Niall's POV:
"Liam?", henkäisin kun katsoin ovelle päin. "Umh sori, mä..", hän sopersi ja lähti kiirehtien pois. Katsoin Louisia hämmentyneesti ja hän vain totesi että "outs". "Mmm", mumisin ja yritin rimpuilla pois Louisin otteesta, mutta Louis piti minusta kiinni ja pussaili joka ikistä kohtaa naamassani. Hihitin, "Louiiiis", ja yritin rimpuilla lisää, mutta Louis vain piti otettaan. "Älä kuule yritä", Louis naurahti, mutta vierähti pois päältäni.
"Me jatketaan tätä joskus", Louis sanoi ja virnisti, "mut pakko mennä". "Okei", suukotin häntä ja nousin ylös. Louis nousi ylös ja katsoi vielä viimeisen kerran haltioissaan huonettani. Hän taisi oikeasti pitää huoneestani. Kävelimme alakertaan.
"Mulla oli kivaa Louis", hymyilin ja halasin Louisia. Katsoin, kun Louis käveli pois hymyillen. Hymyilin ja suljin oven, menin suoraan sohvalle istumaan. En saanut Louisia päästäni pois koko päivänä.
"Liam onks kaikki okei?", kysyin kun istuimme ruokalassa. Liam painoi päänsä alas, "joo ihan". Huokaisin. "Liam mä nään et sua painaa joku, johtuuko tää eilisestä?". Liam käänsi katseensa muualle ja sanoi: "tuntu pahalta kattoo kun te.. Joka tapauksessa tää tarkottaa et me ei voida enään olla yhdessä". Katsoin Liamia surullisesti ja painoin pääni käsiini.
"Argh mulla on kans vaikeeta Liam. Mä tykkään Louisista tosi paljon, mutten voi luopuu susta koska oot liian täydellinen menetettäväks", totesin ja jatkoin: "en osaa päättää kumman kanssa haluun olla, saanko miettii tätä vähän". Liam kääntyi katsomaan minua ja hymyili sanoen: "tottakai, mieti vaan".
Hetken hiljaisuuden jälkeen kysyin: "mitä sä teit meillä". Liam naurahti, "olin tulossa yllättämään sut, mulla oli pari leffaa mukana ja kaikkee mut". "Voi Liaaaam", kuiskasin ja halasin häntä saaden hänet punastumaan. "Me voidaan pitää se leffailta tänään", ehdotin johon Liam vastasi nyökkäillen innokkaasti.
Louis' POV:
"Missä olit eilen ku et vastannu puhelimeen?", Zayn kysyi. "Um.. Puhelin oli äänettömällä ja nukuin", mumisin. "Tai sitten vaa olit jonku tytön luona", Zayn vinkkasi. "En! Voisitko vaa lopettaa", ärähdin. Zayn kohautti harteitaan ja käveli luokkaan. Päätin käydä nopeasti vessassa.
Avasin WC:n oven ja näin Niallin seisovan peilin edessä. Hän kääntyi katsomaan minua ja hymyili. "Moi", huikkasin ja menin yhteen koppiin. Kuulin, kun Niall asteli koppini luo ja nojasi siihen. "Liam on tosi surullinen kun me joudutaan nyt eroomaan sen kanssa". Laitoin vetoketjuni kiinni, vetäsin ja tulin ulos kopista.
"Mut senhän piti olla vaan vale?", kysyin hämmentyneesti. "Joo mut Liam ihastu muhun tosi pahasti ja mä vähän siihen", Niall huokaisi. Katsoin häntä peilin kautta kulmat rutussa, kun pesin käsiäni. "Mut Lou mä rakastan ainoastaan sua!". "Älä", murisin ja kävelin ulos WC:stä.
Kävelin kaapilleni ja pamautin sitä nyrkillä. Pari poikaa loi kummastuneita katseita suuntaani, mutten jaksanut välittää. Kyynel vierähti poskelleni, mutta pyyhin sen nopeasti pois. Katsoin vihaisena poispäin kun Niall asteli ulos WC:stä.
Ajatuksia pyöri päässäni, kun katselin Niallia. Hän juuri sanoi että rakasti minua. Oliko se vain hätälause, etten suuttuisi hänelle? En vain voinut luopua tuosta pojasta, en vain voinut. Kävelin Niallin luo miettien sanojani.
"Sori Niall et mä ärähdin tolleen, en pysty enään hallitsemaa mun tunteita. Musta tuntuu etten ansaitse sua Niall". Niall tuijotti minua suu hieman auki. "Louis, m-mä en tiiä mitä tohon pitäis sanoa", Niall sopersi. "Sano vaikka ettet haluu enää nähä mua", painoin pääni alas. "Louis! Älä ikinä ajattele tollasta", Niall huusi.
Hätkähdin ja tajusin, että olin seisonut siinä vain katsomassa Niallia. "O-okei", hymyilin lopulta. "Nyt alahan mennä tunnille", Nial hoputteli ja halasi minua nopeasti. Hymyilin ja kiirehdin luokkaan vilkuttaen Niallille. Hän vain naureskeli, kun katosin luokkaan.
A/N:
Tää on super super lyhyt, mutta toivon et te kaikki ketkä luette tätä niin annatte oman mielipiteen, että kumpi Niallin pitäis valita! (:
KAMU SEDANG MEMBACA
Nouis&Niam Fanfic in Finnish
AcakNiall Horan; koulun kiusatuin poika. Louis Tomlinson;koulun suosituin poika. Neljän vuoden ajan Louis kiusasi Niallia, mutta yksi kesäloma muutti kaiken.