Episode. 9

309 49 0
                                    

<낸 너와의 데이트
  မင်းနဲ့ ငါရဲ့Date>

"Hoonie တနင်္ဂ​နွေ​နေ့ကျငါတို့Date လုပ်ရ​အောင်
​လေ..အားလား"

"Hyungအတွက်ဆိုအမြဲတမ်းအားတယ်.."
"အမ​လေးPark Jihoonရယ်"

"Hyungသွားချင်တာရှိလား"

"အင်း..ရှိတယ်..မင်းနဲ့တူတူအမှတ်တရ​တွေအများကြီးလုပ်ချင်တယ်"

"ဘာ​တွေလုပ်ချင်တာလဲhyungက"

"Lotte  World လဲသွားချင်တယ်..Seoul Tower လဲသွားချင်တယ်..အဲ့မှာ​သော့ခ​လောက်ချိတ်ချင်တာ...​တောင်လဲတူတူတက်ချင်​သေးတယ်..ဟန်မြစ်​ဘေးမှာလဲလမ်း​လျှောက်ချင်တယ်..Concert လဲသွားချင်တယ်..Itaewon​ကောHongDae​ကောသွားချင်တာ"

"တစ်​နေ့တည်းနဲ့​လောက်ပါ့မလားHyungရယ်.."
"ငါခွင့်ယူထားတာ"

တည်နေတဲ့ မျက်နှာထားနဲ့ Hyungက
"ဘာလို့လဲ.."
"မင်းနားမှာရှိချင်လို့..ပီး​တော့ငါဘူဆန်လဲသွားချင်​သေးတယ်..မင်းနဲ့တူတူ..aww!ကျန်​သေးတယ်..အိမ်သန့်ရှင်း​ရေးတူတူလုပ်ချင်တယ်..Hydro Dripping..လဲလုပ်ချင်​သေးတာ"

"သွားမယ်​လေ..Hyungလုပ်ချင်တာ​တွေအကုန်လုပ်ကြမယ်.."

"ငါမုန့်သွားယူလိုက်အုံးမယ်..ပီးရင်ဇာတ်ကားတူတူကြည့်ရ​အောင်​နော်"
"မင်းသား​လေးအလိုကျပါဗျာ..."

​ပြောရင်းနဲ့hyung စကား​တွေကထူးဆန်း​နေတယ်လို့ခံစား​နေရတယ်..မသိရင်ခွဲရ​တော့မလိုကြီး...စည်းကမ်း​တွေအ​ကြောင်းကိုHyung ခန့်မှန်းမိ​လောက်​ပေမဲ့မသိ​အောင်ဖုံးထားတာ..သိသွားပီများလားလို့​တောင်သံသယဝင်မိ​သေးတယ်..

'မဟုတ်​လောက်ပါဘူး..ငါအ​တွေးလွန်​နေတာ​နေမှာပါ'
.
မုန့်သွားယူတာပြန်မလာ​သေးတဲ့hyung ကို
"Hyungဘာကြည့်မှာလဲ"ဆိုပီး​အော်​မေး​တော့မီးဖို​ချောင်က​နေအသံပြန်ထွက်လာသည်

"Silent Voice"
"Ok"
.
ပြန်လာ​တော့မုန့်တစ်​ပွေ့တစ်ပိုက်အပြင်..တိမ်ပုံစံအ​ရှေ့ကအပြာ​ရောင်အ​နောက်ကခရမ်း​ရောင်​ခေါင်းအုံး​လေးပါ ပါလာ​လေသည်..

"Hoonie မင်းဟန်းဂုsubပါတာဘာလို့ရှာမထားတာလဲ"
"Arr~ ဟုတ်သားအကျင့်ပါသွားတာ"

"မင်းကဂျပန်စကားတတ်တယ်လား"
"ဟုတ်..ငယ်ငယ်ကတည်းDaddy နဲ့mommy ရဲ့မသင်မ​နေရ​ကြောင့်ကျွန်တော်​ကောအငယ်​ကောင်ပါတတ်တယ်"
"Awww..."
ဇာတ်ကားစလာတာမို့စကားပြတ်သွားသည်..

Sirius's Polaris Where stories live. Discover now