BU HIKAYEYI @ESMAM12 VE @BOOKBTL BIRLIKTE YAZIYORUZ. UMARIM BEGENIRSINIZ. KEYIFLI OKUMALAR :)
EVET; KADER PEZEVENK AMA KARSIMA ÇIKAN INSANLARDA AZ ORUSPU ÇOCUĞU DEGILLER...
"Hazelll" diye bağıran Esila'ya baktım. Uyuşuk uyusuk "Nee" dedim. "Gerizekalı uyansana bugün kampa gitcez." diye bağırdı. Onun sesiyle odadaki tüm kizlar uyandı. Herkez aceleyle hazirlanmaya başladılar. Odanın kapısı çalındı. Gelen hademe Ayşe teyzeydi. "Kızlar 1 saat sonra otobüs kalkcak. Karsidaki Erkek Yurduyla birlikte gitcekmissiniz.Ona göre hazırlanın.Mudur bey öyle soyledi" dedi. Herkez aralarında bir anda kaynasmaya basladi. Esila "Oleyy yakisikli erkeklerr." diye mal mal seviniyordu. Bir taraftan sevinmesine hak veriyodum. Çünkü o yurttaki erkekler çok yakısıklıydılar. Ama Esila'ya belli ettirmiyordum. Hemen biseyler yapıp ayarlardi. Ama ben istemiyordum. Uzaktan daha hoslar. Soledigin zaman gotleri kalkiyordu.
Sonunda Esila mal mal sevinmeyi bırakıp bana yardım etmeye başladı. Çantayi hazirladiktan sonra kişisel bakım esyalarimizi aldık. Sonuçta ormanlık alan elimize yüzümüze bişey olmasın. Isimiz bitmişti. Bu seferde ustumuzu giyinmeye başladık. Mavi kot pantolonumu giyip üzerine beyaz tisort giydim. Lacivert hırka ve mavi fularimla kombinimi tamamladim. Otobüsun kalkmasina 15 dk kalmıştı. Asagi indik. Otobüse çantaları koyup bahçede beklemeye basladik. Karşıdan erkekler sıra sıra çıkıyordu. Herkez hayran hayran bakıyordu. Ama içlerinde bir tanesi çok göze carpiyordu. Butun kızların gözüde ona takılmisti. Sonra gorevli öğretmenler bizi etrafına toplayinca çocuk gözden kayboldu. Erkan Hoca'nın klasik kurallari anlatiyordu işte. En sonunda otobüse binme vakti geldi. Herkez heyecanla otobüse binmeye gidiyolardi. Bende otobüsün merdivenlerine geldiğimde tam basacakken biri itti. Az kalsın yere kapaklaniyordum.
Arkami döndüğünde o çok yakışıklı olan çocuğu gördüm. Tam bir odunmus meğer. "Önüne baksana saygisiz." dedim. Oda sanki beni hiç duymamis gibi otobüsteki yerini aldı. Bu beni iyice sinir etmişti. Otobüse bindigimde öğretmen eslestirdigi kisileri ayarliyordu. Esila Arda diye bir cocukla oturacakti. Çocuk tatliydi. Ama Esila'nin tipi değildi. Erkan Hoca "Hazel sende Ateş'in yaninda oturacaksin" dedi. Ateş kimmiş diye baktığımda o çocuktu. Sansliydim ama çocuk bildiğin odundu. Neyse Ateş "Ben bu kızla oturmam başka kız yok mu?" dedi. Bende "Aynen hocam başka erkek yok mu illa bu odun mu olacak? " dediğimde Erkan Hoca bizi azarladi ve mecburen birlikte oturduk. Otobüs yolculuğunun sıkıcı gecicegi şimdiden belliydi. Yolculuk başlamıştı. Kimi müzik dinliyor, kimi uyuyor, kimi de kitap okuyordu. Esila'ya baktığımda çocukla gulusuyordu. Cabuk kaynasmislar anlasilan. Ben tahmin etmemistim ama. Bende şu Ates denen çocukla biraz muhabbet kurayim dedim. Ama Ateş'in ağzından lafı cimbizla alcaz galiba. Beni duymazliktan geliyordu. Ya da yüzüme bön bön bakiyordu. Bende hiç bişey demedim sanki cevabımı aldım oturuyordum. Erkan Hoca mola vereceğimizi soyledi. Rahatlamistim. Çünkü otobüs yolculuğu baya sıkmıstı.
Mola zamanında Esila yanıma geldi. Arda'yı anlatiyordu. Çocuk göründüğü gibi saf değilmiş meğer neymis be. Bende Ateş salagini anlattım. Sanki çok komikmis gibi gülmeye başladı. Mola bittiğinde otobüse binmeye başladik. Herkez yerini almisti. Ateş hariç. Daha gelmemisti. Erkan Hoca bizi saydiginda "bir kişi eksik." dedi. Bende "Ateş yok" dedim. Sonra aradan 5 dk gectikten sonra beyfendi otobuse cool cool bindi. Erkan Hoca nerde olduğunu sorsada cevaplamadan yerine geçti. Yanıma oturdugnda soluk soluğaydi. Bende merak edip sordum. "Niye geciktin." dedim. "Sanene" diyip kestirip atti. Buna sinirlendigim için kulağıma kulaklığımı takip müzik dinlemeye başladım. Gozlerimi kapatıp biraz dinlendirdim. Ama uyuya kalmışım. Uyandigimda kamp alanına gelmistik. Işte o aylardır beklediğimiz bir aylık kamp surecimiz artık başlamıştı.BU ILK BÖLÜM OLDUGU ICIN BIRAZ KISA YAZDIM. UMARIM HOSUNUZA GITMISTIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamptaki Bir Ay
Teen FictionKampta bir ay mı? Bu haber herkesi sevindirmisti. En başta benle Esila'yi o günü iple çekmeye başladık. Bakalim bizi ne gibi maceralar bekliyordu.