Bölüm 1 Başlangıç

46 7 0
                                    

Yüzünü ve elini yırtan ağaç dallarına rağmen hızını kesmemeye çalışıyordu ormanın derinlerine girdikçe yağmur şiddetini arttırıyor onu yavaşlatıyordu. Islak zemine ayağı her değdiğinde çıkan ses onu korkutuyor yakalanma hissi uyandırıyordu. Arkasından koşan insanlar ve havlayan köpek sesleri duyulmayana kadar koştu. Sesler gelmiyordu durdu kalın bir ağacın  arkasına gizlendi, sırtını ağaca yasladı, elini sanki kopacakmış gibi atan kalbinin üzerine koydu, nefes alışını düzene sokmaya çalıştı. Diğer eliyle kanayan yarasına baktı durumu kötü görünmüyordu ya da tahmin ettiğinden kötüydü. Bağıran insan sesleri duymaya başlayınca elini şakaklarına koydu başı dönüyor, kusacakmış gibi hissediyordu. Sesler yakınlaşmaya başladı. Derin bir nefes aldı ve koşmaya başladı. Bu kadar dinlenmek yeter! bir süre daha koşacak gücü topladığını umuyordu. Gözlerini kısarak karşı tarafa baktı yol ayrımına gelmişti yol üçe ayrılıyordu küçükken anneanesiyle oynadığı labirent oyunu aklına geldi oyundaki kızın yaptığı gibi sağa döndü.
"Lütfen Lütfen sağa dönmeyin."
Karanlıkta görebildiği tek şey üst üste dizilmiş taşlar olan bir yapıydı hızını yavaşlatıp oraya koştu etrafı taşlarla kapatılmaya çalışılmış bir mezarlıktı burası ses çıkarmamaya özen göstererek en arkadaki ağaçların sık olduğu bir mezarın arkasına oturdu bacaklarını kendine olabildiğince çekerek daha az yer kaplamaya  çalıştı. Elini kanayan yarasına baskı yapacak şekilde koydu. Etrafındaki ağaç hışırtıları bulunduğu yere korkutucu bir izlenim bırakıyordu.
Bir ayak sesi duydu, nefesini mümkün olduğu kadar sessiz almaya çalıştı.
"Burada olmalı."
"Sanmıyorum burası mezarlık ürkmüş olmalı."
"Fazla ileri gidemez Daniel onu vurduğunu söyledi.
"Belkide sıyırdı etraf karanlık yanlış görmüş olabilir. "
"Öyle olsa bile o ok zehirliydi."
"Her neyse gielim burdan." Ayak sesleri azalmaya başladığında Owen derin bir nefes aldı. Gözlerini mezara çevirdi.
"Sizi rahatsız ettiğim için üzgünüm Bayan..." eliyle mezar taşındaki dalları kaldırdı.
"Bayan Aiden."
mezar taşından destek alarak kalkmaya çalıştı, vücudunun yarısını kaldırmayı başardığı sırada dengesini kaybedip yere düştü. başını mezarın yanındaki kaya parçasına sertçe çarptı .

Ölüler Ormanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin