- Javon ez gyönyörű - mondtam
-Mi gyönyörű rajtad kívül? - mondta hízelegve és atkarolta a derekam.
-Ez a nyaklánc.
-Tényleg tetszik?
-Igen nagyon is.
-Akkor gyere ide - mondta majd a nyakamba akasztotta az ajándékát.Már olyan 18:45 lehetett mikor az ágyon ülve tanultam. Mivel, hogy állat orvosnak tanulok. Nagyon sok az anyag amit meg kell tanulnom. Jelen esetben a vírusokat magolom. Mikor a telefonom rezgése zavart meg. Valaki írt. Ilyenkor nagyrészt Javon vagy Kylee szokott írni. Javon azért, hogy mikor lesz kész a vacsi. Mint valami kisgyerek. Kylee pedig azért, hogy holnap elviszem-e suliba. Egy suliba járunk. De most nem ők írtak, hanem Jayla. Ezen még én is meg lepődtem. Nem szokott írni inkább felhív. De vissza írtam neki.
Jaylaw: Szia drágám! Nem lenne iskola után eljönni valahova Kyleeval?
Norw: Szia Jayla! De persze lenne mindjárt meg kérdezem Kyleet.
Jaylaw: Okes szia!
Norw: Sziaa.
Ezek után felhivtam Kyleet és el mondtam neki, hogy mit beszéltünk Jaylával. Bele egyezett. Én tovább tanultam mert már csak pár vírust kellet meg tanulnom és készen is voltam.
G:Már csak egy ilyen áldott vírus és készen is vagyok.Mikor végeztem gyorsan írtam Javnek, hogy készen van-e már a kaja. Ő vissza írt, hogy már rég csak elfelejtett szólni. Én gyorsan lementem enni. Közben a két fiú livozott. Mikor én is végeztem a vacsival Félixet felvittem aludni és át néztem a táskáját, Hogy be van-e pakolva. Mikor is jött a telefon hívás amire senki sem számított.
📞Jó estét kívánok. Nora White-tal szeretnék beszélni.
📞Én vagyok az.
📞Sajnálattal közöljük de a Halli, Walton és a White család elhunytak.
📞Mi ez nem lehet és milyen balesetben.
📞Hajó. Megegyszer sajnálom és őszinte részvétem.
📞Köszönöm, hogy tájékoztatott.Azzal leraktam a telefont és össze estem sírva.
-Javon gyere fel gyorsan Nora össze esett - kiabálta a kis Félix.
-Mi.. Mi csoda? - rohant fel a lépcsőn Jav.
-Mi történt Félix?
-Hat én csak annyit láttam, hogy Nor beszél valakivel és sír utána pedig össze esett.
-Értem. Gyorsan fogd meg a lábát és tegyük fel az ágyra.
-Háromra 1.. 2... 3...-szamolt vissza Javon és Félix.Nemsokára én is feleltem és bezárkóztam fürdő szobába. Javon próbált bejönni de hiába. Nem ettem, beszéltem senkivel, nem szóltam senkihez, nem engedtem senkit a közelbe 1-2 hétig csak cetlire írtam. Az iskolába ugyan úgy be jártam mint eddig. Minden dogam szinte 5-ös lett. Még a nehezebbek is. A második hét után Javon már el akart hagyni mert neki ez így nem lesz jó, hogy csak írok és nem hallja a hangom. Nagyon szerette a hangom nyugtatta. Mikor ezt mondta én már nem bírtam tovább.
-Nora ha nem szólsz senkihez csak irkálsz akkor minek vagyunk együtt? Minek ha úgyse szólsz meg már kettő hete. Nekem kurvára fáj téged így látni. Szólalj már meg az ég áldjon meg.
CZYTASZ
🍼 A Bébiszitter duo🍼
Krótkie OpowiadaniaNora White vagyok és 15 éves és a legjobb barátnőm Jayla Walton. A barátaim csak Nor-nak szólítanak. Szabad időnkben egy háznál dolgozunk bébiszitter ként. Ha érdekel, hogy mi történt velunk akkor olvasd el, mert nagyon izgalmas a mi uncsi életünk.