*19:30*
Maminka si přišla pro poslední dítě a najednou bylo v Daycare prázdno, a jediné co po nich zbylo byl obrovský čurbes. Oddechneš si. Sun mezitím poskakoval sem a tam a už uklízel.
„Takový nepořádek, nenene, to se musí ihned poklidit!" řekne a začne sbírat plyšáky. Ty mezitím začneš poklízet různé obrázky a omalovánky co byly poházené kolem. Na většinu z nich byly jen čmáranice, ale našly se tu i pěkné malůvky. Děti většinou kreslily sebe se Sunem. Po jednom je srovnáváš do náruče, ale pak narazíš na jeden, na kterém jsou 3 postavy co se drží za ruce. Na levo byl Sun a na pravo malá holčička. To uprostřed jsi byl/a ty. Tohle tě zahřálo u srdce.
„Ukaž co dneska ti malý ďáblíci nakreslili!" objeví se najednou před tebou Sun a obrázky ti bleskovou rychlostí z ruky sebere. Všechny si je projde a zastaví se u toho stejného co ty. Hlasitě lape po dechu.
„TO JSME MY DVA Y/N!" zaraduje se a obrázek ti ukáže.
„TENHLE SI MUSÍM VYSTAVIT DO POKOJE NA NĚJKÉ VIDITELNÉ MÍSTO!" jekne a pak všechny obrázky poskládá na pult.
„Málem bych zapomněl!" zastaví se najednou. Koukneš na něj.
„Nemáš žádnou uniformu! To se musí napravit!" řekne a otevře skříňku. Příjdeš k němu a nakoukneš dovnitř. Uvnitř skříňky se nacházely mikiny s různým motivem.
„Zbylo jich tu spoustu! Jen si vyber!" přitáhne tě blíž ke skříňi.
„Dobře- tak se na to podíváme-" řekneš a prohlídneš si mikiny. Nacházely se tam s Freddyho, Montyho, Chicy a Roxy motivem. Tvůj výběr byl jasný. Popadneš mikinu s Freddyho motivem a sundáš si jmenovku. Nasadíš si jí a koukneš na sebe. Byla to oranžová mikina s modrýma pruhama u rukávu. Na přední straně bylo Pizzaplex logo. Sun zatleská.
„Sluší ti to!" pak popadne tvojí jmenovku a připne ti jí na mikinu.
„Tadaaa!" jekne a chytne tě kolem boku jednou rukou.
„Užijeme si tolik srandy! Ani nevíš jak moc jsem z toho nadšený!" dá ruku před sebe a pak tě pustí.
„A teď to tady musíme poklidit!" chytne tě za kapuci a dotáhne tě k rozházeným voskovkám.
„Jojojo, chodit ještě umím" pousměješ se a protočíš očima. Mezitím co srovnáváš voskovky zpátky do krabičky, Sun sbírá míčky a hází je zpátky do bazénku. Těch míčků bylo fakt hodně a byly rozházené všude po Daycaru. Krabičky poklidíš zpátky do šuplíků a jediné co zbývalo uklidit byly už jen ty míčky.
„Šup! Šup! Šup! Ani jeden míček se tu nebude válet!" jekne na tebe a hodí je do bazénku. Rychle začneš sbírat ty co máš u sebe.
„Chytej!" křikneš na něj a hodíš mu míčky. Sun je všechny chytne a hodí je do bazénku. Posbíráš další a dál mu je hazíš. Po 5 minutách tu najednou bylo čisto, ani jeden míček na zemi.
„To byla rychlost!" řekne Sun a dlaně dá k sobě.
„Ve dvou se vše dělá líp" šťouchneš do něj a koukneš na faz watchky. 19:50.
„To už je tolik?! Nějak ten čas letí" odfrkneš si.
„To už budeš muset jít?" jeho paprsky se trochu zatáhnou.
„Jo, ale neboj se! Přijdu hned uhh... pozítří" usměješ se. Sun na to kývne.
„Jinak ještě něco umm, co by se stalo kdybych měl/a i noční šichtu?" zeptáš se opatrně. Sun byl nachvilku zaražený.
„Nedovolil bych to! Je to až moc nebezpečné... Tady v noci... Kdo ví co by se mohlo stát!" odpoví.
„Já vím, ale-" Sun ti dá prst před pusu.
„Kuš! Noční směny nejsou třeba! Je to tu nuda!" řekne a popadne tě do jedné ruky. Docupitá až k vratům a otevře je. Pak tě pustí na zem.
„Když říkáš... Tak zatím ahoj! Uvidíme se pozítří!" řekneš a zamáváš.
„Zatím, nový kamaráde!" zasalutuje a zamává. Zasměješ se a Sun pak vrata zavře. Oddechneš si.
„No podívejme se kdo se to uráčil konečně vyjít ven, tak jak sis to užil/a?" zeptá se Lucas.
„Byla to paráda!" ušklebíš se.
„To rád slyším, jsi spokojený/á s touhle novou pozicí?"
„Tak samozřejmě, je to lepší než drhnout podlahy a odlepovat nechutné žvejkačky ze stolů" odpovíš. Lucas se na tebe uraženě podívá.
„Bez urážky samozřejmě" zasměješ se.
„To doufám, no já tu ještě něco musím dodělat, tak se uvidíme pozítří!" řekne.
„Fajn, fajn, měj se!" zamáváš a vydáš se do lobby. Bylo 19:56. Rychle nastoupíš do výtahu a v atriumu doběhneš k Rockstar Row. Tam už opět čekal tvůj starý známý Staff Bot.
„Oznamuji, že vše je v pořádku" promluvíš na Staff Bota. Staff Bot se na tebe podívá.
„Ty peníze jsou?" podivíš se.
