7. A ty jsi jako kdo?!

28 2 0
                                    

Po chvilce se Crosshairs zapojí ještě s Dinem a Houndem do rozhovoru o tom co se tu vlastně událo od jejich vstupu na Zemi. Já když zahlédnu dole Tess tak poklepu Crosshairsovi na plech, ten sebou cukne a já padám vzduchem, naštěstí mě Bumblebee chytne ,,já nevím jak vás, ale mě už opravdu nebaví furt někam lítat ať už z důvodu výbuchu nebo že někdo z vás zapomene na moji přítomnost." Zamručím ,,jinak děkuju Bumblebee" poznamenám a usměju se, um tak zvláštně zapípe, nechám to být. ,,Tess můžeme si promluvit venku?" Poprosím ji ,,eh samozřejmě" odpoví rozpačitě odejdeme ven před stodolu ,,Tess řekni mi pravdu, proč chceš ke mně do bytu, je v tom nějaká párty nebo kluk?" Zeptám se jí narovinu ,,ehh teto co tě to napadá" začne ,,Tess nezkoušej na mě lhaní, upřímně? Myslím si že by sis měla trochu užívat, takže mi bude stačit když mi pouze řekneš pravdu, Cadeovi to neřeknu neboj, má tě furt za svoji malou princeznu, takže když budeš chtít na nějakou party nebo s klukem mít místo kam se schovat řekni jo?" Podpořím ji trochu ,,děkuju, jinak pojedu už teď s tebou" odpoví a obejme mě ,,jsem tu pro tebe a jasně že jo, místa je dost" odpovím a rozcuchám jí vlasy, ale teď musím jít vyřídit co s nimi" vysvětlím jí a zdrhnu do stodoly, tady je naprostý zmatek ,,ehm co se tu stalo?" Optám se úplně mimo ,,ti dva se začali prát a ostatní jim jen fandí, Optimus a Ratchet jsou kdo ví kde a já za chvíli budu moct budovat novou stodolu." Postěžuje si Cade ,,pánové tak se uklidníme" začnu pouze zvýšeným hlasem, nikdo nereaguje ,,kurva to se neumíte chovat?!" Zařvu pevným hlasem, najednou se Ironhide a Bumblebee uklidní ,,jste o bůh ví kolik let starší jak my a chováte se do posledního jako malé děti" začnu supět ,,pokud máte nějaký problém mezi sebou zkuste si to vyřešit tak abyste vše kolem neroztřískali nebo někoho z nás nezabili" začnu už klidnější ,,omlouváme se" řekne Ironhide, Bumblebee pouze pípne smutně jako omluvu ,,fajn, teď v klidu, opakuji v klidu počkáme na Optimuse a Ratcheta, protože pokud ne jste v garáži a tady je hromada věcí která urychlí vaše rozebírání" pohrozím jim ,,Emily, kdo jsou?" Zaťuká mi na rameno Tess ,,Tess tohle jsou autoboti, jsou na naší straně, dokáží se transformovat do různých druhů aut, respektive mimozemská civilizace na dovolené" řeknu s nadhledem ,,dobrá, boti? Tohle je Tessa, moje neteř a Cadeova dcera, něco jí provedete a rozebereme vás oba" opět pohrozím ,,další červ" poznamená Crosshairs, chytnu klíč co mám po ruce a vši silou ho mrsknu po jeho hlavě, zásah. ,,ještě něco Crosshairsi?" Zavrčím, pouze zvedne serva v ochranném gestu.
Když konečně přijede Optimus a Ratchet rozhodneme se že hned pojedeme, Tessa si vezme své sbalené věci a jede v Bumblebeem, ten je poměrně nenápadný a nebude mít na ni kecy, kdyby byla s Optimem tak by si připadala jako s tátou. Během dvou hodin jsme u nich v úkrytu ,,dobrá, tak my s Tess jdeme domu" promluvím na rozloučenou ,,počkejte odvezeme vás" začne Drift ,,bránit se nebudu" odpoví Tessa ,,jak chcete" dám vědět svůj názor. Drift nás hodí k bytu. ,,dobrá pokoj máš támhle vlevo, součástí je i šatna, jestli chceš tady je koupelna, nechám tě jít první" promluvím utahaně, je toho na mě nějak moc ,,děkuju teto" odpoví Tessa a zrovna zamíří do koupelny. Já sednu na gauč a pustím televizi. Když uvidím Tessu jak vchází do svého pokoje dojdu si pro pyžamo a jdu se osprchovat.
Když vyjdu ze sprchy slyším rachot u dveří, šáhnu po skryté zbrani na chodbě a v tichosti se připlížím ke dveřím ,,kdo jsi a co tu chceš?!" Vyjeknu na kluka u dveří, najednou se zde objeví Tessa ,,jsem Tessy přítel Shane, vy jste asi její matka" začne ,,ne jsem její teta, jsem Emily Yeager, a sakra Tesso jak ti mám věřit když mi ani neřekneš že za tebou přijde, co bys dělala kdyby po něm zrovna střelila?!" Vyjedu na ni. ,,já, omlouvám se" odpoví provinile ,,buď ráda že nejsem jako Cade, ale pokud budeš mít dítě teď tak ho minimálně vykastruju" odpovím vztekle. Dojdu do své ložnice a prásknu dveřmi. Jen tak tak že nevyletěly z pantů. Mě z tý holky trefí.

Osud vojáka (Transformers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat