3. Nečekané Seznámení

278 25 0
                                    


Vrátíš se zpátky do haly s eskalátory a rozhodneš se jet výtahem. Rychle se procpeš mezi lidi dovnitř a výtah začne jet směrem nahoru. Nemáš nejmenší tušení kam ten výtah vedl, ale co jiného ti zbývalo.
*Aspoň tu mapu mi mohli dát* řekneš si pro sebe. Dveře od výtahu se otevřeli a jediné co si spatřil byl kouř a spoustu světel. Křik dětí, opravdu hlasitý křik dětí. Vyjdeš ven a hned v tu ránu před tebe vyskočí jeden zvláštní staff bot a začne ti před obličej cpát kus papíru.
„Prosím vemte si mapu. Vemte si mapu." řekne bot a stále ti cpe papír k obličeji. Rychle si papír, neboli teda, mapu vezmeš a ustoupíš. Staff Bot se najednou narovnal.
„Děkuji, užijte si jí." odpoví a odjede směrem k dalším zákazníkům.
„Zdarma mapa." opakuje. Mapu hned na to otevřeš a koukneš do ní. Atrium? Zvedneš hlavu a jdeš směrem k skleněným zábranám. Před tebou se objevila obrovská místnost. Obrovská jakože opravdu obrovská. Nacházelo se tam asi 10 atrakcí plus několik z nich určitě byly nademnou. Celé přízemí bylo zaplněné lidmy. Na hlavní stage spatříš hvězdy Pizzaplexu. Roxanne Wolf, stála na platformě a hrála na keytaru. Glamrock Chica, hrála na elektrickou kytaru za Freddym. Montgomery Gator, poskakoval na druhé platformě a hrál na baskytaru. A uprostřed hlavní stage poskakoval sem a tam s mikrofonem samotný Glamrock Freddy. Chceš se dostat blíž, ale přes takový dav lidí víš, že by tě všichni udupali plus nevíš kolik máš ještě času. Rozhodneš se mezitím omrknout arkády a různé atrakce.

*o hodinu později*

Hlavní show v atrium konečně skončila, takže jsi se mohl/a porozhlédnout kolem. Výtah na stage vzal Glamrock animatroniky dolů do Parts&Service a lidi se pomalu začali odklízet pryč. Nebylo tu nic moc zajímavého, jen stoly a pár fotoautomatů. Vzhlédneš nahoru a před obličej si dáš ruku, protože tě oslepí světla z neonů.
„Tak se podíváme, Mazercise, Arcade, Bonnie Bowl, Roxy's Raceway, Monty's Gator Golf, Fazerblast, Kid's Cove... Vše důležité jsem už prošel/prošla." řekneš natěšeně. Z kapsy vytáhneš mapu, kterou si před hodinou obdržel/a od Map Bota. Ano, zjistil/a jsis jeho jméno. Všichni staff boti mají nějaké jméno, podle toho co mají za práci.
„Tak se podíváme.." řekneš a upřeš pohled na mapu. Na mapě jsis všiml/a dalších místností, které jsou mimo atrium. Otráveně protočíš očima. Už tu bloudíš přes hodinu a stále jsi neprošel/a celou budovu. Začínáš si uvědomovat, že je to tu až moc zbytečně velké. Nachvilku se zamyslíš.
„Jestli tady budu bloudit další hodinu tak nestihnu vůbec nic, ani nevím kolik je hodin." řekneš si pro sebe. Nikde tu nebyl napsaný čas a ty máš vybitý mobil. Z kapsy vytáhneš vysílačku. Chvíli přemýšlíš co máš vůbec říct. Nadechneš se.
„Umm, prohlídl/a jsem si celý Pizzaplex a- umm... Jsem připraven/a na práci." řekneš do vysílačky. Nikdo se neozval. Začneš si říkat, že to znělo debilně.
„Prosím, stavte se u kasy v Rockstar Row." ozval se automatický zvuk z vysílačky.
*Rockstar row?* řekneš si zmateně. Vysílačku schováš a podíváš se zpátky do mapy. Vchod do Rockstar Row byl označen na pravo hned od tebe. Zvedneš hlavu aby jses ujistil/a, že to tak opravdu je. Ano. Vedle vchodu do Monty's Gator Golf byl nápis Rockstar Row. Mapu schováš do kapsy a vydáš se k vchodu. Nemáš nejmenší tušení kam to vede, tuhle část jsi ještě neprozkoumal/a. Rychlým tempem projdeš mezi lidi a objevíš se ve velké hale, která měla zdobený strop fialovomodrýma neonama. Hned po pravé straně byla kasa, kde stáli staff boti. Opatrně přijdeš k jednomu z nich.
„No- tak jsem tady" řekneš a usměješ se. Staff Bot se na tebe podívá a oskenuje tě.
„Vítej Y/N, zde je seznam úkolů, které musíte do konce vaší pracovní doby stihnout." řekne a na pult položí podložku s papíry. Opatrně si to vezmeš.
„Jakmile budete s prací hotov/a, vraťte se sem." oznámí. Chvilku tam ještě stojíš. Otevřeš pusu, ale v tu chvíli tě staff bot přeruší.
„Jakkékoliv škody a nepovolené zacházení s animatroniky vám bude strhnuto z platu. Fazbear Entertainment nenese odpovědnost za nehody a úrazy během vaší práce." dodá ještě staff bot. Nechápavě na něj koukáš.
*a to mi říkají až teď-* řekneš si.
„Doufáme, že si vaší novou práci v Pizzaplexu užijete, hned za pultem máte vše potřebné." dopoví.
„Tak asi díky-" řekneš a rychlým krokem projdeš kolem lidí až za pult. Nacházel se tam kyblík, koš, hadr a koště. Všechno to pobereš. Celá tahle firma ti přišla zvláštní, ale co už, plat tady je skvělej a když se budeš držet toho čeho máš, tak žádný problém ani úraz mít nebudeš. Sedneš si na sedačky, které byly hned naproti a projdeš si seznam.

Drop of Hope (Sun/Moon x Reader) [ZRUŠENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat