Medya DLFKJFNFŞSLD..... OY ATMAYANA MEDYA GİRS---
Neyse tepkimize geçelim--
Tepki: Bu yakuşukluları öpersek ? (Dudaktan çünkü ablam öyle istiyo🤦♀️)
Lucicorn 🦄:*Sen aniden öpünce bi duraksadı, şaşırmıştı sonra sakinleşdi ve sırıtarak "Haaa demek böyle oyun oynamak istiyorsun?" dedi ve seni kavrayıp öpmeye devam etti*
(Allah sonunuzu yatak etmesin😁🤲)
Mammoney 🤑:*blushh*İn-nsan sen ne c-üre-etle büyük Mammon'u öpersin*Seni tutarak kimsenin göremeyeceği yere götürür*Tekrar yap ŞİMDİ!
(Yeterki sen iste bebem sonra da si- Ayhhh medya bir yerime girdi sanırı-)LevibutAckermansız 🎮:*Bi kızardı daha anlatamam*Kekeleyerek bir şeyler mızıldayarak bayıldı "A-aa-aptal normie ne-e yap-*.
Horny babe Asmo 🛐:*Sen öpüp geri çekilince size bakarak "A MC-chan biraz daha öp lütfennn" diye ayaklarınıza kapandı*.
Catan🐱💚:*Onu öpünce sana baka (?) kaldı sonra yüzüne sıcak bir gülümseme yayıldı "Güzelim böyle ani değil de sakince gelip sorsan seni öperdim amma yine de sağ ol" diyip sana karşılık vererek tekrar öper*.
(FELLSSSSSSSSSSS😫😩)Beelfood 🍔:*Onu öptüğün de yemek yiyordu birden olunca her şey, boğazında kaldı yemek (az kalsın gidiyordu 💣-gibi jojuk😩). Su falan verip kendine getirdikten sonra kendini muhtaç hiss edib o da seni öptü ve sana nurlu gülüşü ile "Ödeşdik☺️"dedi.
(FELLSSSSSSSSSSS😫😩Vol2)Belphoe 😴:*Onun uyuduğunu görüp fırsat bu fırsat diyip öpdün (nerden bilesin bu hayırsız seni dikizliyor😤). Tam topuklayıp ordan gidecekken kolundan tutup altına aldı ve kulağına "Öpüp kaçmak mı? Hayır küçük hanım fazlasını istiyorum" fısıldadı o uykulu sesiyle.
(Omen tonrem ben ölüp bitmek😳😫😩)
Evettt bu bölümü de buraya tükürdüm gitti bebelerim☺️☺️
Sizce nasıl yazıyom? Devam edeyim mi🤔