<이젠 나 혼자가 아닌
အခုငါငါတစ်ယောက်တည်းမဟုတ်တော့
너와 함께 하는 거야
မင်းနဲ့တူတူရှိနေပီ>ထို့ကြောင့်အခန်းထဲပြန်ဖို့လုပ်နေတဲ့jihoonကိုဆွဲထားလိုက်သည်..
"ငါတကယ်တောင်းပန်တာပါ"
သူ့ဘက်ကိုပြန်လှည့်လာတဲ့Hoonie က
"ဒီတစ်ခါနောက်ဆုံးအခွင့်အရေးပေးလိုက်မယ်"
"ဟီး..Hoonie အကောင်းဆုံး"Hoonie ကသူ့ကိုတစ်ချက်ပြန်ကြည့်ရင်း..သူ့အခန်းထဲဆက်သွားလိုက်သည်..ဘယ်ရမလဲchoi hyunsuk တို့ကလဲjihoon အခန်းကိုအရင်ရောက်အောင်သွားပီးတော့ဝင်နေလိုက်သည်
"Hyung ဘာလုပ်တာလဲ...ကိုယ့်အခန်းကိုသွားလေဗျာကျွန်တော်နားချင်ပီ"
"ငါလဲနားချင်တာပဲ..ငါမင်းကို၃နာရီကျော်ထိုင်စောင့်နေတော့ခါးတွေညောင်းနေပီ.."
"ဘာလို့စောင့်နေတာလဲ"
"စိတ်ကောက်နေတဲ့ငါ့ခွေးပေါက်လေးကိုချော့ဖို့ပေါ့ကွာ"ပြောရင်းသူ့ကုတင်ပေါ်တက်အိပ်နေသည်..
Hoonie ကဘေးနားဝင်အိပ်ပီးသူ့ကိုကျောပေးထားသည်..
Hyunsukလဲကျောပေးသွားတဲ့jihoonကိုဖက်ရင်းရှင်းပြမိသည်"Hyung မင်းစကားကိုဂရုမစိုက်တာမဟုတ်ပါဘူးကွာ..hyungကြားပါတယ်...HyungကDaeguမှာအဝတ်အစားတွေလဲရှိတယ်..ဘာမှပြင်စရာမလိုဘူးလေဘယ်ချိန်ထသွားသွားရတယ်..အဲ့တာကြောင့်ခေါင်းပဲငြိမ့်ပြမိတာပါ..နောက်ပိုင်းကိစ္စကတော့hyung လွန်သွားတာပါ..ဟင်း"
အဲ့တော့မှသူ့ကောင်လေးသူ့ဘက်လှည့်လာသည်...
"Hoonie Hyung နဲ့တူတူညနေစာစားရအောင်လေ..hyung က၆နာရီဂျူတီဝင်ရမှာ"
Hoonie ကခေါင်းငြိမ့်ပြသည်...ထမင်းစားရင်း...
"ဘယ်နေ့သွားချင်တာလဲHoonie "
"Hyung အဆင်ပြေတဲ့နေပေါ့"
"Hyungဆေးရုံကိုခွင့်တင်လိုက်အုံးမယ်..တင်တာနဲ့ရပါတယ်"
"အာ့ဆိုသဘက်ခါသွားရအောင်"
"အင်း..""Hyungရုတ်တရက်ကြီးထူးဆန်းလာတယ်.."
"ဘာလို့လဲ?"
"ပုံမှန်ဆိုhyung က ငါ လို့ပဲသုံးတာပါ...ခုကျHyungတဲ့.."
"ငါလို့သုံးတာနဲနဲမာနေသလားလို့..မကြိုက်ဘူးလားဒီအသုံးကို"
"မမာပါဘူး..ခုကျညီအကိုZoneထဲရောက်သွားသလိုပဲ"
"မထည့်ချင်ပါဘူးညီအကိုzoneထဲကို"
"ကျွန်တော်ကကောဝင်မယ်ထင်နေတာလား"
နှစ်ယောက်လုံးပြိုင်တူရီမိသည်..
.
.
.
.
သူတို့ကားလေကSeoul ကနေထွက်ခွာပီးdaeguမြို့သို့ထွက်ခွာခဲ့သည်..hyungကသူကားမောင်းမယ်ချင်သည်ဟုပြောပီးမောင်းနေသောကြောင့်Jihoonကတော့အေးဆေးအိပ်လိုက်ရုံ..
YOU ARE READING
Sirius's Polaris
FanfictionIDOLဖြစ်ဖို့ရည်မှန်းချက်တွေနဲ့Seoul ကိုရောက်လာတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်.. Accident လေးတစ်ခုကနေဆရာဝန်ကောင်လေးနဲ့တွေ့ဆုံမိရာကနေ.. "အချစ်ကအရာရာမဟုတ်ပေမဲ့..hyungကတော့ကျွန်တော့်ရဲ့အရာရာလေ" "ငါ့ကိုမုန်းလိုက်ပါhoonie " "ငါမင်းတစ်ယောက်ကိုပဲချစ်သွာ...