Yazarın ağzından;
"Elgin iyi misin" dedi Emir, cevap vermeyince Elgin'in bayıldığını anladı. Hemen hastaneye sürdü. Aslında yarı uyanıktı Elgin, onu duyuyordu ama cevap veremiyordu. Hemen hastaneye vardılar ve müdahale edildi Elgine.
Doktor arkadaşı Nevine haber verdi. Nevin 10 dk sonra hastaneye gelmişti.
Emiri görünce çok sinirlendi."Ne işin var senin kızımın yanında yine?"
"Sakin olun Nevin hanım"
"Senin gerçek yüzünü ona göstereyim de bakalım bu kadar rahat olabilecek misin?"
"Söyleyin bakalım Nevin hanım, siz de suçluydunuz o gün yaşananlardan. Neden ona doğruları söylemiyorsunuz?Kurduğunuz bu yalan dünyada daha ne kadar tutacaksınız onu? Gidin söyleyin eski nişanlısı olduğumu ama bütün hikayeyi anlatın. Mazallah başka birinden öğrenir yıkılır." diyip cevap beklemeden Elginin odasına girdi.
Elgin'in ağzından;
Emir odaya girince hemen toparlandım.
"Rahatını bozma, nasılsın iyi misin?"
"Teşekkürler iyiyim. Sana olan can borçlarım gittikçe artıyor." diyip gülümsedim.
"Yok sorun değil. Neden bayıldın? Sorun yoktur umarım."
"Beynimde tümör var" dedim rahat tavırla.
Emir öyle rahat söyleyince şok oldu resmen.
"Korkma abartılacak bir şey yok. Önemli bir şey değil. Sadece anıları bulanıklaştırıyor biraz da baş ağrısı tabii"
"Ameliyat olmak istedin mi?"
"Yok ben istemedim."
"Tehlikeli bir hastalık galiba" dedi. Yavaşça kafa salladım.
"Buluşmayı mahvettim galiba, özür dilerim"
"Sorun yok kendini iyi hissettiğinde yaparız" gülümsedi.
"Ben artık gideyim geç oldu hem sende dinlen tamam mı yorma kendini" dedi.
"Tamam teşekkür ederim görüşürüz"
"Görüşürüz" diyip odadan çıktı.
Yazarın anlatımından;
Nevin Emirle tartıştıktan sonra doktor arkadaşının yanına gitti. Arkadaşı aynı zamanda Elginin doktoruydu. Kapıyı çalıp içeri girdi. Sevgi, Nevin'i görünce kalktı.
"Merhaba Sevgi"
"Hoşgeldin Nevin otursana" Nevin oturdu.
"Ee nasılsın Nevin iyi misin?"
"İyi diyelim iyi olalım Sevgi,Elginin durumu nasıl yani düzelir mi?"
"Psikiyatrist bölümünden destek alırsa düzelme şansı var. Tümör değil tramvatik bir olay olduğunu ne zaman söyleyeceğiz?"
"Hiç bir zaman. Eğer söylersek ailesinin biz olmadığını anlar ve yıkılır.Bizimde onunda hayatı mahvolur. Sen onu boşver o çocuğu hatırlar mı?"
"Bir ihtimal Nevin yaşadığı bu olaylar tramvatik dolayısıyla beyin şok dalgasına girmiş ve hafıza belleğini silmiş. Kısacası hatırlamadığından değil hatırlamak istemediğinden dolayı hatırlamıyor. Ben psikiyatrist değilim ama beyin kaldıramayacağını anladığı zaman belleği siler. Bunu yaparken de tüm geçmişi silebilir. Tabii bu tramvatik olay olduğu için zamanla hatırlamaya başlayacaktır."
"Peki nasıl çözülecek bu durum."
"Üstüne giderek tabii mesela yaşadığı tramvayı tekrar yaşarsa, o tramvayı yaşadığı ortamda bulunursa bu durumu daha hızlı hale getirebilir. Psikiyatriste götürmeni tavsiye ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlıkarınca 🎠
Ficción GeneralDoğru sandığı yanlışlarıyla yaşayan, kaza sonucu hayatın gerçekleri göstermesiyle gerçek dünyaya adım atan Elgin'in hikayesi... Aslında Elgin'in değil hepimizin hikayesi...