„Celkovou výplatu obdržíte až po denní a noční šichtě." odpoví.
„Ah tak-" zarazíš se.
„No tak jen oznamuji, že vše dneska bylo v cajku takže-" začneš se vzdalovat od pultu.
„Už půjdu hehe." vydáš se k východu z Rockstar Row.
„Nezapomeňte dorazit." ozve se naposled Staff Bot. Radši to ignoruješ a jdeš rychlým krokem k výtahům. To si ale nevšimneš několika metrového medvěda, který se ti z ničeho nic připletl do cesty. Freddy se na tebe otočí a usměje.
„Y/N!" řekne a skloní se.
„A- Freddy- nečekal/a jsem tě tady-" odsekneš.
„Hledal jsem tě. Kdepak jsi byl/a celý den?" podiví se.
„No- vlastně-" koukneš do země. Freddy se natáhne ke tvé jmenovce.
„Daycare asistent? Ty jses přesunul/a na jinou pozici?" zvedne uši. Začneš se stresovat.
„No ano- mám tam denní směny! Byla lépe placená a já momentálně ty peníze fakt potřebuju." odpovíš.
„V pořádku" kývne
„Ale je divné, že jsem nedostal od managementu zprávu, vždycky mi přes hlavní síť dávají vědět informace o různých změnách." zamyslí se.
„Tak to je divný-" řekneš potichu.
„No každopádně, gratuluju k nové pozici!" řekne a natáhne ruku. Příjmeš jí.
„Co jsem slyšel tak Sun je velmi přátelský a energetický, určitě to s ním bude trošku vyčerpávající" zasměje se.
„Joo- to joo-" zasměješ se nervózně.
„Jak často pracuješ?" zeptá se.
„Umm 3x týdně, od 15:00 do 20:00" řekneš.
„Tak to je dobrý! Akorát mám takový dojem, že Fazbear Entertainment zakázal zaměstnancům tuhle pozici"
Nad jeho slovy ztuhneš.
„Jakto?" podivíš se.
„Špatná reputace, lidi si stěžovali na šílené podmínky a tak dále.. Vystřídalo se jich tu spoustu a vždy byla povinná denní a noční směna." vysvětlí.
„No co už, asi změnili podmínky." pokrčí rameny.
„Jojo-" pak koukneš na faz watchky.
„Bože to už je 20:05, musím letět...ještě mám něco do uhh školy" řekneš rychle.
„Ale jistě! Promiň jestli jsem tě zdržel, ještě tady pro tebe něco mám!" omluví se a podá ti klíč.
„V pohodě! Neomlouvej se! Umm na co jsou?"
„Klíče od hlavního vchodu, včera jsem se dozvěděl, že jses tu trošku zdržel/a" zamrmlá. Vykulíš oči.
„Jak o tom víš?"
„Roxy mi to pověděla, že tě nachytala." zasměje se.
„Aha- promiň, měl/a jsem v plánu ti to říct, nechci mít problémy." zvedneš ruce.
„V pohodě! Proto jsem ti chtěl dát tyhle klíče, většinou odcházíš z Pizzaplexu jako poslední, takže by bylo fajn kdybys zamykal/a" řekne.
„Oh, dobře děkuji." vezmeš si od něj klíč.
„Budu ho střežit jako oko v hlavě." zazubíš se. Freddy se zasměje.
„To doufám, ješte tady je jedna věc" podá ti faz watch.
„Jsou to nové vylepšené Faz Watch! Dbají na tvůj zdravotní stav a sportovní aktivitu!" řekne nadšeně. Vezmeš a prohlédneš si je.
„Naše společnost je vyrobila za účelem, aby jsme si byli jistí, že naši zaměstnanci jsou ve zdravém stavu. Pokud budeš mít vysokou teplotu, oznámí ti to" vysvětlí.
„To se hodí" usměješ se a starý hodinky si z ruky sundáš.
„Jsou tam i další vychytávky jako jsou zprávy od managementu, pokud vám všem budem chtít něco důležitého vzkázat nebo vás pozvat na schůze, příjde vám zpráva! Je to skvělý! Všechny informace mi budou přeposílany na hlavní síť" řekne a poklepe si na hlavu.
„To zní skvěle! Díky Freddy" usměješ se. Freddy kývne a pak se narovná.
„No nebudu tě dál zdržovat, měj se hezky!" rozloučí se.
„Ty taky!" zamáváš.
„Někdy se za mnou stav!" zamává nazpátek a vydá se do svého pokoje v Rockstar Row. Rychle vlezeš do výtahu, který tě následně odveze do Lobby. Právě si z očí do očí lhala samotnýmu Freddymu Fazbearovi, skvěle Y/N! Až se to dozví tak budou problémy a při nejhorším tě vyhodí, co všichni s tou pozicí mají? Seběhneš schody a prokličkuješ kolem Staff Bota. Dostaneš se ven a nadýcháš se čerstvého vzduchu. Koukneš na klíč a zamyslíš se.
„Takhle se budu moct dostat v noci do pizzerie." řekneš potichu. Pak se otočíš ke vchodu. Zmáčkneš tlačítko a zavře se hlavní brána. Tu pak zamkneš a vydáš se k autobusu.
„Doufám, že nebudou problémy." povzdechneš si.
ČTEŠ
Drop of Hope (Sun/Moon x Reader) [ZRUŠENO]
Fanfiction[ZRUŠENO] Píše se rok 2043 a ty jako student vysoké školy hledáš způsob, jak si zajistit živobytí do budoucna. Jednoho dne narazíš na brigádu, která ti dopřeje skvělý plat. Práce tam zrovna není jednoduchá, ale za ty peníze to stojí. Je tam příjemn...