Egy hete volt a születésnapom és minden rendbe volt eddig. Eddig minden rendbe volt még nem jött az a csodálatos ötlete Javonnak/nek, hogy hétvégén tartsunk házi bulit. Nekem nagyon sok dolgom volt a hétre, hogy jött Javon ötlete még több lett.
(Hétfő: találkozni a nővéremmel, Maddyvel
(új szereplő)
Kedd Félix és Javon box meccse
Szerda Kyleeval el menni vásárolni
Csütörtök „Élvezni az életet” nincs semmi feladat
Péntek Félix edzése
Szombat El menni bevásárolni a bulira, sütni
Vasárnap:sütni megint, bulizni)Nagy felhajtás lett, hogy együtt vagyok Javonnel. Minden percben mikor a lábunkat ki tesszük a házból mindig ott vannak a paparazzik és a hírtudósítók.
~Hétfő~
Reggel nagyon pozitívan keltem. Gyorsan kislisszantam a fürdőbe, hogy a fiúk fel ne keljenek. Gyorsan elvégeztem a reggeli rutinom és fél kötöttem a hajam. Kliot ki engedtem a kertbe és megcsináltam a reggelit a fiúknak és magamnak. Miután ezzel készen lettem felmentem és fél keltette Félixet. Fel öltözött és lement Klioval játszani. Meg reggeliztünk. Még Javon és Félix Fifáztak és addig livoltam.
A chetben:
javonfan: Nora együtt vagytok Javonnel?
Nora_fan_83 :Nora megmutatod mit kaptál szülinapodra?
Maddy_Perez: Akkor ma tali hugi?Közben Javon is oda jött hozzám nemsokára elindultam, Maddyvel találkozni Javon és Félix pedig edzésre. És ami nem maradhatott ki, a paparazzik. Most nem voltak olyan sokan, mit amikor mondjuk egy közös „családi” vacsorára.
Mikor kiszáltam a kocsiból rögtön beszaladtam a kávézó, ahol már Maddy várt.
-Szia Nora! Hogy vagy?
-Szia Meddy jól és te? - kérdeztem közben lepakoltam a székre.
-Én is jól.
-Én csak azt nem értem, hogy minek ide ennyi ember, nagyon nagy dolog, hogy egyszer eljövök kávézni a nővéremmel. - mondtam miközben a levegőt egyre nehezebben véve.
-Nyugi Nora. Hahó itt vagy Nora ne szórakozz.
Én elájultam.
-Ne... Ne... Ne Nora kelj fel - kiáltozott Maddy és először felhívta Javon utána pedig a mentőket.(Javon és Félix 10 perc után ott is voltak a mentők 5 perc után érték oda.)
-Jó napot!
-Jó napot! - köszöntek mind2-en
-Megint pánik roham? - kérdezte a mentős
-Igen... Igen
-Akkor mondom, hogy mi legyen rendben.
-Rendben - válaszolta Javon mert Maddy fogta a fejem.
-Akkor vigyék haza most Norat, fektessék le az ágyra vagy a kanapéra és ha felkel ne engedjék, hogy csináljon bármit is csak pihenjen és adjanak neki vizet nehogy kiszáradjon.-Oké köszönjük szépen-mondta Javon majd az ölébe vett és kivitt az autóba.
-Viszlát - köszönt el a mentős
-Viszlát - köszöntek el mind2-enHaza vittek és ahogy az imént említett mentős mondta nekik mindent úgy csináltak vagyis megpróbálták. Én nemsokára feleltem Klio nyalogatására.
-Jól van Klio elég lesz. Mit keresek itthon?
-Fel ébredt kiabálta Félix.
-Rohanunk - jött fentrőlÉn rögtön a telefonomra néztem és azt láttam hogy valaki snapchaten küldött egy képet. Én megnéztem, nem kellet volna. Egy nagyon régi barátnőm küldött egy képet ahol Javon és egy számomra idegen lány csokolóznak. Közben Javon lejött (Maddy már haza ment)
-Aha szóval edzés helyet te egy kurvával találkozgatsz miközben én pánik rohamokkal küzdök. Nem hiszem el te tényleg ennyire semmibe nézel - kiabáltam Javonnel.
-Nem Nora ez nem úgy volt - kezdte el mondani de közbe szóltam
-Igen megbirod magyarázni?! Na akkor hajrá várom de aztán valami jó storyt találj ki, hogy elhidjem.
-Nem hazudok ez a lány a volt barátnőm Coco, csak kérdezd meg Félixet, Coco csak oda jött és megcsókolt én egyből ellöktem magamtól.
-Ez így igaz - helyeselte Félix - az a néni csak úgy jött és megpuszilta Javont.
-Jó most az egyszer elhiszed neked.
-Na gyere ide - mondta majd szorosan átölelt.
-Jöhetek én is - kérdezte Félix
-Igen persze gyere csak.Bocsi ez egy rövidebb rész lett csak nem volt ihlet.
ESTÁS LEYENDO
🍼 A Bébiszitter duo🍼
Historia CortaNora White vagyok és 15 éves és a legjobb barátnőm Jayla Walton. A barátaim csak Nor-nak szólítanak. Szabad időnkben egy háznál dolgozunk bébiszitter ként. Ha érdekel, hogy mi történt velunk akkor olvasd el, mert nagyon izgalmas a mi uncsi életünk.