Part 6

391 20 1
                                    

Louis' POV:

Oli taas maanantai ja notkuin tuttuun tapaan koulun portilla. Näin kaukaa, kun Niall käveli koulua kohti.. Liamin kanssa? Kun he tulivat lähemmäksi, Liam kuiskasi jotain Niallille, jonka jälkeen Niall nyökkäsi hymyillen.

Kun parivaljakko oli kohdallani, Liam otti Niallia kädestä kiinni ja poika punastui. Katsoin Niallia mahdollisimman kysyvällä ilmeellä, mutta hän vain käveli ohi. Jäin ihmetyksissäni odottamaan kavereitani, jotka eivät edes tulleet.

Kävelin sisälle ja näin Niallin nojaavan kaappiinsa Liamin pitäessä käsiään Niallin pään kummallakin puolella. Heillä näytti selvästi olevan hauskaa, koska he naureskelivat ja hymyilivät toisilleen. Kävelin heidän ohi antaen vihaisen katseen, mutta kumpikaan ei huomannut. Kirosin, kun tajusin että joudun istumaan Niallin vieressä.

Tunnin aikana Liam kääntyi koko ajan katsomaan Niallia ja iski silmää muutaman kerran. "Mitä helvettiä Niall", kuiskasin. Niall vain katsoi minua ja kohautti harteitaan. "Mä kysyin mitä helvettiä Niall", sanoin jo hieman kovemmin. "Ai mitä 'mitä helvettiä'", Niall kysyi esittäen viatonta.

Olin hetken hiljaa, mutta huokaisin sitten: "mitä sun ja Liamin välillä on tapahtunut". Niall mietti hetken ja vastasi sitten: "noh me ystävystyttiin ja". "Ja?", aloin jo käydä kärsimättömäksi. "Sori Louis, en voi kertoo vielä", Niall sanoi ja käänsi katseensa takaisin tehtäviinsä. Päätin jättää asian sikseen, etten täysin räjähtäisi.

Koulu loppui muilla jo tuntia aikaisemmin, mutta jäin jälki-istuntoon, joten pääsin kotiin vasta viideltä. Ajattelin kävellä lähimpään kahvilaan, joka sattui olemaan Café Muffin.

Astuin sisään ja kävelin suoraan tiskille muihin kahvilassa olijoihin katsomatta. Tilasin kaakaon ja jonkinlaisen pasteijan. Menin vapaaseen pöytään ja vasta sitten silmäilin ympäristöä. Paikka oli itse asiassa todella kodikas ja mukavan oloinen. Huomioni kiinnittyi yhteen pöytään, jossa Niall ja Liam istuivat. Eivätkä he vain istuneet, he suutelivat.

Mitä? Niall ja Liam? Asiat loksahtelivat paikoilleen:he seurustelivat, ihan varmasti. Mutta miksi? Milloin? Miljoona kysymystä tulvi mieleeni ja lähdin hitaasti kävelemään heitä kohti. "Ai moi, Louis?", Liam sanoi. Menin suoraan asiaan: "te seurustelette eikö vaan?". Niall katsoi ensin minuun, sitten Liamiin, "joo", Niall sanoi hiljaa. Nyökkäsin ja lähdin nopeasti pois.

Kävelin nopeasti kotiin ja juoksin huoneeseeni. Istahdin sängylle ja hautasin kasvoni käsiini. Juuri kun olin saamassa yhteyden Nialliin, Liam tuli ja pilasi kaiken. Olin todella vihainen. Niall oli ihana ihminen ja katosi hyppysistäni kuin hiekka sormien välistä.

Niall's POV:

"Musta tuntuu et satutin Louisia jotenki, se näytti niin tympääntyneeltä". Liam huokaisi ja sanoi: "vaikka tuntuuki pahalta niin se on nyt hyvä asia, koska nyt nähään että onko Louisilla jotain sua kohtaan".

Katsoin Liamia syvälle silmiin ja sanoin: "okei mut mun on pakko sanoo sulle se et.. mulla on tunteita myös sua kohtaan, sori Liam". Liam hymyili ja otti kädestäni kiinni, "Ni rakas, kyllä mäki susta tykkään, mut edetään nyt ihan rauhassa". Nyökkäsin ja hymyilin. Päätimme lähteä ja Liam tuli meille yöksi. Ihan vain kavereina, vielä.

Kotona tein meille iltapalaa ja katselimme muutaman elokuvan. Olin jo nukahtamassa Liamin kainaloon, mutta hän kuiskasi korvaani: "Niall mun pitäis mennä vessaan ja sun varmaan nukkumaan". "Ai joo mä sammutan ton leffan", sopersin ja nousin ylös.

Liam harppoi yläkertaan ja minä jäin vielä alakertaan sammuttelemaan valoja. Vähän ajan päästä kömmin huoneeseeni, jossa Liam oli jo riisumassa. "Kop kop", sanoin ja Liam kääntyi ympäri hymyillen. Nostin hitaasti toppini ylös ja Liam kysyi: "onks vatsas yhtään parempi". "On mut jos siihen koskee tai on oudossa asennossa niin sattuu", nyökkäsin. Liam riisui itsensä täysin, lukuunottamatta boxereitaan. Sen jälkeen hän hyppäsi sänkyyni ja taputti paikkaa vierellään

Menin makaamaan Liamin viereen ja kääriydyin peiton alle painaen pääni tyynyyn. Liam suukotti nopeasti, mutta hellästi poskeani ja sanoi: "hyvää yötä pikkunen". Nukahdin nopeasti.

Aamulla heräsin siihen kun iso, pehmeä ja lämmin käsi lepäsi reidelläni. Hätkähdin, mutta rentouduin kun muistin että se oli vain Liam. Käännyin varovasti ympäri herättämättä Liamia. Kello oli jo seitsemän;myöhästyisimme jos emme heräisi heti.

Esitin kuitenkin nukkuvaa, kun huomasin Liamin heräilevän. Tunsin Liamin käden poskellani. "Niall", Liam kuiskasi silitellessään poskeani. Avasin silmäni, "huomenta", kähisin karhealla äänellä. "Huomenta rakas", Liam kuiskasi ja painoi hellän suukon huulilleni ja vetäisi minut sen jälkeen lämpimään halaukseen.

"Meidän pitää nousta", totesin ja nousin ylös. "Joo", Liam sopersi ja kuulin kun hän nousi ylös sängystä. Hätkähdin kun hän kietoi kätensä takaapäin ympärilleni ja suukotteli niskaani hellästi. "Liaaam", voihkaisin, "me ei kohta keretä kouluun". Liam naurahti, irtaantui minusta ja rupesi pukemaan itseään.

Nouis&Niam Fanfic in FinnishKde žijí příběhy. Začni objevovat