1. Za málo peněz super vozidlo

62 3 0
                                    

Seděla jsem v kanceláři a vyplňovala papíry kvůli mé jednotce, zas ti blbci něco vyvedli, vystřelili si z tankistů... najednou se v mých dveří objeví generál ,,dobrý den pane" pozdravím a zároveň zasalutuji ,,pohov plukovníku Yeager" odpoví mi a já se opět posadím ,,plukovníku byl vám přidělen obnos peněz na tříosé vojenské vozidlo, upřímně nevím co si vláda myslí že stojí tato vozidla, ale bude vám to muset stačit" pronese a položí na můj stůl poměrně tenkou obálku ,,děkuji pane, budeme se muset přizpůsobit." Odpovím a zasalutuji na rozloučení. ,,jednotka Mac do kanceláře plukovníka Yeager" pronesu do rozhlasu a čekám na tu čtveřici. ,,jsme zde plukovníku!" Ozve se zvučně od dveří ,,zdar, máme zde peníze od státu na tříosé vojenské vozidlo, peněz je poskrovnu takže se připravte na nějaký křáp, jako mechanik jej pak opravím" osvětlím jim to,,proč vždycky dostaneme málo peněz a vystačte si s tím" začne se rozčilovat Matt ,,nestěžuj si" rejpnu ,,takže se balíme a jedeme pro nějaké auto" rozkážu ,,za pět minut u jeepu" rozkážu a sama hodím obálku do vojenské košile. Seberu ještě pár potřebných věcí a jako poslední na hlavu posadím baret a s klíčky vyrážím k našemu jeepu.
Dojedeme do bazaru s vojenskou technikou ,,dobrý den s čím vám mohu pomoci?" Optá se ,,dobrý den, potřebujeme třínápravové vojenské vozidlo" oznámím ,,tak to pojďte za mnou" pobídne nás a my jej následujeme, dorazíme do sekce s požadovanými vozidly...tak toto bude hodně těžké, začnu to brát od nejlevnějších...dostanu se asi do jedné čtvrtiny a zjistím že dál už to nedáme penězi, ukážu na jeden z nezrezlých vozidel ,,má nějakou výbavu?" Optám se vlastníka bazaru ,,vše je uvnitř, poslužte si" povolí a já dvěma kroky se ocitám v kabině, míst dost, bohužel jen dvoje dveře a sklapovací sedačka u navigátora, to se dá přežít. Z kabiny přelezu na korbu, nikde žádné díry na první pohled, vzadu dostatek prostoru, nevypadá nijak zvlášť rezavě, sem tam nějaký průstřel a vepředu v motoru díra v chladiči, poměrně velká, ale to auto se mi líbí ,,bereme ho?" Optá se Rick ,,jo" odpovím, vyndám obálku vytáhnu požadovaný obnos peněz a doufám že zbytek vyjde na opravu ,,jste si jisti že chcete tento nepojízdný křáp?" Optá se ,,typ vozidla byl nesmrtelný, nemluvě o tom že na lepší nám chybí finance" odpovím a pokrčím rameny ,,od dob vývoje na nás vláda šetří" vysvětlím ,,je možnost odtahu na adresu?" Optám se ,,ano je to v ceně" potvrdí ,,děkuji, pojedu s vámi a budu vás navigovat" promluvím ,,vy ostatní se vraťte na základnu, pokud budu potřebovat pomoct s opravou dám vědět a Lucasi? Výplň papíry o té vaší události, jsou na stole" rozkážu ,,ano plukovníku" odpoví a zasalutuje společně s ostatními ,,dobrá tak nasedat" Křikne Rick jako řidič, Trevor pouze protočí očima a sedá na místo navigátora.
Když dorazím s odtahovkou a naším novým vozidlem do garáže jsem zvědavá co mě bude všechno čekat opravovat.
Po pár hodinách opravování jsem překvapena, zdálo se to horší, vyjedu zpod přední nápravy a setřu si pot a promnu spálené předloktí od okuje od sváření. Kouknu na čas a rozhodnu se to zabalit, hodím na své špinavé černé tílko košili a zvenčí zamykám garáž celá utahaná dojdu do svého bytu. Zastavím se u zrcadla, stojí tady pětadvacetiletá žena s vypracovanou postavou, krátkými hnědými vlasy a pronikavě hnědými oky které mají velké temné kruhy. Ještě jsem nedospala poslední misi.
Po sprše padám unavená do postele a usínám

Osud vojáka (Transformers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat