°|Tepki|°

301 19 48
                                    

Özel Bölüm

İlişkiniz nasıl olur?

Lucifer💙:

~<❤️>~:Seninle çıkmaya başladığından beri bütün sırlarını, neden hoşlanıp, hoşlanmadığını,kısaca her şeyini biliyorsun ve senden hiç bir şey gizlemiyor.

Bazen soğuk ve sessiz ola bilir ama seni hiç bir zaman unutmaz ve daima sever.

Arada sırada işleri fazla olur, ve bu da seninle vakit geçirmesine engel oluyor.

Ama ne olursa olsun işi bittiği zaman mutlaka seni kucağına oturtacak ve saçlarınla oynayıp alnından öpücek

Kıskançmıdır?
EVET!

Her hangi bir kardeşine fazla yaklaşırsan ya da temasda olursan,içten içe kıskançlık geçirir ve her ne olursa olsun bir bahane ile seni ya da kardeşini oradan uzaklaştırır.

Ve bunu hiç ruhun bile duymaz,sen anlamayacak kadar ustaca yapar.

Peki...

Şimdi kardeşlerini bile sana kıskanıyorsa peki sana dokunan yada seninle konuşan yabancı biriyse??

Bir defa onu şakasına "Daddy" diye çağırmışdın gülerek...
Amma sonucuna baya ciddi katlandın.....

(Anlayanlara Sesleniyorum...
Cehennemde çiğ köfte partisi vericez BEDAVAYA! bekleriz❤️)

Mammon💛:

Evvett eğer bu çocukla çıkmak istiyorsanız siz gidip ona açılacaksınız.

(Kenardan bakan da bu gurur avatarı sanar😶)

Eğer onunla sevgiliyseniz muhteşem bir sabıra ihtiyacınız var.

Çocukdan farkı yokdur ve bu güne kadar yaptığı bütün yaramazlıklardan haberin var ama kimseye söylemiyorsun...
Kim sevgilisinin bağırıp çağırıp aşağlandığını görmek ister ki?

Bazen kardeşlerinin onun her hareketini yargılayıp aşağladığında sen yanında oluyorsun ona sen güclü olmasını və bütün bunlara dayanmasını söylüyorsun.

Senin yanındayken duygularını saklamaz.

Bazen öyle romantik oluyor ki acayip şaşırıyorsun

İlişkiniz tam Romantik komedi.

Böyle bir ilişki istermiydim?:

ANAMIN RUHUNU ORTAYA KOYUYORUM!

Leviathan🤍:

Utangaç otaku...

İlk addımı elbette ki sen attın.

Acayip tatlı bir ilişkiniz olurdu

Bazen birlikde oyun oynar bazen anime izler ve bazen de senin hediyyelerin olan mangaları olurdunuz.

(Bu ilişkinin en sevdiğim özelliği de Mommy olmamız ;] )

Bazen romantik olmaya çalışır ama sonuçta sen onu kızartacak sözler söylersin yani tam tersi..

Obey Me! TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin