koç başlı insansı varlık

11 0 0
                                    

Ben daha doğmadan önce ailemin gördüğü çok fazla olay oldu ama en çok korkulanı 1982 yılında 17 Aralık gecesi gördükleri o varlıktı.
Ailemin anlattığına göre o gün çok yağmurlu bir günmüş gece vakti gelen bir telefonla teyzemin kızının ağır sancılar çektiğini öğrenmişler. Nenem ile annem evdeki şifalı bitkiler ve ilaçları hemencecik hazırlayıp yola koyulmuşlar. Hızlı adımlarla ilerlerken yağmur da şiddetini arttırmış yağmur hızlandıkça annem ile nenem de hızlanmaya başlamışlar ta ki o kokuyu alana kadar. Annem gül kokusu olarak tabir ederken nenem miski amber olarak tabir ediyor. Bu kokudan sonra bir toynak sesi duymuşlar. Sanki bir koyun ya da onun gibi bir toynaklı hayvanın sesi gelmiş. Daha sonra sol taraflarına bakınca elleri üzerinde 4 ayaklı sırtı insan ama gözü sürmeli kafasında boynuzları olan bir varlığı görmüşler. Gördükleri an oldukları yerde kalan nenem ile annem ne yapacaklarını bilememiş. O varlık etraflarında bir tur attıktan sonra yoluna girmeye devam etmiş. Korkudan yüzünde uçuk atan annemle nenem olayın etkisinden uzun süre çıkamamış. O gece teyzemlere varan nenemle annem ilaçları verince teyzem şaşırmış. Çünkü o gece kızının sancıları tutmamış hatta tam tersine o gece kız çok rahat bir uyku içerisindeymiş. Ne olduğuna hala anlam veremeyen annemle nenem bu konu ne zaman açılsa her ikisi de birbirine bakıp yüzleri sarı bir şekilde anlatmaya başlarlar ve boğazları düğümlenerek bitirirler.

Öteki AlemdekilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin