Emir karşısında onu görünce şok olmuştu, Elgin de farksız değildi.
"Emir sen ne yapıyorsun burada?" Elgin çok korkmuştu. Gözleri Emirin arkasına doğru kaydı. Tanımıştı bu adam onu bıçaklayandan başkası değildi.
"Asıl senin burada ne işin var?"
"Su almaya gelmiştim,bu saçmalık ne burada ne oluyor Emir yoksa düşündüğüm şey -"
Emir hemen lafa atladı. "Hayır hayır yanlış anladın. Ben bu adamı seni bıçaklarken gördüm."
"Evet biliyorum"
"Beni dinleyecek misin? Sen taksi çağırmıştın ben o taksinin şoförüydüm.
Olaydan sonra kaçtı şerefsiz. Sonra seni hastaneye götürdüm işte. Bugün buldum polise teslim edecektim ama öncesinde biraz hırpalanmak ona iyi gelecekti. Şimdi polise götüreceğim.""Nasıl buldun peki?"
"Ben bulurum çünkü ben hackerim"dedi Emir.
Yalan söylemekte ustaydı. Her şey planın bir parçasıydı. Bilerek şoför koltuğunda o vardı eğer olay farklı yöne çekilirse şüphe çekmemek için. Bu yüzden okula kayıt yaptırdı, Elgine yakın olabilmek için. Planı tıkır tıkır işliyordu. Tek bir doğru vardı, hacker olduğu. Mezun olmasına rağmen yakın olabilmek için kendisini üniversitenin sistemini hackleyip zorla üniversiteye kayıt ettirmişti.
Elgin şimdilik bu yalana inanır gibi oldu,aslında yalanı mantıklı gelmişti ama hala Emire güvenmiyordu.
"Tamam o zaman beraber götürelim"
"Olur olur hadi" çocuğu yakasından tutup arabaya doğru sürükledi.
Madem hacker neden 2 haftadır bulamıyor diye düşündü. Kafası allak bullaktı. Beraber karakola gittiler. Emir için aslında daha iyi oldu çünkü adamın konuşturulma tehlikesi ortadan kalkmıştı.
Bu sırada Haluk ve Nevin bu konu hakkında konuşuyorlardı. Haluk işe gitmemişti.
"Sence Elgin'i kim bıçakladı. Erdem olamaz değil mi?"
"Sabah konuştuk zaten Nevin o olamaz eğer bizi bulsalardı Elgin her şeyi öğrenmiş olurdu ve ilk bize zarar verirdi emin ol." Nevinin bakışları Haluğun gözünden kaçmadı.
"Sen bir şeyden şüpheleniyorsun"dedi gözlerine baktı anlamaya çalışır gibi.
Nevin Emirden şüpheleniyordu. "Aslında-" lafını tamamlayamadan telefon çalmaya başladı arayan karakoldan bir polisti. Haluk telefonu açtı. Karşı tarafı dinleyip "ne bulundu mu hemen geliyoruz" dedi.
Elgin'in ağzından;
Emirle karakola gelmiştik. Emir adamı omzundan tutup karakola doğru sürükledi polis memurunun yanına gelince bıraktı. Adam yaptıklarını anlattı. Biz de ifadelerimizi verdik. Beni bıçaklayan adamı tutukladılar.
"İfadelerimizi verdik ama sen bana güvenmiyorsun galiba bu beni çok kırdı."
Galiba fazla üstüne gitmiştim. "Ama haklıydım, sen olsaydın ne düşünürdün Emir?"
"Biliyorum, haklısın ama böyle soğuk davranma lütfen"
"Tamam Emir yeterince zor bir gündü zaten sonra konuşuruz. Bak böyle olmak istemezdin evet ama oldu. Ben sana güvenmiyorum seni güvenecek kadar tanımıyorum."
"Tamam izin ver sana kendimi kanıtlayayım. Yarın okul çıkışı yemek yiyelim olur mu? Hem beni tanımış olursun"
"Tamam olur"
"Görüşürüz" diyip arabasına bindi. O sırada annemleri gördüm.
"Anne ne işiniz var burada?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlıkarınca 🎠
General FictionDoğru sandığı yanlışlarıyla yaşayan, kaza sonucu hayatın gerçekleri göstermesiyle gerçek dünyaya adım atan Elgin'in hikayesi... Aslında Elgin'in değil hepimizin hikayesi...