Yeni bir gün. Yeni bir umut gelmişti Süsenin kalbine. Heyecanla en güzel elbisesini giymiş, Talya'nın cafesine gitmişti.
"Süsi aşk olsun dün gelmedin kalbimi kırdın. Bekledim o kadar."
Süsen telaşla etrafa bakıyordu.
"O çocuk.. O çocuk nerde?"
"Hangi çocuk? Ne diyorsun. Bana baksana etrafa neden bakıyorsun,ilk defa gelmiş sanki Allah Allah."
"Böyle uzun boy, gülünce gözleri kısılan biri. Görmedin mi?"
"Bilmece mi bu kızım anlamadım. İsmi yok mu çocuğun?"
"İsmi mi? Ömer. Fotoğrafçı."
"Hayır hayır hayır olamaz."
"Noldu Talyaaa?Sakın buraya kız arkadaşıyla geldiğini söyleme, kalbim kırılır."
"Y-yok da.. Ömer dün birine aşık olduğunu söyledi bana. Saatlerce anlattı. Süsenim lütfen kendini üzme. Ben onunla konuşurum, belki bi buluşur,konuşursunuz. Belki de aşık olduğu kızı unutur."
Süsenin kalbi ilk defa kırılmıştı. Bunca zaman sonra birinden hoşlanmıştı.
Derin bir nefes aldı.
"Tamam."
"İyi misin?Gel otur. Bembeyaz oldun. Dur su getiriyim."
"İyiyim Talya abartma, bir erkek yüzünden asla ağlamam.Cesurum ben, unuttun mu? Ayrıca bu hisleri hemen kitapımda yazmam gerek. Çok değişik bir hissti."
"Hep güçlü olmalı değilsin Süsen. Sen de üzüle bilirsin, ağlaya bilirsin. Ben senin bunca yıllık arkadaşınım ve bir kez bile senin ağladığını görmedim."
"Sarılır mısın bana? Hiç bir şey sormadan."
Yüzünde hafif üzgün bir gülümseme vardı.
"Ağlatıcaksın beni of.."
"Ay sen niye ağlıyorsun Talya? Balık burcu olduğunu hiç unutturmuyorsun insana."
"Canım arkadaşım üzülme tamam mı?"
"Kaç kez söyleyeyim, ben asla üzülmem.Gören senin kalbini kırdılar sanır Talya.Ha bir de sakın Ömere anlatma olanları. Ve lütfen o burda olurken bana söyle, asla karşılaşmamamız gerek. Tamam?"
"Tabi bebeğim tabi. Ne istersen."
Talya Süsene, Süsen de Talyaya çok değer verirdi. Belki de herkesten bir tık daha yakındı Süsene.
"Talya fotoğraflar'a ba-"
"Ömer? ÖMER ÖMER"
Dedi telaşla Talya. Süsen hemen saklanmıştı.
"Olamaz offf. Üçüncü kez görüşürüz derken bunu kast etmemiştim ben. Galiba gerçekten ağlıyıcam.OFFF"
"Sussana kızım duyucak şimdi."
"Ha? Beni mi çağırdın?"
"Yoook Ömerim, sen fotoğrafları göster, çabuk."
"Bu ne telaş? İşin mi var istersen gidiyim, gelirim sonra."
"EVET DE ÇABUK TALYA ZATEN SANA KIZGINIM."
Derken Süsen kafasını masaya çarpmıştı.
"İyi misin iyi misin? Özür dilerim."
Dedi Talya kısık sesle.
"Talya bir sorun mu var? Neden oraya bakıp kendi kendine konuşuyorsun. Oha yoksa erkek arkadaşın mı var benden saklıyorsun. OHA TALYA."
"Ömer hayır deli misin. Senden niye saklıyayım erkek arkadaşımı."
"Ne biliyim. Çok şüpheli davranıyorsun da, hadi hayırlısı."
"Hayırlısı tabi ya hayırlısı."
"O kız geldi mi hiç buraya?"
"Ömer ben nerden bileyim o kız kim. Unut ya o kızı bence. Belki etrafında daha iyi kızlar vardır."
"Ay Talya yapma of çocuk kızıcak şimdi"
Dedi kendi kendine Süsen.
"Yok, o çok özel. İki yıldır onunla tekrar buluşmanın hayalile yaşıyordum."
"Ben neden bunları duydum.. Hemen gitmem gerek, yoksa kalbim daha fazla kırılıcak."
"Ömer sonra konuşsak bu konuyu lütfen?"
"Neden?Bir dakika şarjı bitti fotoğraf makinemin. Bi eve uğrayıp gelicem. Burdasın değil mi?"
"GİT TABİ YA GİT."
"Ne kadar mutlu oldu, şaka gibi."
Dedi Ömer.
"Gitti gel Süsim gel."
"Kafam acıyor of."
"İyi misin? Gel buz koyalım gel."
"İyiyim. Galiba. Yani bilmiyorum.Neyse ben çabuk gidiyim Ömer gelicek şimdi."
"Duydun değil mi?"
"Gel öpücem Talya'm. Yarın gel bize, konuşalım."
"Gelicem gelicem. Kendine dikkat et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz yağmuru | SüsÖm
RomanceSüsen ve Ömer - iki hayat ve umut dolu genç. Ömer yalnızlığıyla savaşırken, Süsen sevginin ne olduğunu öğrenmeye çalışıyor zamanla. Denize olan aşkları en özel ortak yanlarıydı aslında. Kimsenin bilmediyi sırlarını denize anlatıyorlardı🌊