Niall's POV:
"Niall", tunsin Louisin hengityksen naamassani. Mumisin hieman ja käänsin kylkeäni. "Niall", Louis naurahti ja tökkäsi selkääni.
"Mmm mitä kello", kysyin ja käännyin takaisin selälleni. "Neljä", Louis kuiskasi, "nukuit aika reilut unet". Avasin silmäni ja käännyin katsomaan Louisia.
"Huijjaat", sanoin unisesti ja hieroin silmiäni. Louis pyöritti päätään ja näytti minulle kelloa puhelimestaan.
"Oot vaihtanu tota aikaa", sanoin ja taputin Louisin puhelinta etusormellani. Louis nauroi ja suukotti otsaani, "en".
"Pliis anna mun nukkua", mumisin ja suljin silmäni uudelleen. Tunsin, että Louis nousi sängystä ylös. Hymyilin pienesti ja kietouduin tiukemmin peittoon.
Kuulin, kun Louis käveli luokseni, mutten jaksanut avata silmiäni. Tunsin peiton lähtevän hitaasti pois päältäni.
"Herätys!", Louis huusi ja riuhtaisi peiton päältäni.
"Ei!", kiljaisin ja käännyin mahalleni. Louis nauroi ja istui peppuni päälle. Naurahdin ja hautasin pääni tyynyyni.
"Niall, jos et nyt herää niin en nouse tästä ikinä", Louis sanoi.
"Ei se haittaa", mumisin.
Louis nousi pois päältäni ja otti kyljistäni kiinni kääntäen minut ympäri. Katsoin Louisin kirkkaan sinisiin silmiin hymyillen.
"Ootko nyt hereillä", Louis kysyi ja taputti rintaani. Nyökkäsin ja venytin käsiäni sivulle.
Louis kurottautui alaspäin ja painoi pienen suukon otsalleni.
"Liam", sanoin ja nousin hätäisesti ylös. Louis kurtisti kulmiaan ja istui vierelleni.
"Mun on pakko kertoo Liamille tästä", sanoin ja katsoin Louisia. "Meistä", lisäsin.
"Nyt? Pyydänkö sen tänne", Louis kysyi ja kaivoi puhelimen taskustaan.
"Ei mä pyydän sen ite", sanoin ja nousin ylös hakemaan puhelimeni pöydältäni. Avasin näyttölukkoni tottuneeseen tapaan ja menin osoitekirjaani valiten Liamin numeron.
"Moi", Liam vastasi iloisesti melkein heti.
"Moi voisitko tulla mun luo, mulla ois vähän asiaa", sanoin katsoen Louisia.
"Joo tottakai, tuun heti", Liam vastasi ja sulki puhelun. Laskin puhelimen pois korvaltani ja nyökkäsin Louisille.
Kävelin alakertaan, kun kuulin ovikellon soivan.
"Moi", sanoin hymyillen kun avasin oven.
"Moi Niall", Liam sanoi ja astui sisälle riisuen takkinsa ja kenkänsä.
Lähdin kävelemään takaisin huoneeseeni Liam kannoillani. Avasin huoneeni oven ja astuimme Liamin kanssa sisään.
Käännyin ympäri ja katsoin Liamiin, joka tuijotti Louisia.
"Umm Liam", astuin hänen eteensä estäen yhteyden Louisiin, joka vielä istui sängylläni.
"Mun on pakko kertoo että", huokaisin, "mä oon nyt lopullisesti päättäny olla Louisin kanssa". Katsoin Liamin silmiin, jotka säkenöivät kirkkaasti.
Liam nosti kättään ylös, ikäänkuin valmiiksi lyömään. Suljin silmäni ja odotin lyönnin tulemista, mutta sitä ei ikinä tullut. Raotin toista silmääni ja näin Liamin virnuilevan leveästi.
"Onneks olkoon", Liam sanoi ja halasi minua tiukasti. Kiedoin käteni Liamin ympärille hymyillen leveästi.
"Onneks olkoon myös sulle", Liam huikkasi olkani yli Louisille.
"Miten voit olla ilonen tästä", kysyin. "Tiesin että teitä kahta ei voi erottaa", Liam vinkkasi saaden minut punastumaan.
Kuulin, kun Louis nousi ylös sängyltäni ja käveli luoksemme kietoen kätensä ympärillemme.
"Mitä jos me juhlittais tätä jotenkin", Liam sanoi hetken jälkeen.
"Käy", sanoimme Louisin kanssa samaan aikaan, joka sai kaikki nauramaan.
A/N:
Tässä luvussa on vähän tökerö loppu, mutta pääasia on et sain päivitettyy vihdoinkin jeee
Vielä on 1-2 lukuu jäljellä
YOU ARE READING
Nouis&Niam Fanfic in Finnish
RandomNiall Horan; koulun kiusatuin poika. Louis Tomlinson;koulun suosituin poika. Neljän vuoden ajan Louis kiusasi Niallia, mutta yksi kesäloma muutti kaiken.