(A hétvégi bulit lemondtuk.)
Később Félixet elvittem fürdeni, utána még én a vacsorát csináltam Félix mesét nézett Javon pedig telefonozott. Mivel alacsony emberek közé tartozok így a lagfelső polcot nem érem el és így szólnom kellett Javonnek.-Javon gyere már nem érem el a tésztát - kiabáltam.
-Megyek már is te törpe - mondta gúnyosan.
-Hahaha nagyon vicces vagy!
-Jól van na, ne haragudj - mondta majd átkarolta a derekam.
-Így nem bírok főzni.
-Nem baj majd még lesz
-Majd később már csak a tészta kell és a tiéd vagyok.
-Jó jó.Vissza ment telózni a nagy kanapéra. Vacsoráztunk és valaki elkezdi verni az ajtót.
-Megyek nyitom - mondta Félix
-Állj meg Félix, majd én kinyitom - mondta Javon.(Kinyitotta az ajtót és szólt nekem azonnal.)
-Gyere már Picur szerintem hozzád jöttek.
-Megyek - mondtam konyha ruhával a vállamon.-Ömm szia biztos te vagy Nora beszélnünk kéne - mondta valaki
-Ömm... ohh jó gyere be.Be jött és leült a kanapéra. Félix felment Javonnel, Javon pedig lejött utána.
-És te ki is vagy - kerdeztem a kapucnis embertől.
A kapucnis lány levette a kapucnit és mind ketten meglepődtünk Javonnel.
-Jayla te, hogy hogy itt vagy? - kérdezte Javon.
-Alex is jön.(ahogy ezt kimondta kopogtak is)
-Szerintem ő jött. - mondta Jayla
-Szia Alex gyere be.
(Bejött és ő is leült a kanapéra)
-Na akkor, hogy hogy itt vagytok? - kérdezte Javon már nagyon idegesen
-Hát az úgy volt hogy.....
-Hogy??
-Hogy Alexnak már hiányzott Félix nekem pedig ti és így haza jöttünk.
-Aha... - kételkedett Javon.
-Szerintem Nor őrült a meglep vendégnek.
-Haha nagyon vicces vagy. De amúgy igen
-És végleg maradtok?
-Hát még nem tudjuk de szerintem igen.
-De nem itt fogtok velünk élni - jelentette ki Javon.(Már másik házban éltek nem ott ahol Alex és Jayla)
-Jól van na.
-És Félixet is viszitek magatokkal. - kérdeztem szomorúan.
-Hát ha ő jönni szeretne akkor igen ha nem akkor nem erőltetjük.
-Akkor fel megyek szólok neki-mondtam-Félix gyere le jöttek vendégek - keltettem fel a fiút.
-Leviszel?? - kérdezte álmosan
-Persze gyere.
-Köszii.Levittem a fiút a karomba mikor meglatta Alexet azt az örömöt az arcán nem lehet leírni.
-Alex!!!
-Félix gyere már öcsi!
-Nagyon hiányzoltál
-Te is nekem.
-Lenne egy kérdésünk - mondta Alex
-Igen és mi lenne az?
- Szeretnél velünk élni?
-Jön Nora és Javon is?? - kérdezte a kis fiú
-Nem ők nem jönnek - mondta Alex.
-Akkor nem ha nem baj.
-Nem persze dehogy baj - mondta Alex.-Mindjárt elviszünk titeket a házhoz - mondtam
-Rendben köszi Nor - mondta Jayla.
-Ugyan már ez semmi.(Elvittük őket és haza felé úton beszélgettünk Javonnel.)
-Holnap készülj fel, interjúra megyünk.
-Hát ha arra fel lehet készülni - mondtam nevetve
-Nagyon érdekes kérdések szoktak lenni.
-Jó tudniHaza értünk és aludtunk. Éjszaka arra keltem, hogy éhes vagyok. Lementem nagyon halkan mint valami betörő. Mikor már pakoltam vissza a hűtőbe egy hang szólalt meg mögöttem, Félix volt az a plüss kalózával, ott állt a konyha és a nappali között.
-Nora nem bírok aludni - monda ásítva.
