4. Nový Kamarád

274 23 1
                                    


Uběhl další den a ty už jsi opět stál/a před velkým vchodem Pizzaplexu. Včera večer jsi odešel/odešla pár minut po Lucasovi. Svojí práci jsi vykonal/a bez chyby a peníze si dostal/a. Plný/plná energie vstoupíš do Pizzaplexu a ocitneš se zpátky v lobby. Pokračuješ směrem až do Rockstar Row, kde si vyzvedneš nové úkoly na dnešek. Staff bot, který stál za kasou si tě oskenoval a podal ti podložku s papírem. Tak se na to podíváme.

1. Uklidit pokoje - Montgomery Gator, Glamrock Chica.
2. Vyčistit stage ve Fazcade/West Arcade
3. Uklidit Monty Mystery Mix do Bonnie Bowl.
4. Vytřít podlahu kolem Daycare.

Usměješ se. To půjde. Popadneš svůj kyblík, koště, hadr a vydáš se dál do Rockstar Row. Jako první je před tebou Chicy pokoj.
*Lucas říkal, že je fajn a Freddy defakto taky, takže... není se čeho bát." řekneš si pro sebe a pomocí kartou otevřeš její pokoj. Hned první co spatříš je několik prázných krabic od pizzy poházené po celém pokoji. Chica seděla jako socha na gauči a užívala si poslední kousek své pizzy, pravděpodobně jsi jí vyrušil/a. Nervózně vstoupíš do pokoje a začneš mluvit.
„A-Ahoj, jsem Y/N, uklízeč/ka.... nová." zamrmláš nesmyslně. Chica si tě prohlédla.
„Y/N?" řekne trošku zmateně. Popadneš hadr.
„Mám za úkol poklidit tvůj pokoj, takže... Doufám, že nechodím nějak nevhod nebo... tak hehe" řekneš a zazubíš se. Chica koukne do země.
„Y/N, Y/N.. " opakovala. Najednou se hlasitě nadechne a dá si dlaň před zobák. Vyletí z gauče a pizzu zahodí.
„No jasně! Y/N! Vítej!" řekne nadšeně a jde k tobě blíž.
„Koukám, že už o mně víš" uleví se ti.
„Samozřejmě! Promiň, zezačátku mi to nedošlo" řekne a poklepe si na čelo.
„Taaaak, co tě tu přivádí?" nakloní se.
„Umm" koukneš na svůj kyblík a chystáš se něco říct.
„Ne ne ne, počkej! Úklid no jasně!" povyskočí a hned začne ze země sbírat prázdné krabice.
„Heh, ano ano." řekneš a koukneš na kousek pizzy, který je přilepený na stěně. Ten kousek pizzy co před chvíli zahodila.
„Abych pravdu řekl/a.. " namočíš hadr a začneš leštit sklo. „Nenapadlo mě, že někdo jako ty, sní tolik pizzy." dopovíš. Chvilku přemýšlíš, jestli byl dobrý nápad tohle říkat. Chica odpověděla normálním tónem.
„To víš, cvičit a posilovat není nic moc pro mě." řekne a krabice narve do koše.
„Ale, vždyť jsi tvář Mazercise?" podivíš se a sloupneš kus pizzy ze stěny. Chica si odfrkne.
„Já si to bohužel nevybrala, všichni ostatní jsou se svou rolí spokojení, ale já být jako tvář fitka? To ani náhodou." zasměje se.
„Kdybych byla tvář nějaké menší restaurace nebo něco takového, to by bylo lepší! Ani nechápu proč by to tak být nemohlo, však fast foodů je tady v Pizzaplexu víc než dost." mluví neustále. Pousměješ se. Chica ti připadala jako trdlo co až moc mluví, ale to ti vůbec nevadilo. Kus pizzy zahodíš do koše a přesuneš se na gauč.
„Freddy se asi o mně už zmínil, že?" zeptám se. Chica kývne.
„Prosimtě, celý tenhle týden se o nikom jiném nemluví" zasměje se. Zastavíš se.
„Co tím myslíš?" podivíš se a při tom sbíráš papírky z gauče.
„No, bavíme se o tobě často... nebo teda- já a Freddy, možná tak trochu i Roxy. Po dlouhé době je tady „lidský" pracovník." řekne.
*ani se nedivím* pomyslíš si.
„Ani nevíš jak ráda tě vlastně poznávám! Freddy o tobě básnil a pochvaloval si tě!" zaraduje se. Pousměješ se. Hned se po tomhle cítíš lépe.
„Tak... to mě těší" zamrmláš a koukneš do rohu místnosti. Zahlédneš tam spoustu dalších odpadků.
„Ty jo, tady je větší bordel, než jsem čekal/a" řekneš. Chica se na tebe otočí a pak zaregistruje ty odpadky.
„Omluv ten můj neskutečný nepořádek." omluví se a začne odpadky z rohu sbírat. Zasměješ se a mávneš rukou.
„V pořádku, od toho tady jsem." mrkneš na ní a jdeš k jejímu stolu. Před stolem bylo zrcadlo, které měl v pokoji každý glamrock. Na stole ležely šminky, hřebeny a překvapivě v šuplíkách bylo uklizeno. Trošku se podivíš nad tím, proč tady ty šminky vůbec jsou. Nakonec vezmeš hadr a jednou přejedeš přes zrcadlo, hned vypadá líp.
„Taaaaak-ŽE" řekne vesele Chica a otočí se na tebe.
„Už to tu vypadá mnohem líp!" domluví. Všimneš si, že Chica už odpadky v rohu uklidila... ale v koši nejsou.
„Je to všechno?" vyruší tě z myšlenek. Zatřepáš hlavou.
„Ehhm, jo, myslím.. " rozhlédneš se. „Jo už to je všechno" usměješ se.
„Paráda!" řekne a poskočí si. Hadr hodíš do kyblíku.
„Dík moc za pomoc!" poděkuješ.
„Za málo" usměje se. Vytáhneš si seznam a Chicy pokoj si odškrtneš.
„Máš teď něco v plánu?" zeptá se. Koukneš na ní.
„No ano, ještě musím poklidit Montyho pokoj, pak něco ve Fazcade, Uklidit jakýsi... Monty Mystery Mix a pak vytřít podlahu v Daycare." řekneš. Chica mlčí.
„Umm, Chico?" řekneš nejistě.
„Monty Mystery Mix...." řekne potichu. Nic si na to neřekl/a a bylo ticho. Pomalu couvneš.
„Dooobře- no- tak snad se někdy zase uvidíme, zatím!" řekneš a vyjdeš z pokoje. Chica zůstala zticha a ty zavřes dveře.
*divný-* řekneš si nervózně. Dá se s ní příjemně povídat, ale někdy se chová zvláštně. Popadneš věci a vydáš se směrem.... k Montymu. Nejistě polkneš. Z Montyho šel největší strach a nemáš tušení, čeho všeho je schopný. Stále tě znepokojuje ta věta, co ti včera řekl jeden staff bot.

Drop of Hope (Sun/Moon x Reader) [ZRUŠENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat