Alvás és ébredés

118 7 1
                                    

Nico di Angelo

Megint ugyan úgy kezdődött: Az emlékképek anyukámról és Bianca-ról. Gyorsan letudtam az érzengős emlékpörgető részt. Utána mindig más rémálom következett. Most az Alvilágban voltam. Azon belül apám termében. Éppen egy szolgájával diskurált valamit. Azt nem tudtam kivenni, hogy mit. Aztán hirtelen zuhanni kezdtem. Aztán minden előjel nélkül a földbe csapódtam. Na ez meglepett. Aztán megláttam a két tábort. Az egyik oldalon Hazel a másikon pedig Will állt. Furcsa volt mert mind a kettőjüknek üres volt a szemgolyója. (Nem tudom, hogy van ilyen fantáziám) Mondjuk ettől azért beparáztam. Aztán egy hang szólalt meg a fejemben: ,,Válassz" A valóságban sem tudnék dönteni, nemhogy az álmomban. Csak  álltam lefagyva és vártam. Aztán a hang újra megszólalt:,, Válassz, vagy mind a kettő meghal!" Nyílvánvalóan nem tudtam megszólalni. Nem is kellett mert átkerültem egy másik helyre. A régi otthonunkhoz. Láttam anyámat és Hádészt ahogy a konyhában beszélgetnek. Én és Bianca a nappaliban játszottunk. Utána fölkeltem. Inkább riadtam. Folyt rólam a víz és kicsit dideregtem is. Körülnéztem és láttam, hogy már hajnalodik. Álltalában mindig ilyenkor kelek föl. Mellettem (elég szűkösen, félig lelógva) Will aludt. Egy pillanatra el is felejtettem az álmomat. Megráztam a fejemet és finoman kibújtam az ágyból. Belebújtam a cipőmbe és kislisszoltam a gyengélkedőről. Most muszáj volt kiszellőztetnem a fejemet egy ilyen álom után. Sétáltam egy picit utána pedig visszamentem. Ittam egy pohár vizet és leültem az ágyam szélére. Erre a húzásomra Will kinyitotta a szemét és értetlenül rámnézett. 

W: Te meg hol voltál? És mit csináltál?

N: Hááát... Rémálmom volt... És elmentem kiszellőztetni a fejemet...

W: Mit álmodtál? -ült föl.-

N: Hát egy hatalmas katyvasz volt.. Benne volt a családom, a két tábor, Tartarosz..

W: Ugh, nem lehetett jó. Vissza tudsz aludni?

N: Nem hiszem, hogy akarok..

W: Ne szórakozz. Még korán van. Aludnod kell. Ha szeretnéd segítek elaludni- nézett rám félénken. Lényegében nem oszt, nem szoroz. Ha már egy ágyban alszunk.-

N: Ermm... Ha megteszed..

W: Persze, különben nem ajánlottam volna föl! Bújj ide!- Tárta szét a karját, én pedig félénken odabújtam hozzá. Meg kell hagyni jó érzés volt.- Jó így?

N: Mhm..

W: Akkor nyugodtan csukd be a szemedet. Nem kell erősködni- simogatta meg a hajamat, amitől teeeljesen elvörösödtem. Inkább belefúrtam a fejemet a felsőjébe és próbáltam az alvásra koncentrálni. Nagy nehezen ugyan, de sikerült visszaaludnom.-

-Reggel-

Nagyon furcsa volt két kar között ébredni. Először meg is ijedtem, hogy hol is vagyok. Aztán analizáltam a Szőke hajtömegből, hogy Will karjaiban vagyok. Hála az égnek fölébreszteni nem kellett nekem mert ő keltett engem. Mondjuk már ébren voltam de ez lényegtelen.

W: Jó reggelt Nico!- simizte meg a hajamat- Hasadra süt a naap!

N: Akkor ne süssön...

W: De naaa! Nekem mennem kell mindjárt reggelizni. Különben lekésem és éhesek maradunk. Az meg úgy nem megy, ha valaki rajtam csimpaszkodik..

N: Jólvan na..- húzódtam el- Boldog vagy?

W: Jaj, látom durcás hangulatodban vagy. Akkor inkább nem zaklatlak és megyek is átöltözni. Aztán hozok neked reggelit. Már ha van rá igényed.

N: Mhm. Van.

W: Oksi! Akkor mindjárt jövök Sötétség Ura.

N: Befejezted az idióta nevek osztogatását?

W: Nem Death boy. Én ezt naagyon élvezem!- vigyorgott rám-

N: Ew, inkább menjél..

W: Igenis fenség- Will félig nevetve szedte össze magát és indult el.- Btw nagyon cuki fejed van mérgesen!- intett nekem. Én meg ott maradtam mint egy rakás szerencsétlenség. Nagy nehezen én is összeszedtem magamat és elmentem átöltözni.-


Töltelékrész, viszont ez után jön egy kircsi! Csak az a kérdés lesz e kedvem vasárnap este írni.. Na majd meglátom.

XXP

shunshine and darkness (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora