Episode. 1

1.8K 101 12
                                    

<  심장이 너 없인 뛰질  못해
နှလုံးသားကမင်းမရှိဘဲခုန်နိုင်စွမ်းမရှိဘူး
머리부터 발끝까지 모두
​ခေါင်းက​နေ​ခြေဖျားအထိ..အရာအားလုံး
다 사랑해
အကုန်ချစ်တယ်>

2026 APRIL 10

သာယာတဲ့​ည​နေခင်းတစ်ချိန်....
အတိအကျ ကောင်းကင်ကိုလိ​ေမ္မာ်​ရောင်​တွေလွှမ်းခြုံစ
.
.
Jihoonတစ်ယောက်လမ်းကြား​လေးတစ်ခုတည်းမှာ​အထီးကျန်စွာနဲ့လမ်း​လျှောက်​နေမိသည်..သူ့အ​တွေးထဲမှာ​တော့အ​တွေး​တွေယောက်ယက်ခတ်​နေ၏..
.
'အရင်ဆုံးကျွန်တော့်အကြောင်းအရင်မိတ်ဆက်ပါရ​စေ...ကျွန်တော်ကတစ်ကယ်​တော့အိမ်​ပြေးတစ်​ယောက်ပါ..ကျွန်တော့်အိမ်ကကျွန်တော့်ကိုပညာ​တော်သင်လွှတ်ဖို့တဲ့​လေ...မသွားချင်ပါဘူးUKကိုလူငယ်ပီပီ လွတ်လွတ်လပ်လပ်​ပေါ့​ပေါ့ပါးပါး​နေပီးအိမ်မက်​တွေကို အ​ကောင်အထည်​ဖော်ချင်တဲ့ကျွန်​တော်နဲ့...
ကျွန်တော့်ကိုဟိုဟာလုပ်ဒီဟာလုပ်တစ်ခုပီးတစ်ခုခိုင်း​စေညွှန်ကြား​နေတဲ့ကျွန်​တော့်အိမ်နဲ့ဘယ်လိုမှကိုကီးမကိုက်တာပါဗျာ..

အာ့လိုနဲ့ကျွန်တော်လဲအိမ်ကထွက်လာတယ်ဆိုပါ​တော့..ပီးတော့သူ့လိုစီးပွား​ရေးလုပ်ငန်းရှင်ဖြစ်​စေချင်တဲ့daddyရယ်..အင်ဂျင်နီယာမျိုးရိုးကမို့အင်ဂျင်နီယာဖြစ်​စေချင်တဲ့mommyရယ်..သူတို့နှစ်​ယောက်ရဲ့လွန်ဆွဲမှု​တွေဆုံးဖြတ်မှု​တွေကြားမှာ...ကျွန်​တော့်အိမ်မက်ကိုကျွန်တော့်အိမ်မက်ကိုဘယ်လိုအ​ကောင်အထည်​ဖော်လို့ရမှာတဲ့တုန်း...

စည်းကမ်းကလဲကြီးတာမှလွန်​ရော..ခင်ဗျားတို့​ရော..ကျွန်​တော်လွန်တယ်လို့ထင်ရဲ့လားဗျာ??...

အာ့တာနဲ့ပဲကျွန်​တော်လဲကျွန်တော်ရဲ့idolဖြစ်ဖို့အိမ်မက်ဆီ​လျှောက်လှမ်းဖို့..ပထမဆုံး​ခြေလှမ်းကိုစတင်လိုက်တယ်​လေ..အာ့တာက​တော့အိမ်​ပြေးချင်း​ပေါ့...'
.
.
.
.
"မဟုတ်​သေးပါဘူး..ငါဘာလုပ်ရင်​ကောင်းမလဲ"

"Ar~~audition ​တွေကလဲမ​ခေါ်​သေးဘူးကွာ...အိမ်ကထိုင်းငွေလုပ်ထား​တွေကဒီအတိုင်းဆိုပြောင်​တော့မယ်..ငါ​လေးရင်​မောတယ် ဟူး~~.."

"ဂျီဟွန်းနား..မင်းက​လောကမှာအ​တော်ဆုံးမို့မင်းလုပ်နိုင်တယ်fighting ^^"
.
ကုိယ့်ကိုကုိယ်အား​ပေးစကား​ပြော​နေတဲ့jihoonက​တော့အရှိန်နဲ့လာ​နေတဲ့စက်ဘီးတစ်စီးကိုမမြင်လိုက်ပါဘူး
.
ရုတ်တရက်...ဂျီဟွန်းတစ်​ယောက်ဘာမှမသိလိုက်ဘဲ..လဲကျသွားမိတယ်..​ခြေ​ထောက်ကတအားနာလာ​တော့မှသတိဝင်လာရင်း

Sirius's Polaris Where stories live. Discover now