6. Chci být užitečná!

30 2 0
                                    

,,to nepřipadá v úvahu, chci pomoct" odseknu mu ,,tohle není váš problém" pronese Jazz ,,upřímně je to docela náš problém" odseknu mu ,,teto? Mohla bys?" Houkne z venčí Tess ,,jasně už jdu" odpovím a odcházím z garáže ,,dobrý den jak vám mohu pomoci?" Optám se obtloustlé ženské ,,zde vidíte tento krásný dům" pokračuje bez přestávky, dojde mi trpělivost a přitáhnu si tu ženu za rameno ,,co máte za problém?" Začnu znova ,,tento barák je na prodej" začne ,,ne není" odseknu jí ,,váš manžel je měsíc pozadu s placením" začne ,,manžela nemám a pokud chcete něco vědět tento pozemek má být tréninkovou plochou pro vojáky, proto tu také jsem" odpovím jí ,,vy a voják? Taková slabotina?" Začne ,,chtěla bych vás upozornit že jsem zástupce státu a za urážení hrozí tučná pokuta" oženu se zákonem ,,nevěřím jak taková kurva může být vojákem" pokračuje ,,zde máte průkaz a dejte mi chvíli" zašvitořím sladce a štrachám mobil ,,Timmy? Mám tu ženu jenž uráží mou hodnost, kolik si tak můžu říct?" Zeptám se Timmiho na druhé straně ,,nooo plukovníku můžete až do výše čtyř tisíc dolarů" odpoví ,,díky desátníku" odpovím a položím to ,,kolik že vám bratr dluží?" Optám se jí ,,dva tisíce dolarů" začne ,,dobrá, tudíž ty dva necháme jako splátku a další dva jsou jako splátka na příští období, přeji hezký den" pošlu ji do háje a vracím se do stodoly ,,brácha? Máš zaplacený nájem od paní domácí" houknu na stodolu ,,brácha?" Optám se znova ,,no?" Odpoví když vyjede zpod stříbrného auta ,,to je Jazz?" Vyvalím oči ,,jo" odpoví Dino za mnou ,,sakra nedeš mě" zanadávám ,,jinak prej jsi docela válela pří záchraně" nakousne to ,,nebylo to moc odlišné od misí, jen jsem nestřílela po lidech, ale po botech" řeknu jakoby nic ,,a posílala do nich rakety" zachechtá se Hound ,,jak jsi viděl zbraně jsou má specializace" poznamenám, převléknu se do opravovacích hadrů, maskáče s černým tílkem a na pojízdném lehátku zaparkuju vedle bratra ,,takže kde mám začít?" Optám se ho ,,jako kdyby to bylo normální auto" řekne, kývnu hlavou a prohlédnu si celý podvozek ,,Jazzi? Jak reaguješ na vyváření prahů?" Optám se ho ,,opovaž se!" Ozve se zevnitř ,,dobrá, doufám že mě nerozmáčkneš" odpovím a zažehnu svářečku ,,s tím se ke mně nepřiblížíš" upozorní mě a dostanu hranou dveří do hlavy ,,fajn tak si třeba zrezni blbečku" odseknu mu a začnu rozebírat kolo, které je vylomené ,,svářečce se stejně nevyhneš" prohlásím, vezmu svářečku a začnu svářet nápravu, dostala jsem asi dvakrát do zad a jednou do nohy dveřmi ale už to je v pořádku ,,jseš cíťa" poznamenám a dám se do šroubování v motoru. Vyrvu turbo a i s ním se rozejdu do útrob stodoly, najdu lepší možnost než je tahle. ,,teď ani muk nebo tě vyzkratuju" zavrčím když začnu rozpojovat věci od prasklé baterky, šáhnu pro druhou a během chvilky ji vyměním, dobrá ještě něco?" Optám se ,,uhhh už asi nic, jak říkal lak nemáme řešit" poznamená ,,fajn" odpovím a promnu si rameno ,,Emily ukaž mi to rameno" rozkáže Ratchet, proč ho vlastně neopravil on? Asi neměl dost materiálu ,,vše v pořádku" odpoví a zaváže mi jej ,,co jsi to proboha vyváděla" poznamená Tess stojící za mnou ,,práce" odpovím a pokrčím zdravím ramenem ,,jinak ani jeden z vás dvou se nenajedl, ani jednou" začne se vztekat ,,nepřeháněj, jinak prý budeš na chvíli u mě. Co že tak najednou?" Optám se jí ,,no s holkama jsme se dohodly na výletu, ale nezbyl volný pokoj tak mě napadlo že bych mohla být u tebe" začne nervózně ,,jasně žádný problém, mám teď volno dokud se tohle nezhojí" odpovím jí, nevypadá teď zrovna moc šťastně ,,tak to je super" odpoví po chvíli s falešným úsměvem ,,Tess pak si promluvíme v soukromí a probereme podrobnosti jo?" Řeknu a mrknu na ni. ,,jak jsi s tím dokázala střílet femme, však to je jako by mi střelil do serva" poznamená Crosshairs mezitím co mě drží za tílko ve vzduchu ,,za prvé polož mě, za druhé bolest je jen v mozku" vysvětlím, když se nemá k pohybu tak se vykoupnu mu na servo a následně na rameno. Tam si sednu a pozoruju vše z výšky.

Osud vojáka (Transformers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat