Tepkimiz: Erkeye dönüşürsek? Ama öyle böyle erkek değil mafya misali✨
Medyadakı gibi *dudk ısıran emoji*
(Erkek olan varsa özür dilerim🙂🙌)
Lucifer❤️:
Yanına telaşla gelince başını çalıştığı masadan kaldırdı ve sana baktı.
Bir süre dona kaldı.❤️-Sen de kimsin? Buraya nasıl girdin?
diye sordu.
+Lucifer benim MC, Solomon yanlışlıkla beni erkeye dönüştürdü acaba eski halime nasıl dönürüm diye bir fikrin varmı?
-❤️💭Sanırım gay oluyorum...
+Lucifer? Neden bana öyle bakıyorsun?
-❤️ Şey MC....
Bi benim odama gelsem diyorum? Orada hall edelim işimizi?+Umm.. Tamam.
+💭 Çok garip bakıyor...
(Allah rahmet eylesin size, ama dur la... hehee *Bitch smile* Aklıma bir fikir geldi✨ )
Birazdan okuyacaklarınız için üzgünüm...
Aslında değilim..💅🙄🤳
Luciferin odasına gelir gelmez SEN kapıyı arkadan kapattın.
Luci şok olmuştu, hala ne olup bittiğini anlamadan onu kanepeye ittirip üstüne çıktın.+Hep ben mi senin altında olucam? ~
Biraz da senin sesini duyalım~-❤️Na-NAPIYORSUN?!
KALK ÜSTÜMDEN!+Ahh elime bana yaptıklarını sana yapmak için fırsat gelmişken mi? ~Asla
Hadi başlayalım! ~
^>^
Evettt dağ gibi Luciferiniz de böyle çıktı yazarın elinden👹Mammon💛:
Telaşla yanına koşup onu arıyordun.
Bahçede bulunca yanına geldin.+Mammon, burdasın demek deminden beri seni arıyorum...
- 💛Sen de kimsin insan? Beni neden arıyorsun... Yoksa Lucifer mi çağırdı?!
+nE? Yoo hayır benim MC! Solomonun yanlış iksiri bana vermesiyle böyle oldum...
-MC?!
Yüzünden kızardığı çok belli oluyordu bu haliyle de acayip tatlı oluyordu...
-💛Öhmm... Neyse beni neden arıyorsun ki o zaman? Eski haline dönmen için yardım mı edeyim?
+Aslına bakarsan bu halimi baya sevdim, filmlerdeki mafya erkeklere benziyorum...
-💛N-e NE konuşuyorsun sen?!
+Hazır erkek olmuşken diyorum....
Utançtan dili tutulan Mammon sana dik dik bakıyordu...
Sense+Ben mi götüreyim seni odama? MEMNUNİYETLE!
diyip sırtına aldın onu...
Bu bölüm troll oldu sanki ŞSŞSLSKSMDSMMSSÇDĞFP
Hiçbirimiz beklemiyordunuz itiraf edin👹😝
Diğer kardeşleri de atarım sonra...
Gece_Chan990 AnimeSewmek
Kam on bebii🤸