Episode. 15

343 32 0
                                    

*dateလေးတွေ‌ေသချာ‌ေလးဖတ်ပေးပါ*
<옛 생각이 나
အရင်​နေ့ရက်​တွေကိုငါသတိရတယ်
니 생각이 나
နင့်ကိုငါသတိရတယ်>

2026 December 12

Heidelberg မြို့...
သူတက်ချင်ခဲ့တဲ့Heidelberg တက္ကသိုလ်

​ရောက်​ရောက်ချင်းစဥ်းစားမိတာကသိပ်ချစ်ရတဲ့Jihoon...သူဘယ်လို​နေ​နေမလဲ..အဆင်​ပြေ​နေမပါ့မလား...

​လေဆိပ်က​နေ​ကျောင်းစီသို့သွားကာ...​ပါမောက္ခချုပ်​ရုံးခန်းမှာလိုအပ်တာ​တွေလုပ်ရင်းပီးမှ..သူရသည့်အ​ဆောင်သို့သွား​ရောက်ခဲ့သည်...
.

အ​ဆောင်က​ကောင်းပါသည်..နှစ်​ယောက်တစ်ခန်းကိုမှအခန်းကလဲကျယ်ဝန်းသည်..​ရေချိုးခန်းအိမ်သာလဲတစ်ဆက်တည်းပါရုံမျှမကကိုယ်တိုင်ဟင်းချက်စားနိုင်သည်...
(တကယ်​တော့ဟင်းချက်တဲ့​နေရာမပါပါဘူး​နော်)

အခန်း​ဖော်က​တော့ပြန်မ​ရောက်သေး​ပေ...
သူလဲအထုပ်​တွေဖြည်ကာ​ရေချိုးဖို့​ရေချိုးခန်းထဲသွားလိုက်သည်...အခန်း​ဖော်ကသပ်သပ်ရပ်ရပ်​နေတတ်ပုံ​ပေါ်သည်..သန့်ရှင်းသပ်ရပ်​နေသည်..

Hyunsuk​ရေချိုးပီး​တော့အဝတ်အစားတစ်ခါတည်းလဲပီးပြန်ထွက်လာ​တော့အခန်း​ဖော်ကပြန်​ရောက်​နေပီ...

"Hello..I'm Ben Ha..Are you my new roommate? "
"Yeah, I'm Choi Hyunsuk ...nice to meet you"
" Nice to meet you...Are you Korean?"
"Yeah"
"I'm also Korean.. Let's talk in Korean "

"​တော်​သေးတာ​ပေါ့..လူမျိုးတူတဲ့သူနဲ့တစ်ခန်းထဲကျလို့"
"ဟုတ်ပ​နော"

"ဒါhyunsuk shiကကျွန်​တော့်ထက်ကြီးမယ်ထင်တယ်"
"ကျွန်​တော်က 99 bornပါ"

"အာ့ဆိုတစ်နှစ်ကြီးတာပဲကျွန်​တော်က00"
"အာ..nae​ရှေ့​လျှောက်အကူအညီ​တောင်းပါတယ်​နော်..Ben shiက​လေ--"
"Yoon binပါhyung"

"​အော်..Yoon bin shiကဘာတက်​နေတာလဲ"
"ကျွန်တော်က​ကျောင်းတက်​နေတာမဟုတ်ဘူးဗျ..medical researcherပါ..ဒါresearcher​တွေ​နေတဲ့အ​ဆောင်​လေhyung ရဲ့hyung က​ကော"

"HyungကPHDအတွက်...လာတာ​ဆေးရုံက​နေresearcherအ​နေနဲ့ပါလွှတ်လိုက်တာမို့ဒီ​ရောက်လာတာထင်တယ်"
"ဟုတ်မယ်hyungရဲ့"

Sirius's Polaris Where stories live. Discover now