פרק 3- תום ונטורה ועשר שנים מחייו.

136 8 1
                                    

החל מהפרקים הבאים,הפרקים יכללו בתוכם קללות,גסויות,שפה בוטה,אלימות,תכנים מינים ועוד... לפני כן לא יהיו אזהרות אז נא לקחת לתשומת ליבכם❤️ קריאה נעימה.

נקודת מבט תום ונטורה
הבטתי בשעון הכסף שעל הזרוע השמאלית שלי,כבר חלפו כמה שעות טובות מאז שעלינו אל המטוס.
אבי התעקש שנטוס במטוס הפרטי שלו בכדי שלא ניהיה תלויים בזמנים ונתעכב כמו בכל שאר הטיסות שלנו. אני ומשפחתי בדרכינו לניו יורק,לעוד אירוע פלצני של אחיו של אימי,מייק.
שנאה מבעבעת במעמקי ליבי כאשר משפחתו מוזכרת בכל נושא שיחה. מייק ומילה קליפורד,הבעלים של גלריות לאומנויות אשר מפוזרות ברחבי העולם,הם אימפריה גדולה.מגלגלים מחזורים של מליונים,והכסף שלהם נקי,מייק לעולם לא ליכלך אצבע בשביל להגיע למקום שאליו הגיע ועל כך אני מעריץ אותו.
הוא הדוד האהוב עליי אך אשתו,מילה,אחסוך במילים. היא מעולם לא אהבה אותי או זייפה חיבה כלפיי ,התנהגותה מופגנת בגלוי לחלוטין. וכך גם שנאתי כלפייה,לעולם לא אשכח לה את הרגע שעזבה את דודי בשביל נער אשר צעיר ממנה בשני עשורים לפחות. אך חזרה אליו במפתיע כאשר הבינה שאותו הנער לא יכול לממן אותה מלבד סיפוק מיני.
תחילה מייק סירב לקבל אותה בחזרה למשפחתו לאחר התאוששות של שנה בה ניסה לשקם את מצבם הנפשי של ילדיהם,מארק וטרי. אך בסופו של דבר אי אפשר להרחיק אם מילדיה לא משנה איזו מן אישה היא.
לאחר מכתבים וזימונים שנשלחו אלינו מצידם שנוכחותינו חשובה להם באירוע של הגלריה החדשה שהם פתחו בניו יורק,הם ציפו לתגובה,לפחות לתשובה,אימי זעמה כאשר גילתה שהסתרנו ממנה שאחיה ניסה ליצור עימנו קשר לאחר שניים עשר שנים,סיבת הניתוק חסויה בפני כל אחד אשר רק רצה לדעת.
תשובתה של אימי הייתה ברורה,כולנו הולכים.
של אבי פחות,הוא התנגד בתוקף אך לאחר שיכנועים של אימי שהאל יודע איך הצליחה לשכנע את בעלה להסכים. הסכים.
אתמול בערב קיבלנו מייל,כל אחד מהמשפחה מלבד אמא,שבו המייל מנוסח בצורה חנפנית ביתר על המידה שהתחייבנו להסכים.
אנחנו כאן במטוס,כבר כמה שעות. גופי עדיין מלא באדרנלין ואני מת לפרוק את פורקני הנוסף כבר.
אני נזכר בכמה שעות אחורה,בדיוק עמדתי לזיין את מירנדה,הברמנית של המועדון שבו ביליתי באותו הערב. תחילה התנשקנו והיא פלירטטה איתי ללא הפסקה. לקראת סוף הערב לקחתי אותה לחדרי השירות באותו המועדון. וברגע שבו סגרתי את הדלת היא החלה להתפשט והתחננה שאתן לה מעט ממני. לאחר מכן היא נפלה על הברכיים שלה כאשר היא עירומה לגמרי ופתחה את חגורתי ופשטה ממני את המכנסיים שלי. תחילה היא עשתה לי ביד,אוי אלוהים שנים שמישהי לא עשתה לי ביד. חולני חשבתי לעצמי.
הדבר היחיד אשר הפריד  בנינו ובין הזיון שלנו שנייה בלבד,הייתי אמור להלביש על איבר מיני את הקונדום.
אך לאלוהים,שכבר הפסקתי להאמין בו מעט. היו תוכניות אחרות.בזמן שהוצאתי את איברי מפיה של מירנדה אימי התקשרה וקטעה את כל מהלכי . היא הכריזה ואמרה שהטיסה שלנו בעוד כחצי שעה ואם לא אסע לשם בזה הרגע,אפספס את הטיסה.
האגו שלי לא נתן לי רגע דל לחשוב ,עזבתי שם את מירנדה ואת גופה המעוצב על הספה כאשר היא נוגעת בעצמה וצועקת את שמי. המראה הזה היה מענג לחלוטין,
אך סירבתי להאמין שלא אראה את הפרצוף המלוקק של מילה.
או של מארק,בן דודי ׳הצנוע׳ שאותו לחלוטין אהבתי.

תחזיקי חזקWhere stories live. Discover now