13.

35 2 0
                                    

Ezért csináltam egy kis olasz menüt. Pasta és macaróni. Nagyon éhesek lehettek mivel mind hárman megettek egy nagy tányér pastat és macarónit aminek én örültem mivel ez azt jelentette, hogy ízlik a főztöm. Felmentem és mivel régen volt ÉN IDŐM ezért most raszántam magam. Jól esett ezek az események után. Fáradtan egy smiles szőrös papucsban lesétáltam a földszintre. Adtam a kutyának is enni és le ültem a kanapéra ahol már Félix aludt. Félixet felcipeltem valahogy és ágyba raktam. Mikor lefelé mentem Javon egy érdekes kérdést tett fel.

-Engem is felviszel?
-Majd te engem elég volt nekem Félix.
-Akkor alszok idelent.
-Jó akkor velem meg alszik Klio. - tudtam, hogy Javon utálja ha a kutya a szobába van.
-Akkor gyere hercegnő már Klio is alszik a saját helyén nem kell felébresztened.

Felcipelt és le dobott az ágyra. Nem volt sok erőm ezért hamar elnyomott az álom.

*7:13*

Reggel korán keltem. Senki sem volt fent. Kliot kiengedtem és főztem egy kávét. Nagyon ritka reggel volt nem volt kedvem semmit sem csinálni. Elmentem megsétáltattam Kliot. Útközben találkoztam Jaylával. Csak köszönt és elment mellettem. Elég furcsának tartottam, hogy nem áll meg velem beszélgetni. Lehet nem ér rá vagy valami van. Mindegy még egy kicsit sétáltam és vissza mentem. Már mindenki fent volt és reggeliztek. Felmentem a szobába és elkezdetem szortírozni a ruhákat a Javonét és az enyémet. Megtaláltam Javon rég nem hordott pulcsijait amiket el is vettem. A szortírozás végére nem sok ruhám maradt ezért egy szettet csináltam Javon egyik pulcsijából és lementem.

-Szia Nor hova mész? - kérdezte Jaden

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia Nor hova mész? - kérdezte Jaden.
-Plázázni. Gyere Javon.
-Miért pont velem?
-Mert neked sincs sok ruhád.
-Mi is mehetünk? - kérdezte Félix.
-Jöhettek persze.

Mondtam és el indultunk. Javon vezetett én ültem mellette hátul pedig Klio Jaden és Félix ült. Első megálló a Zara volt ahol vettem egy haspólót meg egy rövidnadrágot a fiúk pedig egy-egy pólót válaztottak. Második hely a Bershka volt. Nem találtam magamnak semmi jót de a fiúk egy csomó ruhát találtak nekem és maguknak ők vettek 3 nadrágot fejenként és 3 pólót is fejenként. Nagyon elfáradtak de nekem még egy csomó ruha kellet. Meg másfél órát vásároltam. Jaden és Javon hozták a ruhás zacskókat utánnam. Félixnek még egy játék boltba be kellet menni ahol én vettem 2 plüss állatot ő pedig legot választott magának. A fiúk karja már nagyon fájt én úgy voltam vele, hogy sport emberek elbírják. Egy csomagtartó ruha lett azok közül a nagyrésze az enyém. Még mielőtt haza mentünk bementünk a Starbucksba kávéért.

*15:33*
Sikeresen haza értünk lett egy csomó új ruhám. De még mindig Javon pulcsijai és pólói a bestek. Bepakoltam a szekrénybe és rezzent a telefonom. Egy üzenetet kaptam, hogy holnap interjúra kell mennem,de nem csak nekem hanem Javonnak is. Már megint interjú már a hajam égnek áll tőle. Mivel unatkoztam, mert mióta Jaden itt lakik mindent megcsinált kivéve a főzést és a mosást ezért gyorsan egy mosást is beraktam. Mikor ezzel készen voltam kimentem mivel a fiúk kint voltak. Javon és Jaden teniszezett a pályán Félix pedig labdázott Klioval én pedig egy kicsit medencéztem. Így telt a délután. Csak lazán. Nekem holnap suli úgy ahogy Félixnek is utána pedig zsa az interjúra.

🍼 A Bébiszitter duo🍼Where stories live. Discover now