Episode. 3

548 59 8
                                    

<But I don't know
내 맘속에 언제부터 니가 산건지
ဘယ်အချိန်ကစပီးငါ့နှလုံးသားထဲကိုနင်​ရောက်​နေခဲ့တာလဲ>

Park Jihoon...အဲ့က​လေးကျ​တော့ဘဝထဲကိုဝင်လာတာ၂လရှိ​နေပီ..သူဝင်လာပီးကတည်းကတိတ်ဆိတ်​နနေတဲ့ကျွန်တော့ဘဝ​လေးစိုပြည်လာခဲ့တာ..အဲ့က​လေးကကျ​တော့ကိုအ​သေးအဖွဲကအစဂရုစိုက်​ပေးခဲ့သည်လေ..
.
တူတူ​နေတဲ့yedamရှိတယ်ဆို​ပေမဲ့အဲ့yedamဆိုတဲ့​ကောင်​လေးကထမင်းစားချိန်​တွေနဲ့အိမ်သန့်ရှင်း​ရေးလုပ်တဲ့အချိန်ကလွဲပီးကျန်တဲ့အချိန်အရိပ်​တောင်မမြင်ရဘူး​...

တကယ်​တော့..အရိုးသားဆုံးဝန်ခံရရင်..အဲ့က​လေးအ​ပေါ်ထားတဲ့စိတ်​တွေက..အခန်း​ဖော်တစ်​ယောက်..ညီ​လေး၁​ယောက်ဆိုတာထက်အများကြီးပို​နေခဲ့ပီ...

သူ့ရဲ့မျက်ဝန်း​လေး​တွေ..သူ့ရဲ့ဂရုစိုက်မှု​လေး​တွေနဲ့သူ့အပြုံး​လေး​တွေကြားမှာ​အေးစက်​နေတဲ့ကျ​တော့နှလုံးသားအရည်​ပျော်သွားခဲ့တာ.

၂၇နှစ်လုံးနှလုံးသားကလှုပ်ရှားခြင်းမရှိခဲ့တာမို့ကျွန်တော့ကုိယ်ကျွန်တော်မချစ်တတ်ဘူးလားလို့​တောင်ထင်​တော့မဲ့အချိန်မှာအဲ့က​လေးနဲ့​တွေ့ပီးအချစ်ကိုခံစားမိခဲ့တာပဲ..အဲ့က​လေးအနားမှာရှိတုိင်းသူ့ရဲ့ရင်ခုန်သံတွေကြားသွားမှာ​ကြောက်​နေခဲ့တာအမှန်ပါ..

------------------------------------
<Come be my teacher
네 모든 걸 다 가르쳐줘
မင်းရဲ့အရာအားလုံးအကုန်သင်ကြား​ပေးပါ>

"Hyungကျွန်တော်ဗိုက်ဆာလို့emart24 မှာမုန့်သွားဝယ်မလို့လိုက်အုံးမလား"
"အင်း...လိုက်မယ်"

​ဒေါက်​ဒေါက်..
"Yedamie Hyung ကျွန်​တော်emart24သွားမလို့ဘာမှာအုံးမလဲ"
"Gummy bearရယ်Banana kickရယ်..Colaရယ်၃ခုစီ​လောက်ဝယ်ခဲ့​ပေး"
"Nae~~Hyung"
.
At emart 24

"Hyung ​ခေါက်ဆွဲစားမယ်မလား.."

"အင်းစားမှာပေါ့..cheese ​ကောsausage ပါထည့်ပါ​ပေး​နော်..hyung Colaနဲ့ 3​မြှောင့်​ရေညှိှထမင်းလိပ်ယူပီး​စောင့်​နေမယ်​နော်"
"Nae~~~"
.
"ရပီHyung"
"စား​ကောင်းမဲ့ပုံပဲ..ဂိုမာ​ဝေါဂျီဟွန်းနား"
ခေါက်ဆွဲကိုလေထဲမှာခနထားအအေးခံပီးမှစားလိုက်တဲ့ Hyunsukကို
"စား​ကောင်းရဲ့လားhyung"
"ငါ့တို့Jihoon ပြုတ်​ပေးတာမို့လားမသိဘူးပုံမှန်ထက်ပို​ကောင်းတယ်"
"ㅎㅎㅎ"

Sirius's Polaris Where stories live. Discover now