-Mami,chiar trebuie?-Puiule, eu nu te voi forța să îl accepți dacă nu vrei dar nu vreau ca tu să ai regrete, ok?
-Bine mami..
Tae alături de Kai ( Kookie) au mers spre apartamentul celor 6 băieții pentru ca kookie să își întâlnească tatăl..
Tae sună la ușă politicos. Ușa a fost deschisă de jhope ce zâmbea larg și sincer.
-Oh Tae, bine ați venit!
-Bună Hobi hyung
Jhope zâmbește apoi își apleacă privirea spre cel mic ce stătea timid lângă Tae
-Bună și ți-e micuțule
-b.. Bună
-Jhopeeee! Nu îi mai ține la ușă și lasă-i să intre~ strigă namjoon la el~
-Oo da.. Intrați ~ spune stânjenit~
Apoi se dă la o parte pentru ca cei doi să poată intra. Tae îi dă ușor drumu la mână lui kookie și merge să îi salute pe toți ceilalți băieții.
-Tae nu ți-am spus să folosești codu?
-Oh am uitat..
-Ce prost
-Hey, nu vorbi așa cu mami!
-Scuze scuze
-Stați dar jungkook unde e?
-Aici! ~ spune nesigur~Și se apropie de ceilalți timid și cu palmele transpirate.. Era foarte emoționat dar și stresat habar nu avea ce să zică sau ce să facă, speră că băieții și Tae în special să îl ajute
-Ya Jungkook nu sta ca prostu și vino aici. ' Spune Tae dar cel mic îi pune mâna la gură'
-Mami dacă te supără te apăr eu dal nu tu ai spus că nu e voie să volbim urât?
Tae chiocoti apoi îi dă mâna la o parte -Scuze puiule, și am uitat că am un mic erou cu mine 'apoi îi scutură părul'
-Jungkook vino aici!
Jungkook se apropie rușinat -D.. Da
-Aish de ce ești așa aiurit? Puiule aiuritul ăsta adică Jungkook este tatăl tău iar Jungkook el este Ka.. Kookie fiul tău..-Stai cum.. Îl cheamă?
-Pentru mami sunt kookie dal pentru oamenii răi ca tine sunt Kai 'Cei 5 băieții priveau toată scena râzând '
-Pui nu fi rău!
-Dal nu sunt. El a fost rău cu mami iar eu sunt rău cu el!
-Kookie!!
CITEȘTI
'𝗔 𝗱𝗼𝘂𝗮 ș𝗮𝗻𝘀𝗮̃'
FanfictionTaehyung fost membru BTS, a renunțat la a fi idol. Și a fugit din țară lăsându-și familia, prietenii, colegii de trupă și fostul iubit. Dar ce se întâmplă dacă Tae se reîntâlnește cu ei din întâmplare după 4 ani? Și mai are cu el și un copil..