A Világ Legjobb Születésnapja

57 2 0
                                    

Mikor eltelt az egy hét amit a Halli háznál töltöttünk vissza költözünk a mi házunkban
Bence és Noah pedig a Halli házba költözött. Egy gyönyörű nyári nap volt Június 20 ez a legfontosabb dátum az életemben, mert ekkor van a Születésnapom.
-Jó reggel baba - köszönt Javon és ágyba hozta a reggelit - mivel ma van a születés- napod így arra gondoltam, hogy ma én csinálok mindent. Főzök, mosok, takarítok.
-Oh... Tényleg én jobbra gondoltam.
-És ki lenne az?
-Hát menjünk el a tengert partra úgyis olyan régen voltam ott. Azt hiszem van ott egy nyaralónk csak a kulcsot kell még keresni.
-És Félixel mi lesz?
-Ő majd megy Bencéhez úgyis olyan rég látták már egymást Noahval.
-Fel is hívom Bencét.
-Megbeszéltem vele, hogy fél kettő felé arra megyünk mert ő is akár valamit adni nekem.
Elpakoltam a dolgainkat. Ebédeltünk egyet és hamar fél kettő lett.
-Nora mehetünk? - kérdezte Javon
-Persze. Félix gyere megyünk.
-Juhú!!
Elidultunk és fél úton csörgött a telefonom.
📞Halló?!
📞Szia Nora!
📞Szia Jaden!
(az autóban ki volt hangosítva a telefonom)
📞Először is Nagyon Boldog Születésnapot másodszor pedig nem jönnétek el hozzánk lenne egy meglepetésünk.
📞De egy olyan 15 perc múlva ott is vagyunk.
📞Rendben szia!
📞Szia!
-Akkor ezt, hogy oldjuk meg? - kérdezte Javon.
-Hát nem is tudom. Lehet valami welnes hétvége vagy egy utazás.
-Na az jó lenne de Jedentől ezt nem várnám
-De Kyletól igen.
-Hát belőle jobban ki nézem.
Közben megérkeztünk Bencéhez.
-Csá hugi! Csá Javon!
-Szia - köszöntem majd arréb löktem és befutottam megkeresni Noaht.
-Noraaaaaa - kiabálta majd Ida futott hozzám - nagyon régen láttalak
- Én is téged Kis herceg. Nézd hoztam neked valakit
-Igen is kik az?
-Félix.
-Szia Félix.
Meg beszélgettek én addig elmondtam Bencének mindent, hogy mit hogyan kell csinálnia Félixel.
-Szia Félix majd akkor jövünk érted.
-Rendben szia Nora szia Javon.
El mentünk és út közben hívtam Jedent, hogy 5 perc múlva ott leszünk. Közben fel vettük Miát, hogy ne maradjon egyedül. Út közben csak olyan zenék voltak amiket imádok és Javont már a világból kikergedtem.
-Na végre hogy ide értünk meg egy zene és meghalok.
-Nem is olyan szörnyű a hangom.
-Az nem de ezek a zenék igen.
Közben Kylee kijött.
-Gyertek be.
-Megyünk már is - mondtam majd siettem be.
-Na ne olyan gyorsan előbb még kell valami. - mondta Javon
-Mégis mi?
-Egy szemkötő (nem tudom, hogy hívják)
-Nem lenne elég az, hogy becsukom a szemem?
-Nem - mondta Kylee
Bekötötték a szemem és bevezettek a házba a házon át az udvarba.
-MEGLEPETÉS - kiabálta mindenki és leverték a szememről a kendőt.
-URAM ISTENEM!!!!! - sikítoztam
-Úgy látom tetszik neki - súgta Jaden Kylee fülébe.
-Úr isten ez az álom autóm amit mindig is szerettem volna.

Egy fekete Mustang ez volt nagyon kicsi korom óta az álom kocsim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy fekete Mustang ez volt nagyon kicsi korom óta az álom kocsim. Nagypapának ilyan autója volt  jó nem ilyen modern. De attól én imádtam benne utazni. Mindig akár hova mentünk mindig azzal az autóval mentünk. És egyszer azt mondtam pnagypapának, hogy:„Papa engem nem fog érdekelni, hogy mennyibe kerül majd nekem akkor is ilyen autóm lesz”. És tádá itt van a 19. születésnapomra megkaptam.(igen nagyon sokat ugrottunk az időbe de mindenki ugyan annyi idős mint Nora)
-Ugye csak viccelek velem?!
-Nem dehogy ez a te autód ülj csak be az anyós ülésre.
Furán néztem, hogy miért pont az anyós ülésre de beültem.
-Na tetszik - kérdezte egy idősebb hang.
Én felnéztem és ő volt ott a nyagpapi.
-Jajj, nagypapi én mindig is mondtam, hogy nekem ilyen autóm lesz és most itt van ez a fekete szépség csak az enyém.
-Igen-igen csak a tiéd. Emlékszem amikor 6 évesen azt mondtad„Papa nekem is ilyen autóm lesz egyszer mint a tiéd és én leszek a legboldogabb  ember az egész földön” szerintem azt már megkaptad nézd csak van egy helyes barátod aki mindig megvéd, van egy gyönyörű barátnőd aki mindig melletted áll, és van egy fiú barátod akire mindig számíthatsz.
-És van egy szuper nagypapám aki mindig képes volt és lesz engem felvidítani - mondtam könnyes szemmel.
-Nora nekünk is lenne a számodra egy ajándékunk számodra - mondta Javon és Kylee
-Igen és mi az??
-Mindjárt be hozzuk - Mondta Javon és Kyleeki ment 3 percre és egy ajándék dobozt hoztak  ki.
-Boldog születésnapot kívánok - mondta Kylee.
Kibontottam az ajándékot és egy nyakörv volt benne egy bilétával.
Mikor Kylee szólt Javonnek Javon egy kiskutyát hozott magával méghozzá egy dobermant ami szintén az álom kuytám volt igaz régen volt kettő de őket sajnos el kellet altatni még kicsi koromban.
-Boldog szülinapot kívánok Kincsem - mondta majd megcsókolt.

-ÚR ISTEN NEM HISZEM EL MOST EZ KOMOLY!? -Igen ez komoly ő itt a mi kiskutyánk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-ÚR ISTEN NEM HISZEM EL MOST EZ KOMOLY!?
-Igen ez komoly ő itt a mi kiskutyánk.
-ÚR isten nagyon szépen köszönöm ezt a sok mindent - mondtam és mindenkit megöleltem.
-Nagyon szívesen mi lesz a csöpség neve?
-Nem is tudom. Legyen mondjuk Klio.
-Rendben akkor üdv a családban Klio - mondta mindenki.

🍼 A Bébiszitter duo🍼Where stories live. Discover now