Bir kişi bu gün bekaret adasından elenecek.....
Ve bu kişi sevdiyi kişiyle mutlu mesut yaşıycakmı?
Az Sonra .....
Dikkat bu bölüm İroni amaçlıdır ve sadece AnimeSewmek bu hanımefendiyi evlendirmek amaçlı yazılmıştır.
Bu bölümde Gece_Chan990 bu hanım Sushifer ile evlidir...
Les goo
Evet yine 7 kardeşin yaşadığı evden "Mammoooon" nidaları yükseliyordu
Çevredekiler için hatta ev halkı için gayet normal bir durum....
Amma bu herkesin alışık olduğu durum kısa sürdü
*Kapı açılması*
Gulisa: Bu ne sesdir yauu bıxdık,bıxdık.Hem bana bakın sessiz olun sizlere bir şey söylemem gerek
Lucifer:Kesin sesinizi!
Gulisa:Teşekkürler KoCaCıM💅
Şimdi benim bir arkadaşım var ismi Binnur olur,çko severim kendisini.
Kendisi Beel kardeşimizi çok seviy-Belphie:EXCUSE MEEE?! KİMMİŞ BU ARKADAŞ?!
Gulisa:Sakin ol şampion zaten Beel tanıyor kendisini ve bir süredir çıkıyorlar.....Elbette bunun bir çıkma olduğunu masum Beel anlıyosa...Neyseee masumluğun bahsi geçmişken Beel'in bu kızı gidip istemek o çoçuksu aklına gelmediyi için bu gün kız kendisi gelip onu istiycek.
Asmo:Aaaa ne kadar tatlıııı😍
Belphie:Olmaz öyle şey tanımadığım birine biricik kardeşimi nasıl vereyim?! Gayet iyi biriymiş.....
💭:Neyse gelsin ben onda hata bulmasını bilirim.....
Mammon:Lan benden kücük Beel bile manit yapmış ben hala kalmışım🗿İşte bu zaman .....
Yazarın sesi yükselir yukarılardan....
BeKle AlıCam Senİ YaKışIkLııIııI..........
Mammon💭:Bir tek benmi duydum lan bunu...Aman tanrım bekaretten artık kafamdakı sesler bana yürüyor......
Lucifer:Neyse her şey bir yana da....
Kız bu gün kardeşimi istemeye gelicek artık ne hikmetse...VE SEN BUNU ŞİMDİ SÖYLÜYORSUN GULİSA HANIM!Gulisa:✨EhEğ✨
Neyse konuşacağınıza bari hazırlık yapın.
Diğerlerini de çağırın20000 YEARS LATER.......
Gulisa:Ohhhh şukür bitti hazırlıklar,bel,kıç diye bir şey kalmadı bende
Lucifer:Akşam gevşetirim....
Simeon:Ayıp oluyo çocuk var burda
Luke:Simeon,bunun neresi kötü?Gulisa ablaya iylik olsun diye söylemedimi?
Simeon:Eeee....Elbette iylik olsun diye söyledi....
*Gulisa yerin dibine girme rekoru kırıyo bu sırada...*
✨*Kapı çalmağk*✨
Gulisa:Ahanda geldi...
Beel git bak kapıya.O sırada kapıya çoktan dayanmış bir adet Beel....
Açılan kapıdan neşeyle neşeyle içeri giren Binnur çoktan kendisini Beel'in kucaklarına atmışke...
Belphie ise cehennemi görüyodu o sırada
Lucifer kendini Belphie'nin yanına salarak:
Bana bak kibar olmaya çalış ve kızla iyi konuş,anladınmı?Belphie ise sadece göz devirerek bir şeyler mırıldandı...
Evet Kahve başında herkes oturdu ve Binnur bacı söze başladı...
-Evet burada olma sebebim malum canım erkek arkadaşımı kendime koca yapmaya gelmem,gerçekten onun masum,güler yüzünü çok seviyorum,hatta onunla tanışmadan önce nasıl yaşıyodum be diye kendime soruyorum bazen....Onu mutlu görmek bana dünyaları veriyor şimdi uzatmadan
Allahın emri Peygamberin kavli'yle kardeşinizi kendime koca istiyorum....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Lucifer:......
VERDİM GİTTİ
Tepkin AnimeSewmek:
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Evet kafamın uçtuğunun farkındayım o nedenle iyi yazmamış ola bilirim...
Üzgünüm.....Düğün yarına🥳🥳🥳