Evet Efsane kendisiyle hüzünlü tepki getirerek geldi taslaklarımda duruyordu,sonra verilen tepkileri yapıcam merak etmeyin.
Tepki : Onların gözünün önünde ölürsek ve bir şey yapamazlarsa?
(Abicim cehennemde ölüp nereye gitcez? SLLSLAMSKSKDKD)Tepki sahibi kimdi yazsın ya Ya buydu AnimeSewmek ya bu Gece_Chan990
Lucifer❤️:
Hayatında böyle çaresiz hiss etmemişti... Bu hayatta herkesden belki kardeşlerinden bile çok sevdiyi kişi ellerinden kayıp gitti ve o sadece dona kaldı...
Titreyen elleriyle bu sonsuz hayatının tek ışığı olan kişinin cansız bedenini tutuyor ve şokdan ağlayamıyordu bile..."-Neden bana bunu yaptın?
Ben sana ne yaptım?
Seni sevip sana sensiz kalamayacak kadar bağlanmam hatamıydı?
Neden kendini bana bu sonsuz hayatımda sensiz yaşayamayacak kadar bağladın?
Neden......? "Mammon 💛:
Kendinden habersiz gözünden göz yaşları geliyor,onun etrafında onu sakinleştirmeye çalışan kardeşlerini umursamadan, gözyaşlarıyla artık cansız olan değerlisini ıslatıyordu.Lucifer ona herşeyin bittiğini söyledikde, kızgın gözlerle ona bakmış ve ilk defa ondan korkmayarak acımasız sözler söylemişti ona...
"-Sen nerden anlarsın sevginin ne olduğunu?!
Sen hiç bir şey bilmiyorsun!
Sen sadece duygusuz birer taşsın!"Leviathan💙:
Biran için oldu her şey.
Bilincinin bu olanları algılaması biraz zaman aldı.
Ama olan bitenin farkına varınca...Artık çok geçdi...
Sadece utangaçlığı, çekingenliği yüzünden sevdiyi kişiye açılamaması ama bir gün bunların hepsini yenip sevdiyine kavuşup mutlu olmak hayalleri içinde bir mum gibi eridi...Hiçkimse duymasa bile kalbinin ortasında çatırtıyla bir yarık açıldı...
Sonsuz yarık...(Aga ağlıycam ya 😣😖)
Asmodeus💖:
Bütün dünya, etrafındaki her şey durdu sanki...
Ona sevinç, neşe getiren her şey soldu...
Saatler, belki günlerce artık yaşamayan güzelliğine sarılmış ve kesintisiz ağlıyordu.
Artık o güzel,bakımlı, mutlu yüzünden bir damla eser bile kalmamıştı...Satan💚:
Uzaktan yerde yatmış karaltıyı görünce oraya yaklaştı.
Seni yerde görünce"Hiç komik değil MC!
Ayağa kalk!"Dedi...
Ses alamayınca sana doğru eyilerek yüzü üste çevirdi ve suratına baktı.
Rengi solmuş yüzü görünce telaşa kapıldı ve düşündüğü şeyin olmamasını dileyerek nabzını kontrol etti...Acı hakikat bedenine buz su gibi yayıldı
...
Artık biricik sevdiyi yoktu...
Biraz dona kaldı, bunun bir şaka olduğunu, aslında böyle bir şey olmadığını ısrar ediyordu kendi karanlıklaşmış düşüncelerinde...Bir süre sonraysa kendini kayb edip öfke patlaması yaşadı...
Beelzebub🧡:
Bir an içinde bu dünyadaki her şeye karşı hissleri öldü.
Sanki sonsuz derin çukura yuvarlandı, kendinden habersiz ağzından" Sen de mi beni bıraktın?..."
nidaları döküldü....
Belphie💜:
Sevdiyini öldürmek istese bile,
Ona karşı sert olsa bile belki bu anlamsız hayatında herkesden çok deyer veriyordu ona...
İlk önce ablası, şimdi de neşe kaynağı...
Herşey öldü...Yazarken fısır fısır ağladığım ve ağlarken de annemin bana "Yazık özürlü galiba..."bakışlarını yediğim bir bölümdü...
Bayyy bayy ✨FhIstHıklıĞ kReAmaLarıHm✨
🦍🥳🥵🤧😏😎😱👿👺🤡😽😻🦍🦍Bu arada
Bölüm
✨31✨