-Gyere nézzünk valami mesét - mondta popcort fogva a kezemben.Le ültünk a fehér bőr kanapénkra, ami egyszerűen csodálatosan illet a házhoz. Elkeztünk nézni egy mesét aminek az első 10 percénél Félix elaludt, én pedig kapva a lehetőséget néztem egy kis filmet. Ám én is úgy jártam mint Félix elaludtam a filmen. Reggel 6:30-kor keltett az ébresztő. Megneztem a dátumot és mi volt rajta szeptember 1.
Én gyorsan felkaptam egy ruhát és Félixnek is készítettem ki egy ruhát én gyorsan felöltöztem, sminkeltem és megcsináltam a reggelit. Mivel én egyetemre Félix pedig elsőbe ment javon pedig sehova sem ment, így rá maradt a házi munka nagy része. Írtam neki egy cetlit amit még ma meg kéne csinálnia míg én nem vagyok otthon.Én ruhám:
Félix ruhája:
(Képzeljétek el kicsit kisebbe)Szerencsére Félix iskolája köz van hozzánk így őt gyorsan elvittem, majd én is lementem az egyetemre.
Javon szemszöge:
Reggel arra keltem, hogy senki sincs otthon szak egy cetli amire minden rá volt írva, hogy mit kellene csinálnom. Az első dolog már készen is volt “olvasd el a cetli mind két oldalát. ” A napom úgy átlagosan telt majdnem mindent megcsináltam csak egyet nem az pedig a bevásárlás. Egyszerűen nem szeretek vásárolni csak ha, Nora is ott van mert én nem tudom hogy, mit kell venni. 14:30 volt mikor mehettem mindenkiért először Félixet vettem fel aztán pedig Nort. És mentünk is az interjúra.~Az interjún~
-Sziasztok! Ezt az interjút várta már szinte minden fanotok.
-Hát tadá itt vagyunk - mondtam nagy mosollyal a számon.
-Az első kérdés, ami minden fanotokat sőt még minket is izgat, hogy ismerkedtetek meg.
-Hát az hosszú story - mondta Javon
-Nem baj szeretjük a hosszú storykat - mondta az interjús
-Hát én ugye bébiszitterkedtem egy háznál, ahol volt kettő srác az egyik korunk béli a másik most kezdte az iskolát, egyik reggel Jayla is jött velem szitterkedni. Hát Alexnek Jayla első látásra szerelem lett. És pont aznap hozták Alexnak egy nyereményt, egy nyaralást és még ők elme tek szerveztek nekem egy meglepetés vendéget és Javon volt az.
-Ez tényleg jó ismerkedés - mondta az interjús.
(Félix hirtelen beszaladt az interjúba és leült az ölemben)
-Hát ez a kis srác kicsoda - kérdezte a nő
-Ő itt kerem szépen Félix - mondta Javon
-Ohh.... Hogy, hogy veletek van és nem a bátyjával?
-Hát igazából Alex és Jayla tegnap érték haza és velünk szeretett volna maradni - monda Javon.
-Na akkor a kövi kérdés amit egy fanotok kérdez Javontól, hogy ha lenne esélyed arra, hogy megcsald Norat megtennéd?
-Őszintén.. Nem soha meg ha 3244 esélyem lenne se csalnám meg a világ legszebb és legkevesebb lányát.(Nekem ez nagyon jól esett)
-És az utolsó kérdés Nor a barátnőd?
-Ammi azt illeti még nem tudom kérdezzük meg őt
(Nekem nem esett le amit Javon mondott)
-Nora White lennél a barátnőm - kérdezte meg Javon fél térdelve.
-Igen.. Igen... Igen leszek a barátnőd. - mondta könnyes szemmel.(Vége lett az interjúnak és haza mentünk)
-Ez volt életem legjobb interjúja.
-Azt elhiszem.(Az asztalon hagyott cetlicske mellet egy szép tobozka állt.)
-Ez a toboz ez mi? - kérdeztem
-Nem tudom nézd megFel nyitottam a tetejét és egy nyaklánc volt benne
VOCÊ ESTÁ LENDO
🍼 A Bébiszitter duo🍼
ContoNora White vagyok és 15 éves és a legjobb barátnőm Jayla Walton. A barátaim csak Nor-nak szólítanak. Szabad időnkben egy háznál dolgozunk bébiszitter ként. Ha érdekel, hogy mi történt velunk akkor olvasd el, mert nagyon izgalmas a mi uncsi életünk.