cât și restu membrilor suntem lângă tine. App semeni cu un iepuraș"

După ce citește își îndreaptă privirea spre Tae ce îi zâmbea blând, asta făcându-l și pe el să zâmbească larg.

-Tu chiar ești un iepuraș! ~ chiocoti Tae~

'𝗔 𝗱𝗼𝘂𝗮 ș𝗮𝗻𝘀𝗮̃'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum